PDA

View Full Version: Google Translate API afgeskakel of sal betaal word? Maak nie saak nie - vBET ondersteun ander APIs

bjornstrom
27-05-11, 11:14
Het jy dit gesien?
Google Translate API - Google Kode (http://code.google.com/intl/sv/apis/language/translate/overview.html)

Die Google Translate API is amptelik deprecated soos van 26 Mei 2011 As gevolg van die aansienlike ekonomiese las wat veroorsaak word deur uitgebreide misbruik, sal die aantal versoeke wat jy kan maak per dag beperk word en sal die API heeltemal gesluit word op 1 Desember 2011. Vir website vertalings, raai ons jou aan die Google Translate element te gebruik.

vBET
28-05-11, 12:07
Thanks a lot vir hierdie inligting. Ons sal dit met besonderhede nagaan.
Nou is vinnig antwoord te gee. Soos ons sien Google gee 'n alternatiewe manier vir vertaling (Google Translate element) - ons sal nou kyk daar.
Let asseblief daarop dat in die geval as 'n alternatiewe manier (Google Translate element) sal nie genoeg wees, dan vBET sal kyk vir ander vertaling moontlik ondersteunende vertaling te maak na Google sy API gesluit.

So kort - ons sal ons bes doen om te hou vBET lewe:)

As iemand voorstelle oor ander vertaal dienste wat vBET veronderstel is om te ondersteun, dan voel asseblief vry om dit te wys. Ons sal ons eie soek maak in elk geval, nog steeds dit is altyd beter om oplossings te gee wat deur ons gebruikers:)

magmf
29-05-11, 01:59
dit is regtig hartseer: (vbet asseblief hou ons op hierdie onderwerp ....

CThiessen
29-05-11, 17:57
Moin, het Google aangekondig dat die API vir vertalings in te sluit: Lente skoonmaak vir 'n paar van ons API's - Die amptelike Google Code blog (http://googlecode.blogspot.com/2011/05/spring-cleaning-for-some-of- ons-apis.html)

Belangrik: Die Google Translate API amptelik is nie moontlik as 26 Mei 2011. As gevolg van die aansienlike ekonomiese las wat veroorsaak word deur uitgebreide misbruik, sal die aantal versoeke wat jy kan maak per dag beperk word en sal die API heeltemal gesluit word op 1 Desember 2011. Vir website vertalings, raai ons jou aan die Google Translate element te gebruik.
Christelike

vBET
29-05-11, 20:16
Ons is reeds bewus is van hierdie (dit is hoekom die drade is saamgevoeg) - sien antwoord:

Natuurlik sal ons hou jy oor die situasie in kennis gestel. Soos ek geskryf het voordat ons 'n paar ander opsies om te ontdek - soos opsionele oplossing gegee deur Google en ander vertaal API's.

vBET
30-05-11, 10:30
Ek het net 'n paar toetse met' n alternatiewe oplossing gegee deur Google - Google Translate Element - en dit is nie genoeg om die werklike vBET funksionaliteit te ondersteun. Eerste van al sy idee is gebou in die bladsy en vertalings op aanvraag sonder enige bladsy herlaai. Hierdie oplossing sal dus nie beskikbaar URL vir verskillende tale te verander en om sulke bladsye (dit is duidelik beskryf in Google Translate element dokumentasie dat die resultate sal nie geïndekseer) te indeks.

Ek was op soek vir Google Translate element Terms of Service om uit te vind moontlik sou wees om die API te gebruik van Google Element omvang Vertaal nie. Ek het nie gevind TOS vir hierdie diens nie en ek twyfel nie dat die gebruik as sy API buite Google Translate Element moontlik sou wees / wettige - Google het net besluit om af te sluit vertaling API.

Op die oomblik is ek begin kyk vir alternatiewe vertalings APIs. Ek het reeds idee hoe vBET verstellings te verander om die veranderinge eenvoudige te maak. Wanneer ons vind 'n ander vertaal tegnologie ons sal net verander blok vir gesteun vertalings lyste te kies - so jy sal in staat wees om vertaling te kies vir elke taal afsonderlik. Dit is nou die idee. Ons sal werk aan en sien moontlikhede en beperkinge (insluitend Terme van Diens van ander vertalings API).

Ons sal u inlig onmiddellik oor enige nuus in hierdie gebied.

vBET
30-05-11, 10:52
O ja - een ding sal lastig wees - vertaling all to all. Google het die meeste tale. Ander API ondersteun nie so baie tale, so n paar kombinasies van vertalings sal waarskynlik verdwyn. Ons moet nog steeds om dit te gaan met besonderhede.

MOGmartin
30-05-11, 12:44
O ja - een ding sal lastig wees - vertaling all to all. Google het die meeste tale. Ander API ondersteun nie so baie tale, so n paar kombinasies van vertalings sal waarskynlik verdwyn. Ons moet nog steeds om dit te gaan met besonderhede.

Mate, yahoo API ondersteun nogal 'n paar langauges, is "amper" net so goed soos Google se een.

Ons het hierdie gesprek 'n maand of twee gelede;)

vBET
30-05-11, 13:48
Mate, yahoo API ondersteun nogal 'n paar langauges, is "amper" net so goed soos Google se een.

Ja, ons het;) Op die oomblik prioriteite dramaties verander;) dan die ondersteuning van ander enjins was slegs 'n klein ding wat baie van komplikasies en gee niks om gebruiker te beëindig, sodat ons gewerk het op die dinge wat werklike verbeterings. Nou die ondersteuning van ander vertaling API is die belangrikste ding vir vBET:)

Ook in die geval as sommige tale sal slegs gedeeltelik ondersteun deur vertalings API - in die ergste geval scenario sal ons net nie dubbel vertaling. Dws as X ondersteun as vertaling na Engels, maar nie na Y is, dan sal ons dubbel vertaling gemaak. Natuurlik sal sodanige benadering gehalte en prestasie verneder, so ek geskryf het - dit is die ergste scenario. Ons het nog steeds die moontlikhede van die ander APIs om seker te maak.

vBET
30-05-11, 14:01

Net yahoo nagegaan en niks gevind API ... Net yahoo Babelfish wat is 'n hulpmiddel. Sien hier: Yahoo! Babel Fish - Vertaal-en Web Page Vertaling (http://babelfish.yahoo.com/free_trans_service) - dit kan bygevoeg word as plek van vertaling of vertaling kies menu. Dit is dus dieselfde as Google Translate element. As ek iets gemis het, stuur dan skakel na Yahoo Vertaling API.

vBET
30-05-11, 14:51
Ons het tydelik ongeskik die verkoop van vBET lisensies. Tot ons het 'n alternatiewe oplossing te ondersteun vertalings, sal ons nie meer lisensies om eerlik te wees met ons gebruikers te verkoop.

Ons het die helfte van jaar alternatiewe oplossing te vind en ek hoop dat ons dit sal vind. Nog op hierdie einste oomblik van die tyd het ons besluit om verkoop te hou. Ons sal weer verkoop wanneer vBET sal 'n ander vertaling API ondersteun.

tavenger5
31-05-11, 15:57
MS het een asook: Microsoft ® Translator Tools (http://www.microsofttranslator.com/tools/)

magmf
31-05-11, 16:41
jy korrek is, glo ons kan gebruik maak van HTTP (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff512419.aspx)

magmf
31-05-11, 16:45
meer inligting ook hier Microsoft ® Translator Ontwikkelaar aanbiedinge (http://www.microsofttranslator.com/dev/)

norku
01-06-11, 10:58
Ek hoop regtig julle ouens in staat is om jou (uitstekend) mod te dra na 'n ander API gou. My lede is gebruik vbet meer en meer, en ek is beslis die verkryging van nuwe lede (en kry ou lede te plaas) as gevolg van die taal fasiliteit. Egter nie, want Google het 'n vae rede vir die sluiting van die API Ek is eerlik' n bietjie bekommerd dat hulle kan begin om hierdie forums te straf gebruik dit ten spyte van die feit hul TOS tans toelaat dat sodanige gebruik. As hulle nie kan op so 'n kort kennisgewing die API stort dan miskien hulle kan verander ook die TOS en laat ons almal met' n groot probleem.

vBET
02-06-11, 21:14
Omdat ons is gevra om 'n paar keer oor die maak van vBET moontlik te koop nou ons heropen verkoop van vBET. Tog het ons bygevoeg duidelike waarskuwing op die aankoop bladsy sodat enigiemand wat wil koop is bewus daarvan dat 1 Desember 2011 Google vertaling API sal gesluit wees en vBET het nie op hierdie oomblik alternatiewe manier om die vertaling te ondersteun.

Hier is die verklaring awailable op aankoop bladsy:

Waarskuwing: Google sal ophou om hul Vertaling API om voorsiening te maak in 1 Desember 2011. Ons is besig om die vertalings deur ander dienste te ondersteun. Jy kan al die inligting oor ons vordering hier kry: Google draai af vertalings API

Ons verkoop van vBET geblokkeer totdat ons nie alternatiewe oplossing vir vertalings, maar ons is gevra om toe te laat in elk geval vBET te koop. Ons is eerlik maatskappy en ons dink dat die verkoop van die produk wat die toekoms kan binnekort 'n einde, selfs wanneer die kliënt stem in oor wat in die lisensie is nie die manier om besigheid te maak (baie gebruikers nie lees lisensie te alle). Omdat ons is gevra om vir ons heropen verkoop vir vBET met die waarskuwing. Wees bedag - 1 Desember Google vertaling API verwyder. Ons kan nie nou vertel hoe baie tale sal ondersteun word daarna, of sal ons vind 'n alternatiewe vertaling API te alle. En om enige foute te vermy - is hier om deel van vBET lisensie: vBET werk met behulp van Google Vertaal Diens en jy moet toegelaat word om dit te gebruik. EENVOUDIGE Podbielski Michał gee jy geen terugbetalings in die geval as jou forum is geblokkeer / verbied of beperk word in enige ander manier om te Google Translation Services.
So daar sal geen terugbetaling ten alle tye. Ons sal ons bes doen om vertalings deur ander APIs te ondersteun, nog steeds op hierdie oomblik, ons kan nie waarborg sal dit wetlik moontlik is nie hoeveel tale sal ondersteun word.

So as jy wil nog steeds te koop, bewus te wees van hierdie asseblief net gebruik ons Koop Nou! (Http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php) skakel.

vBET
02-06-11, 21:17
Hi. Oor al die ander dinge in hierdie gebied - moontlikhede en so aan. Soos ek geskryf het, sal ons u inlig oor die vordering. Op die oomblik het ons 'n begin van die maand, so' n paar ekstra take gedoen moes word. Behalwe die werklike kliënte aangeleenthede, die vind van alternatiewe vertaling oplossing het die hoogste prioriteit. Enige ander funksie vir vBET is nie relevant is nou.

vBET
02-06-11, 21:24
... Omdat Google het 'n vae rede vir die sluiting van die API Ek is eerlik' n bietjie bekommerd dat hulle kan begin om hierdie forums te straf gebruik dit ten spyte van die feit hul TOS tans toelaat dat sodanige gebruik. As hulle nie kan op so 'n kort kennisgewing die API stort dan miskien hulle kan verander ook die TOS en laat ons almal met' n groot probleem.

Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.

Jncocontrol
04-06-11, 06:30
Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.

Sommige verhelderend nuwe

http://googlecode.blogspot.com/2011/05/spring-cleaning-for-some-of-our-apis.html

UPDATE Junie 3: In die dae sedert ons aangekondig dat die afkeuring van die Translate API het, het ons gesien hoe die passie en belangstelling uitgespreek deur so baie van julle, deur middel van kommentaar hier (glo my, ons lees elke een van hulle) en elders. Ek is bly om te deel wat ons werk hard om jou besorgdheid aan te spreek, en sal die vrystelling van 'n opgedateerde plan om' n betaalde weergawe van die Translate API te bied. Bly op die hoogte, sal ons 'n volledige update post so gou as moontlik.

vBET
04-06-11, 20:13
Dit is goeie nuus - ten minste daar sal nog steeds die manier om so baie vertalings te hê. Kom ons hoop dat die prys sal gepas wees ... In elk geval sal ons ondersoek oor ander oplossings want dit is meer skinder as nuus.

Dankie vir enige inligting wat u gee:) As iemand iets by te voeg - selfs wat jy dink oor die werklike situasie - net skryf.

Jncocontrol
05-06-11, 12:47
Dit is goeie nuus - ten minste daar sal nog steeds die manier om so baie vertalings te hê. Kom ons hoop dat die prys sal gepas wees ... In elk geval sal ons ondersoek oor ander oplossings want dit is meer skinder as nuus.

Dankie vir enige inligting wat u gee:) As iemand iets by te voeg - selfs wat jy dink oor die werklike situasie - net skryf.

Ek dink nie dit behoort 'n probleem wees, Google-produkte is nie bedoel vir miljoenêrs.

MOGmartin
06-06-11, 14:06
Migal:

jammer vir die vertraagde reaksie - Ek was verlede week op vakansie.

Ek herinner my dat die WP-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beskikbare opsies in die configuration) so 'n kyk na die implementering daarvan mate.

Beste groete

Martin

vBET
06-06-11, 17:07
Dankie - ek sal dit ondersoek. Op die oomblik het ons 'n "nuwe hoop" - Google beweer dat die vertaling API sal nie gesluit word nie, net verander word een. Dit is belangrik, omdat daar geen ander API so baie tale gee. Tog sal ons ander moontlikhede ondersoek, want nou is daar geen inligting oor die nuwe Google-strategie.

tavenger5
06-06-11, 22:18
Dit sal wonderlik wees as VBET kon nog Google se API gebruik saam met die vermoë om 'n sekondêre vry vertaler te gebruik indien nodig. Vir my is 'n betaalde Google API die moeite werd sou wees.

vBET
06-06-11, 23:25
Soos ek geskryf het, gaan ons ook ander moontlikhede. Jy kan altyd die gebruik van Google vir 'n paar vertalings wat nie ondersteun word deur ander en ander diens waar jy kan dit gratis. Dit is waar ons gaan.

vBET
08-06-11, 15:24
Volgende idee hoe om addisionele vertaling API te hanteer is 'n eenvoudige parameter waar jy kan besluit doen wat jy wil het alles vertaal deur Google, of deur ander API waar dit moontlik is om by te voeg.

So 'n oplossing sal steeds toelaat dat jy al die tale te gebruik en laer koste (Google Vertaling API sal betaal word). Die opset sal triviale - net een parameter. En vir diegene wat graag spesifieke vertaal diens te kies (wanneer 'n vertaling meer as 2 opsies sal hê) Ons sal' n eenvoudige PHP array met die kartering van die vertaling te verskaffer. Daar waar moontlik sal wees om meer as 1 verskaffer anders as Google te gebruik, sal ons daarop dat hierdie in PHP kommentaar. So jy konfigurasie lêer kan oopmaak, sal jy sien wat vertaal moet word deur Google (geen ander verskaffers vir sulke taal) en wat sal vertaal deur ander verskaffer word - wat een is, en wat anders ondersteun spesifieke vertaling. Net vir elke taal wat daar sal wees kaart waar die sleutel taal kode sal wees en waarde verskaffer sal word.

Wat nie omgee vir meer inligting wil net goedkoper vertalings te hê - net draai op een opsie. Wat besonderhede wil hê en maak gedetailleerde keuses net een string verander na 'n ander in' n toepaslike PHP tafel.

Dit is werklike idee hoe om ondersteuning vir 'n ander vertaling API's te voeg.

Enige kommentaar waardeer:)

vBET
08-06-11, 16:28
MS het een asook: Microsoft ® Translator Tools (http://www.microsofttranslator.com/tools/)

Dit lyk soos 'n uitstekende alternatief. As ek sien daar is 35 tale ondersteun. En dit alles blyk te wees vir alle vertaling. Sal hê om nader te kyk - ook in terme van die Diens.

vBET
08-06-11, 16:55
Migal:

jammer vir die vertraagde reaksie - Ek was verlede week op vakansie.

Ek herinner my dat die WP-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beskikbare opsies in die configuration) so 'n kyk na die implementering daarvan mate.

Beste groete

Martin

Ja, ek het inligting dat die WP-robot yahoo bablefish (dit is 'n oplossing) kan gebruik vir die vertalings. Ek het kennis oor dit in my werkplek vir hierdie probleem en ek sal dit meer ondersoek. As jy enige verdere inligting in hierdie gebied is, verskaf asseblief hier of deur PM. Dankie:)

vBET
08-06-11, 16:58
Dit sal wonderlik wees as VBET kon nog Google se API gebruik saam met die vermoë om 'n sekondêre vry vertaler te gebruik indien nodig. Vir my is 'n betaalde Google API die moeite werd sou wees.

Sien hier:
Dit lyk na uitstekende alternatief. Tog het ons 'n lisensie besonderhede te gaan. Dit is gratis, maar daar is 'n paar ekstra opmerking oor kontak met hulle, so sal ons kontak maak en te verduidelik sal dit moontlik wees om Microsoft API te gebruik vir gratis met vBET as adapter laag.

vBET
09-06-11, 01:33
Ons het net e-pos stuur met 'n paar vrae te pos adres gegee word deur Microsoft Microsoft Vertaling API bladsy. Ons lisensie nagegaan en gevind dat geen beperking, maar ons wil seker wees dat ons op soek was na die regte plek en het nie iets mis. Dus, op hierdie oomblik, ons wag vir duidelikheid sal dit wettig Microsoft Vertaling API te gebruik in vBET.

Ons sal julle op hoogte hou:)

vBET
09-06-11, 18:29
Ons het reeds oplossing hoe ander vertaal dienste te ondersteun, en hoe om dit te hanteer, selfs wanneer sommige van die diens nie almal doen om te alle tale vertaal.

Op die oomblik het ons net klaar kodering en ons sal begin om vandag / môre toets. Dit sal slegs met Google nou getoets word, maar wanneer dit getoets word en werk, dan is die toevoeging van nuwe dienste sal baie maklik wees - sommer 'n nuwe klas met 4 metodes.

Die werklike oplossing aanvaar steeds dat taal opsporing as dit aangeskakel sal net werk met Google word, maar indien dit sal nodig en ander API's sal so 'n moontlikheid voorsien ons sal ook hierdie gebied uit te brei.

Ons wag nog steeds vir die reaksie van Microsoft oor die moontlikheid om hul Vertaling API te gebruik in vBET. Soos ek geskryf het voordat ons het gevind dat geen beperking in hul Terms of Service, maar ons wil seker wees. As daar enige beperking word, dan sal ons dink oor 'n paar regstellings. Soos die lêer met Microsoft Vertaling API gebruik vir gratis - laai na die res van die vBET en dit werk. Of so iets - ons sal sien. Eerstens moet ons antwoord van Microsoft Translation API dinge:)

vBET
09-06-11, 21:38
Nuwe kode reeds getoets en werk. Op die oomblik is ons gereed is om ondersteuning vir die ander vertaal dienste te voeg by 'n baie maklike manier. Ons sal julle op hoogte hou wanneer ons geïmplementeer sal alternatiewe oplossing:)

vBET
10-06-11, 02:05
Ek kan amptelik bevestig: Ons het die oplossing om alternatiewe Vertaling API te ondersteun.

Op die oomblik het ons reeds werkende oplossing wat gebruik maak van Microsoft Vertaling API (nog 'n bietjie probleme met' n paar spesiale karakters, maar dit sal opgelos word nie).

Wanneer ons naby alle klein kwessies en toets dit goed, dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe:)

vBET
12-06-11, 12:33
Ons het getoets vertalings gemaak deur Microsoft op forum, blog, CMS, RSS-kanale, blog RSS-kanale en argief. Dit werk goed:) Ons het ook reeds configuraties bygevoeg, so gou die volgende vrystelling van vBET sal ander vertalings APIs ondersteun! :)

Op die oomblik is daar slegs 'n paar klein dinge soos - vir hoe lank ons kan kas Microsoft vertalings. Hoe krediete moet getoon word (logo, net teks). En so aan. So ons werklik is naby aan die volgende release:)

Al ons kliënte kan slaap het ons 'n alternatiewe, selfs wanneer Google sal betaal word sal jy in staat wees om vrye API's te gebruik. Nou enigste alternatief is om Microsoft, maar ons kan maklik 'n nuwe APIs as dit nodig sal wees. Ons het meer generiese oplossing wat kan ons dit te maklik:)

vBET
13-06-11, 00:57
Ek het net gelees hele TOS van Microsoft Vertaling API (http://www.microsofttranslator.com/dev/tou/) en geen beperking oor caching resultate gevind. Miskien het ek iets gemis. Het enigiemand iets gevind het, oor caching moontlikheid vir Microsoft Vertaling API?

norku
14-06-11, 14:38
Goeie nuus ouens. Wel gedaan:)

vBET
15-06-11, 14:58
Dit is moontlik dat ons beta weergawes van vandag. Ons kode vir die ondersteuning van Microsoft vertalings is voltooi en getoets. Nou is ons net een ding buite hierdie gebied nagegaan.

Wulf
03-08-11, 16:42
Wat is die huidige status for the Microsoft vertaling integrasie? Is dit met die huidige weergawe van VBET moontlik die Microsoft vertalings te gebruik?

vBET
03-08-11, 19:14
Op die oomblik vBET is reeds geïntegreer met Microsoft Vertaling. Op die oomblik kan jy al gebruik vBET met Microsoft Vertaling API onder vBET4.x. Dit is nog nie geïmplementeer vir vBET 3.x weergawe - sodat jy kan nie dit gebruik om nog by vBulletin 3.x, maar jy kan met vBulletin 4.x:) Ons sal natuurlik voeg ook Microsoft Vertaling API ondersteuning vir vBET 3.x

cesarica
29-08-11, 17:19
Betaalde weergawe van Google Translate API is nou oop vir besigheid - Die amptelike Google Code blog (http://googlecode.blogspot.com/2011/08/paid-version-of-google-translate-api.html)

Woensdag, Augustus 24, 2011
Betaal weergawe van Google Translate API nou oop vir besigheid

Deur Jeff Chin, produk

Terug in Mei, het ons aangekondig dat die afkeuring van die vrye Translate API v1. Vandag is ons die bekendstelling van 'n betaalde weergawe van die Google Translate API vir besighede en kommersiële sagteware-ontwikkelaars. Die Google Translate API bied 'n programmatiese koppelvlak Google se jongste masjienvertaling tegnologie om toegang te verkry. Hierdie API ondersteun vertalings tussen 50 + tale (meer as 2500 taalpare) en word moontlik gemaak deur Google se wolk infrastruktuur en groot skaal masjien leer algoritmes.

Die betaalde weergawe van die Translate API verwyder baie van die gebruik beperkings van die vorige weergawes en kan nou gebruik word in kommersiële produkte. Vertaling kos $ 20 per miljoen (M) karakters van die teks vertaal (of ongeveer $ 0.05/page, die aanvaarding van 500 words / page). Jy kan inteken aanlyn via die APIs console vir gebruik tot 50 karakters van die M / maand.

Ontwikkelaars wat projekte in die API Console geskep het en begin met die Translate API V2 voor tot vandag sal voortgaan om 'n vergunning limiet van 100K karakters / dag tot 1 Desember 2011, of totdat hulle in staat stel om die faktuur vir hul projekte te ontvang.

Vir akademiese gebruikers, sal ons voortgaan om vrye toegang tot die Google Translate Ondersoek API aan te bied deur ons Research Program van die Universiteit vir Google Translate. Vir website vertalings, raai ons jou aan die webwerf van Google Translator gadget wat sal voortgaan om vry te wees vir gebruik op alle webwerwe te gebruik. Daarbenewens het Google Translate, Translator Toolkit, die mobiele translate apps vir ****** en Android, en vertaling funksies binne Chrome, Gmail, sal voortgaan om teen geen koste beskikbaar wees vir alle gebruikers.

Jeff ken is die produk bestuurder na Google Translate. Wanneer hy beweeg, Jeff geniet die leer en probeer om die plaaslike taal te praat, en die vind van goeie plaaslike restaurante en kos om te eet.

vBET
29-08-11, 19:33
Dankie vir hierdie inligting. Ons sal kyk watter veranderinge wat nodig is om te doen in vBET kode vir die volgende uitgawe.

Neem asseblief kennis dat vBET reeds ondersteun Microsoft vertaal API wat is nou gratis en ondersteun die 35 tale. So kan jy slegs vrye vertalings gebruik as jy wil, net van Google betaal, of meng dit en gratis gebruik waar dit moontlik en betaal waar dit is nie.

cesarica
29-08-11, 19:55
Ek ondersoek instel na hierdie situasie, en dit is baie eenvoudig:
Ons kan dieselfde kode gebruik.

vBET
29-08-11, 20:15
Tog - daar is die inligting dat sommige beperkings is anders is dit moontlik om dit te gebruik met beter prestasie (meer versoeke, meer navrae in 'n versoek). So sal ons daar gaan kyk dat alles:)

vBET
31-08-11, 04:59
Goeie nuus is dat dit nou sal toegelaat word om Google-resultate op te slaan - so jy hoef nie te betaal nie, oor en oor weer vir dieselfde vertalings. Ons sal 'n standaard vBET verstellings te verander vir die kas skoonmaker en ook die beskrywing van' n paar vBET parameters. Ek weet dit was beplan om vBET3.x tot nou vry te laat, maar dit sal makliker en vinniger om die veranderings in vBET4.x eerste te sluit wat reeds voorberei vir 'n baie Vertaling API. Ons sal net gebruik dit as "ander" vertaal API gee moontlikheid om die eerste Google API (gratis een) te gebruik totdat dit verdwyn 1 Desember, en dan skakel eenvoudig te v2 net deur die verandering van een vBET parameter.

Ook goeie nuus dat die pryse lyk baie billike $ 20 per 1 miljoen karakters. Kan nie sê hoeveel karakters sal wees vir een forum, maar dit lyk nog heel OK wees. In elk geval - ons het reeds gratis Microsoft Vertaling API ondersteun. So is daar is altyd 'n alternatiewe om dit goedkoper of gratis by as enigste tale wat ondersteun word deur Microsoft Vertaling API gebruik sal word.

Ons is nog nie seker is nie en hoe Google sal geld vir die opsporing taal - is dit ook getel as vertaling of sal dit vry wees. Maar ons is in die onderwerp en ons sal vinnig te reageer op enige veranderings:)

vBET
31-08-11, 14:35
As gevolg van Google Vertaling API v2 sal ons min verandering in vBET lisensie gemaak - dit is werklik kosmetiese - net addinng nuwe skakel na Google Vertaling API v2 Terms of Service. En nadat v1 sal gesluit wees dat ons die skakel verwyder van Googlr Vertaling API v1 TOS. Niks veranderinge in vBET gebruik reëls - net claning verwysings na Google-lisensies:)

moman
01-09-11, 21:58
Sal die Google v2 API 3.x gebruikers beskikbaar gestel word? Ook, sal vrygestel word as 'n pleister, sodat ons nie om die hele vBET installasie op te gradeer? Indien nie, kan handleiding installasie-instruksies voorsien word? Ook, sal dit maklik wees om die Microsoft API te integreer?

moman
01-09-11, 22:21
Ook, wat sou 'n maklike manier om uit te vind hoeveel karakters is tans vertaal word? Ek kry oor 4GB kas data per dag en as ons aanneem dat 40% van daardie (1.6GB) is die oorspronklike teks is, sou dit beteken dat Google 1600 miljoen karakters vir my vertaal?

As dit die geval was, sou die betaalde API nie 'n opsie nie!

vBET
02-09-11, 09:03
Sal die Google v2 API 3.x gebruikers beskikbaar gestel word? Ook, sal vrygestel word as 'n pleister, sodat ons nie om die hele vBET installasie op te gradeer? Indien nie, kan handleiding installasie-instruksies voorsien word? Ook, sal dit maklik wees om die Microsoft API te integreer?

Natuurlik sal vBET3.x ondersteun die Microsoft Vertaling API en Google Vertaling API v2:) vBET4.x was net eers met Microsoft Vertaling API en dit is waarom dit was baie maklik om daar te voeg Google Vertaling API v2 (soos ons beskryf - nou is vBET maklik die steun vir die nuwe vertaling API te voeg:)). vBET 3.x sal al die veranderinge voor Google Vertaling API v1 sal gesluit wees. Ons dink oor ons 3.x gebruikers:)

vBET
02-09-11, 09:06
Ook, wat sou 'n maklike manier om uit te vind hoeveel karakters is tans vertaal word? Ek kry oor 4GB kas data per dag en as ons aanneem dat 40% van daardie (1.6GB) is die oorspronklike teks is, sou dit beteken dat Google 1600 miljoen karakters vir my vertaal?

As dit die geval was, sou die betaalde API nie 'n opsie nie!

Dit word gedek deur Google - in Google Control Panel jy kan sien hoeveel karakters is vertaal (geskiedenis grafiek) om jou ook daar grense kan stel. So sal ons nie dupliseer in vBET:
1. Dit is reeds bestaan in Google
2. Dit sou negatiewe impak op prestasie dit op jou bediener kant

moman
02-09-11, 16:36
Kan jy die Google-verslae vir die v1 API, of net v2?

Klink soos ek sal skakel word aan die Microsoft API ek van plan was op die maak van die veranderinge wat met die hand, maar nou sal ek wag totdat 'n nuwe weergawe / pleister kom uit so dat dit reg gedoen word.

Ek was op die Microsoft-dokumentasie en dit lyk asof hulle die opsporing van die taal ondersteun, beteken dit dat vbet ook sal ondersteun taal opsporing via die Microsoft API?

Edit: Ek het die Microsoft API geïmplementeer en dit blyk te werk (was nie 'n groot verandering, het net functions.php te verander), maar die vertalings is' n baie erger as dié van Google dit lyk: (dit lyk ook soos hul opsporing gee nie 'n telling, so dis' n bummer. gratis is goed, maar!

vBET
03-09-11, 10:55
Verslae is slegs beskikbaar vir Google Vertaling API v2. Vir v1 is nie en hierdie API 1 Desember 2011 gesluit sal wees, so daar is geen sin om iets te doen op hierdie gebied.

Op hierdie oomblik taal opsporing word alleen ondersteun deur Google Vertaling API (stand weergawes). Ons kan ook ondersteuning vir Microsoft - ons het dit nie doen nie, omdat ons sommige kwessies hier sien. Microsoft Vertaling API ondersteun minder tale, so as jy meer tale (wat alleen ondersteun deur Google) dan Microsoft Vertaling API sal nie in staat is om die taal op te spoor sal verander het. So met ander woorde - ons kan ondersteuning vir Microsoft Vertaling API taal opsporing voeg, maar jy kan dit gebruik slegs wanneer u gebruik maak net tale ondersteun vir Microsoft. As jy een taal gebruik meer as Google moet gebruik word, sal anders opsporing nie werk vir tale nie ondersteun deur Microsoft. Dit is die rede waarom ons het dit nie van die begin af - dit bemoeilik konfigurasie. Nou natuurlik besef ons dat baie kliënte sal net vashou aan die vrye vertalings so sal ons ondersteuning vir Microsoft Taal Detection voeg.

Daar is geen haas hier - so lank as Google Vertaling API v1 werk kan jy nog steeds 'n vrye taal opsporing. So die eerste keer sal ons gaan vir die vrylating van die nuwe vBET3.x en voeg daar steun vir 'n ander vertaling API. Dan sal ons gat ondersteuning vir die Microsoft Taal Detection.

LET WEL: op hierdie oomblik in vBET4.x wat jy kan gebruik Microsoft vir vertalings en gratis Google-vertaling API v1 vir die opsporing. So jy hoef nie te wag met skakel. Taal opsporing werk apart - maak nie saak watter verstelling wat jy het vir die vertaling.

Let asseblief daarop dat Microsoft Vertaling API is veel jonger sodat dit 'n baie ontwikkel. Google vertalings was nie so goed soos nou van die begin af nie. In elk geval - vBET gee jou 'n keuse om gratis of betaal vertalings te gebruik. Ons sal ook baie bly wees as Google hul API nie verander word een ... Wat is nou belangrik - aanvaar! :)

moman
04-09-11, 00:02
Sjoe, lyk soos Microsoft slegs 37 tale ondersteun dat Google ondersteun 53 - Is dit korrek?

Jy is reg dat die Microsoft API nie so blyk te wees as Google se verfyn.

Op die oomblik het ek met behulp van die API soos volg:

Maar as daar 'n geënkodeerde \\ n \\ r \\ t in die teks, blyk dit die API skree op jou nie. Wat is die veiligste manier $ inligting te enkodeer? Op die oomblik is ek doen:

str_ireplace (array (% 0D% 0A ","% 09 "), array ('','',''),$ translationURL);

maar dit lyk nie genoeg wees om op die top van die urlencode. Google se URL api is meer elegant, as ons nie te bekommer oor kwotasies, óf nie.

vBET
04-09-11, 19:09
Jy het vBulletin 4.x? vBET 4.x ondersteun reeds Microsoft vertaling en jy hoef nie enige veranderinge in die kode te doen.
vBET3.x sal ondersteun in die volgende uitgawe. En inderdaad in Microsoft Vertaling API het ons koek sorg oor 'n paar spesiale karakters - dit is deel van die kode vorm vBET4.x hantering Microsoft Vertaling API:

$translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

moman
04-09-11, 21:20
Nee, ek gebruik 3,8 dus sal ek moet wag en sien:)

Selfs met dié vervanging Ek kry kwessies op die teks wat bevat aanhalings. Maar vir die meeste bladsye, alles werk.

Ek hoop dat Microsoft voeg ondersteuning vir meer tale!

vBET
06-09-11, 08:06
Nee, ek gebruik 3,8 dus sal ek moet wag en sien:)

Selfs met dié vervanging Ek kry kwessies op die teks wat bevat aanhalings. Maar vir die meeste bladsye, alles werk.

Ek hoop dat Microsoft voeg ondersteuning vir meer tale!

Nuwe vBET3.x vrylating moet in hierdie maand:) In vBET4.x is dit al die werk van 'n tyd, so foute moet reeds opgelos moet word. In elk geval sal dit vrygestel word as 'n beta weergawe die eerste keer as gevolg van die bedrag van veranderinge.

moman
06-09-11, 21:16
Klink goed!

Vir die tyd wat dit lyk asof ek het vasgestel die probleem met Microsoft vertaler. Dit blyk dat% 22 (geënkodeerde aanhalingstekens) in die URL's geskroef dinge so ek is net die verwydering van hulle heeltemal.

Byvoorbeeld,

Sal kla oor kwotasies, maar

werk goed:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1