PDA

View Full Version: Opgelos Geïgnoreer woorde nie Filter vir die forum headers

Schmike
05-02-11, 13:51
geïgnoreer woorde stel in misc is nie in die forum kop-en vernaamste forum lys gefilter. afkorting van "PFK" vertaal word na een of ander lekkergoed in die Chinese nadat ek dit in my geïgnoreer lys bygevoeg.

Youngster
05-02-11, 19:16
Dankie vir jou om dit te rapporteer, sal ons check dit vinnig en gee terug herhaling so gou as moontlik.

Schmike
06-02-11, 08:53
is dit nodig dat ons ons domein naam te filter? sodra ek dit doen, ek kry die [notranslate] embedded in my url.

Youngster
07-02-11, 14:51
Hi,
Schmike gee ons meer besonderhede, URL na jou webwerf, bron en ons sal kyk vir dit.

w tags gebruik ons net in poste en in 'n post titels

As jy iets om te doen in HTML met notranslate Jy moet discribted in funksies

Schmike
07-02-11, 16:24
tafel geraak forum.

Ek het bygevoeg deur die wysiging van my forum titels.

waarskynlik kan insluit wanneer die loop van die crawl geïgnoreer teks te werk.

Youngster
08-02-11, 11:14
Sodat vasgestel die probleem of nie?

Schmike
08-02-11, 11:23
Ja. Dit is vasgestel.

Youngster
08-02-11, 13:37
Dankie vir die bevestiging van.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations