View Full Version: Løst Kode uønsket i svaret innlegg tittles
Hei,
Når noen svar på en oversatt trheat får denne koden som svar tittle:
What's that...??
kamilkurczak
14-07-10, 13:22
Hei,
this is not translated area code,
This is an issue of course but I can't reproduce it on my test forum.
Firstly I would like to ask you about conflict with other mods. You know, just disable all another mods and try to find this issue again.
Thanks.
Jeg vet det er som skjer til flere mennesker, bare sette i google søk: you will see....
I will try what you said.
kamilkurczak
15-07-10, 13:39
Jeg venter på svar;)
Jeg vil deaktivere muligheten til å vise tittles som svar innlegg nå, før jeg finner problemet.
kamilkurczak
16-07-10, 17:27
Er det en vBulletin alternativ? ikke sant? Dens jobbe nå?
Hvor kan jeg finne dette alternativet
Selvfølgelig er et VB alternativ og vet fungerer (på)
vb valg> alternativer opprette og redigere innlegg>
Jeg trodde du var en ekspert i VB.
kamilkurczak
16-07-10, 17:44
Jeg vet BB, men jeg kunne ikke finne dette alternativet. Takk,
så, når dette alternativet er deaktivert, alt fungerer bra.
Når er mulig ikke fungerer bra, ikke sant?
Når dette alternativet er deaktiverer ikke viser tittles besvare innlegg, og da er du ikke i stand til å se problemet om tittles (kode fra vbet).
Men alle de andre problemene jeg snakker om i andre treaths eksisterer fortsatt: ikke gzip, problemer i oversettelser, etc.
Er jeg tydelig nok nå?
kamilkurczak
17-07-10, 19:11
problem i oversettelse - svarte,
dette problemet - jeg jobber med det.
kamilkurczak
18-07-10, 10:03
så pepitio 69,
Jeg kan ikke gjengi dette problemet på min test forumet ..
Du skrev at som et alternativ er deaktivert den ikke vises, men du bør sjekke det (finne konflikt med andre mods) når dette alternativet er enalbed.
Så hvis du kan - aktiverer dette alternativet og finne konflikt med andre mods (bare deaktivere alle mods en etter en og prøve å finne dette problemet)
Takk, fordi jeg kan ikke gjenskape dette problemet på min test forumet og jeg skrånende fikse det
kamilkurczak
19-07-10, 08:35
Hvis du kan sjekke det (konflikt) Jeg vil kunne hjelpe deg, fordi jeg kan ikke gjengi det på min test forumet.
Hei pepito69:)
Jeg vet at du har problemer, men vær oppmerksom på at uten possiblity å reprodusere et problem er vi ikke stand til å håndtere dette. Så hvis du trenger vår hjelp her da vi trenger mer info. Kamil ba deg om å pokker for konflikter. Jeg kan også spørre deg om vBET versjon som du bruker - hvis det ikke er siste utgivelse så må du oppdatere.
Og det ville være flott hvis vi kan sjekke det på serveren din hvis vi ikke kan se det på vår - ved oppstart bare gi oss noen testing konto og tråd hvor vi kan teste den (slå valget igjen) - Maye bare sjekke utgang vil gi oss noen hint. Hvis ikke vil vi be deg tilgang til detaljer. Også - kanskje vi gjør noe galt å prøve å gjenskape problemet. Kamil slått på det alternativet, men vennligst fortelle nøyaktig hvordan å reprodusere det. Kan du gjengi det selv på siste utgivelsen? Hvor nøyaktig?
Jeg sjekket det personlig på vår test instans, og det fungerer fint. Vennligst samarbeide hvis du ønsker å ha dette problemet løst - vi er her for deg, men i dette tilfellet kan vi ikke hjelpe deg uten deg:)
Takket Jeg vil prøve å samarbeide, men vet jeg har et større problem da dette.
Så kan vi se det og løse det på forumet din? :)
kamilkurczak
09-08-10, 11:38
Jeg venter fortsatt på svar. ikke svar - Jeg antar det er ok.
Hvis ikke ok, kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen
Hei,
Når noen svar på en oversatt trheat får denne koden som svar tittle:
What's that...??
I have always had this issue. Even on the latest update it is still there.
Great - vi fikk ingen respons på dette problemet så kunne ikke gå videre med det. Beskriv hvordan nøyaktig gjengir dette problemet? Kan du gjengi det på vårt forum?
Camon Michal vær så snill, gjøre en innsats for dine kunder, selvfølgelig kan vi ikke reprodusere alle problemer i forumet, men dette problemet er i mange fora på internett som bruker produktet. Jeg har relasjon med andre støttetjenester og prøver de å finne en løsning på jakt etter årsaken.
Ikke bli sint på meg please, er produktet Greta og nå jeg elsker det:) men du shoud gjøre mer for dine kunder, ikke bare for dette spesielle problemet, jeg mener generelt jeg ikke se enought konsekvens, og dette er noe som gjør meg trist.
Thanks
Jeg vet ikke om du kan gjengi det her eller ikke. Dette er hva som skjer. En utenlandsk språk tråd er startet. Tittelen er på sitt eget språk og er oversatt.
Men noe svar i denne konkrete tråden har en tittel med disse rare kodene pakket rundt den
And on another note. You are aware of this, for you were already trying to fix it on my forum, but was never able to.
kamilkurczak
17-08-10, 10:20
vi fortsatt jobber med løsningen, men dette er ikke enkelt, fordi vi ikke kan reprodusere det på vår test forumet.
Taurus er du sikker på at dette ikke er noen konflikt med noen mods?
kamilkurczak
19-08-10, 09:23
Jeg fant dette problemet på forumet ditt. nå er jeg jobber med løsning
Jeg er på forumet og kan ikke gjenskape problemet. Vennligst skape tråd hvor jeg vil være i stand til å se og gjengi det:) PM meg med detaljer.
kamilkurczak
23-08-10, 13:54
ok fant vi denne saken her:
Vis BSOD (blue screen) crash dump informasjon som er lagret i fi - CreativX
kan du beskrive hvordan du gjør innlegget med dette problemet igjen?
Jeg bare prøvde å svare på den tråden, og det gjorde et enormt rot. Kan du se på det Kamil!
kamilkurczak
23-08-10, 14:57
Jeg var der, gjorde jeg et innlegg og dette fungerer bra. hva skjedde?
Man, bare gå inn i denne tråden, og ser på siste innlegg der inne.
kamilkurczak
23-08-10, 15:12
nå er jeg på serveren din og jeg sjekker den siste redigerte filen.
Ja, jeg ser det.
Jeg vet ikke hvorfor du trenger å spørre om "Attach" BBCode .. du har det her på forumet ditt også ... det er standard for alle vBulletin Forum - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/editor/attach.gif
Vær oppmerksom på at vBuletin er stort. Jeg er eier av to fora. En av de jeg kjører for år og jeg fortsatt aldri brukt 90% av sine opsjoner. Og tenk at jeg også støtter dusinvis av fora med ulike konfigurasjoner. Vær oppmerksom på at dersom våre ansatte er å stille spørsmål, gjør vi det for å løse problemer raskere og sikrere måte:)
Også oppmerksom på at gjetninger kan lede i feil retning, slik at våre ansatte kan også spørre spørsmål bare for å få bekreftelse om noe. Personlig har jeg gjøre det veldig ofte.
Også forumet har virkelig mye av plugins så jeg finner tanken på å bekrefte gjør noe har default oppførsel på forumet ditt som svært nyttig.
Og for å svare på spørsmålet ditt, "hvorfor vi trenger å spørre noe", i mer generisk måte: fordi wee trenger denne informasjonen fra deg;)
kamilkurczak
24-08-10, 13:05
hei Taurus,
Først, la du merke til problemet med or [langtitle] in your reply post again or not? because I can't reproduce it on your forum now and i made many posts in the test thread.
You worked on the old files. (Probably cache files). This could be a reason for this ussue. This is confirmed by the logs that you sent to Michał. If you cant reproduce it and now this issue does not exist - I will close this threas
Secondly. Now I am working on the issue with the attachment and image. Can you make a new thread on our forum in Troubleshooting? This will facilitate the work.
pepito69 can you write something about this issue here. is this still on your forum?
Thanks.
kamilkurczak
24-08-10, 17:13
Hei Taurus,
Vi jobber med forumet, og nå vet vi mer om image problem på forumet ditt.
Vi brukte en print_log å lage en logg og vBET oversette dette innlegget normalt. Det fungerer etter oversettelse.
Dette er en url til dette bildet etter vBET oversettelse:
http://creativx.net/forums/attachment.php?attachmentid=13403&thumb=1&d=1282517797
Så dette er ikke vBET problem fordi som du ser etter oversettelse ikke er brutt. vBET genererer denne url riktig, men noen mod legger denne plassen til url.
http://creativx.net/forums/attachments/customization/13403d128251 7797t-alienware-wmp-skin-ultimate-123-jpg
Dette er integrering problemet - sannsynligvis med vBSEO. Noe etter vBET oversettelse brøt lenken.
Selvfølgelig vi fortsatt jobber med denne integrasjonen. det jeg jobber med dette i lang tid og likevel prøve å finne en løsning, men hvis jeg ikke lykkes, må du skrive til vBSEO
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):