PDA

View Full Version: Opgelost Code in ongewenste reactie te kunnen schrijven tittels



pepito69
13-07-10, 21:02
Hi,
Als iemand antwoorden op een vertaald trheat deze code krijgt in antwoord tittel:



What's that...??

kamilkurczak
14-07-10, 13:22
Hi,



this is not translated area code,

This is an issue of course but I can't reproduce it on my test forum.
Firstly I would like to ask you about conflict with other mods. You know, just disable all another mods and try to find this issue again.

pepito69
14-07-10, 21:32
Dank.
Ik weet dat is er gebeurt met meer mensen, gewoon in google zoeken: you will see....
I will try what you said.

kamilkurczak
15-07-10, 13:39
Ik wacht op antwoord;)

pepito69
16-07-10, 15:51
Ik schakelt de optie om tittels in reactie te kunnen plaatsen tonen door nu, tot ik vind het probleem.

kamilkurczak
16-07-10, 17:27
Is het een vBulletin optie? toch? Het werkt nu?
Waar kan ik deze optie vinden

pepito69
16-07-10, 17:37
Natuurlijk is een VB-optie en weet dat deze werkt (on)

vb opties> opties maken en te bewerken bericht>

Ik dacht dat je een expert in VB.

kamilkurczak
16-07-10, 17:44
Ik weet dat vB, maar ik kon het niet vinden van deze optie. Bedankt,

ja, wanneer deze optie is uit te schakelen, alles werkt goed.
Wanneer is mogelijk niet goed werkt, toch?

pepito69
16-07-10, 18:44
Wanneer deze optie is uit te schakelen vertonen geen tittels antwoord te plaatsen, en dan, je bent niet in staat om het probleem over de tittels (code uit vbet) te zien.
Maar alle andere problemen die ik over heb in andere treaths bestaan nog steeds: geen gzip, problemen in de vertalingen, enz.

Ben ik nu duidelijk genoeg?

kamilkurczak
17-07-10, 19:11
probleem in vertaling - antwoordde:
dit onderwerp - Ik ben ermee bezig.

kamilkurczak
18-07-10, 10:03
zo pepitio 69,
Ik kan dit probleem niet reproduceren op mijn test forum ..
Je schreef dat als een optie is uitgeschakeld het niet weergegeven, maar je moet controleren (zoek het conflict met andere mods), wanneer deze optie is enalbed.
Dus, als je kunt - deze optie inschakelt en vind het conflict met andere mods (enkel uit te schakelen alle mods een voor een en proberen om dit probleem te vinden)

Bedankt, want ik cant dit probleem te reproduceren op mijn test forum en ik cant fix it

pepito69
19-07-10, 07:11
Toch bedankt.

kamilkurczak
19-07-10, 08:35
Als u kunt controleren (conflict) zal ik in staat om u te helpen, want ik cant te reproduceren op mijn test forum.

vBET
20-07-10, 20:58
Hi pepito69:)

Ik weet dat je problemen hebt, maar let er op dat zonder de mogelijkheid van het reproduceren van een probleem wij niet in staat om dit te verwerken. Dus als je onze hulp nodig hebben hier dan moeten we meer info. Kamil vroeg je om Heck voor conflicten. Ik kan u ook vragen over vBET versie die je gebruikt - als het niet laatste release dan kunt u bij te werken.

En het zou geweldig zijn als we het kunnen checken op uw server als we niet kunnen se op onze - bij het begin geef ons een test account en draad waar we kunnen testen (weer aan de optie) - Maye een controle van uitgang zal ons enkele hint. Zo niet dan zullen wij u vragen voor toegang details. Ook - misschien zijn we iets verkeerd proberen om het probleem te reproduceren. Kamil zette de optie, maar kunt u precies vertellen hoe het te reproduceren. Kun je het zelf te reproduceren op de laatste release? Hoe precies?

Ik controleerde het persoonlijk op onze test aanleg en het werkt prima. Gelieve samenwerken als je wilt hebben dit probleem opgelost - we zijn hier voor u, maar in dit geval kunnen wij u niet helpen zonder u:)

pepito69
21-07-10, 07:56
Bedankt Ik zal proberen om samen te werken, maar ik heb dan een groter probleem dit te weten.

vBET
07-08-10, 12:27
Dus kunnen we het zien en op te lossen op uw forum? :)

kamilkurczak
09-08-10, 11:38
Ik wacht nog op antwoord. geen antwoord - Ik neem aan dat in orde is.
Zo niet ok, schrijf hier en ik zal deze draad weer open

Taurus
14-08-10, 10:30
Hi,
Als iemand antwoorden op een vertaald trheat deze code krijgt in antwoord tittel:



What's that...??

I have always had this issue. Even on the latest update it is still there.

vBET
14-08-10, 12:21
Geweldig - we kregen geen respons in deze kwestie, zodat niet kon gaan met dat. Beschrijf hoe precies dit probleem te reproduceren? Kun je reproduceren op ons forum?

pepito69
14-08-10, 13:38
Camon Michal alstublieft, een inspanning leveren voor uw klanten, Natuurlijk kunnen we niet alle problemen te reproduceren in uw forum, maar dit probleem is in veel forums op internet die gebruik maken van uw product. Ik heb relatie met andere ondersteunende diensten en ze proberen om een oplossing op zoek naar de oorzaak te vinden.

Laat je niet boos op me alstublieft, uw product is greta en nu i love it:) maar je shoud meer doen voor uw klanten, niet alleen voor dit specifieke probleem, ik bedoel in het algemeen ik niet enought implicatie te zien en dit is iets dat maakt me droevig.

Bedankt

Taurus
14-08-10, 14:03
Ik weet niet of je het kan reproduceren hier of niet. Dat is wat er gebeurt. Een vreemde taal thread wordt gestart. De titel is in zijn taal en is vertaald.
Echter geen antwoord in deze specifieke thread heeft een titel met deze rare codes rond het
And on another note. You are aware of this, for you were already trying to fix it on my forum, but was never able to.

Taurus
17-08-10, 04:20
Alle hulp hier?

kamilkurczak
17-08-10, 10:20
we zijn nog steeds bezig met oplossing, maar dit is geen gemakkelijk, want we kunnen het niet reproduceren op onze test forum.
Taurus bent u zeker van dat dit er geen is geen strijd is met enige mods?

kamilkurczak
19-08-10, 09:23
Ik vond dit probleem op uw forum. nu ben ik bezig met oplossing

vBET
22-08-10, 22:42
Ik ben op uw forum en kan niet het probleem kunnen reproduceren. Maak thread waar ik zal kunnen zien en te reproduceren:) PM me met details.

kamilkurczak
23-08-10, 13:54
ok vonden we deze kwestie hier:
Bekijk BSOD (blauw scherm) crash dump informatie die is opgeslagen in de fi - CreativX
U kunt beschrijven hoe weer plaatsen te maken met dit probleem?

Taurus
23-08-10, 14:03
Ik probeerde te antwoorden op die draad, en het maakte een enorme puinhoop. Kan je kijk op dat Kamil!

kamilkurczak
23-08-10, 14:57
Ik was daar, maakte ik een post en dit werkt goed. wat is er gebeurd?

Taurus
23-08-10, 15:10
Man, ga in die thread, en kijk naar de laatste post daar.

kamilkurczak
23-08-10, 15:12
Nu, ik ben op uw server en ik ben het controleren van de laatste bewerkte bestand.
Ja, ik zie het.

Taurus
23-08-10, 18:40
Ik weet niet waarom je nodig hebt om te vragen over de "Bevestig" BBCode .. je hebt het hier op uw forum te ... Het is standaard voor alle vBulletin Boards - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/editor/attach.gif

vBET
24-08-10, 05:13
Houdt u er rekening mee dat vBuletin enorm is. Ik ben eigenaar van 2 forums. Een van die Ik gebruik al jaren en ik heb nog nooit gebruikt 90% van de opties. En zijn van mening dat ik ook ben tientallen fora met verschillende configuraties ondersteunt. Houdt u er rekening mee dat als onze medewerkers vragen te stellen, we het doen om problemen op te lossen sneller en in meer beveiligde manier:)

Ook rekening mee dat raadt kunnen leiden in de verkeerde richting, zodat onze medewerkers kunnen ook de vraag alleen maar om bevestiging van iets te krijgen. Persoonlijk doe ik het heel vaak.

Ook uw forum hebben echt heel veel plugins, dus ik vind het idee van de bevestiging van iets doet is standaard gedrag van uw forum als zeer nuttig.

En om antwoord op uw vraag, "waarom moeten we om iets te vragen", in meer generieke manier: omdat wee deze gegevens nodig van u;)

kamilkurczak
24-08-10, 13:05
hallo Taurus,

Ten eerste, je hebt het probleem met de aankondiging or [langtitle] in your reply post again or not? because I can't reproduce it on your forum now and i made many posts in the test thread.
You worked on the old files. (Probably cache files). This could be a reason for this ussue. This is confirmed by the logs that you sent to MichaƂ. If you cant reproduce it and now this issue does not exist - I will close this threas

Secondly. Now I am working on the issue with the attachment and image. Can you make a new thread on our forum in Troubleshooting? This will facilitate the work.

pepito69 can you write something about this issue here. is this still on your forum?

Thanks.

kamilkurczak
24-08-10, 17:13
Hallo Taurus,

We werken op uw forum en nu hebben we meer over imago probleem weten op uw forum.
We gebruikten een print_log om een log en vBET vertalen dit bericht normaal. Het werkt na vertaling.
Dit is een url om dit beeld na vBET vertaling:

http://creativx.net/forums/attachment.php?attachmentid=13403&thumb=1&d=1282517797
Dus dit is niet vBET probleem, want zoals je ziet na de vertaling is niet gebroken. vBET genereert deze url correct, maar een mod voegt deze ruimte om url.

http://creativx.net/forums/attachments/customization/13403d128251 7797t-alienware-wmp-skin-ultimate-123-jpg
Dit is de integratie kwestie - allicht ook met vBSEO. Iets na vBET vertaling brak deze link.

We natuurlijk nog steeds gewerkt aan deze integratie. Ik ben het werken aan dit een lange tijd en nog steeds proberen om een oplossing te vinden, maar als ik het niet lukt, moet u om te schrijven naar vBSEO

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1