PDA

View Full Version: vBET 4.22 en vBSEO 3.5.1 niet compatibel?

StarBuG
25-06-10, 11:05
Hi

Sinds vBSEO bijgewerkt met 3.5.1 introduceerden zij veranderingen in de behandeling van blogs volledig ondersteunen canonieke URL's en andere veranderingen.

Dit betekent dat enkele bestanden zijn veranderd en het bestand bewerkingen werken niet zoals vermeld in de readme-bestand.

Wanneer komt er een update van vBET beeing volledig compatibel met vBSEO 3.5.1 zodat ik het kan installeren?

Gelieve advies

StarBuG

vBET
26-06-10, 23:49
Bedankt voor opmerking. We zullen controleren en bijwerken integratie instructies:) We weten nog niet hoe de vele veranderingen vBSEO in genoemde gebied, dus het is moeilijk te geven oplossing datum. We zullen werken aan het na weekend:)

StarBuG
29-06-10, 09:05
Hoe wordt de voortgang?

kamilkurczak
29-06-10, 11:41
hello,

We hebben veel werk met de nieuwe versie vBET. Morgen zal ik proberen om af te testen.

Dank u voor uw geduld:)

kamilkurczak
30-06-10, 20:36
vBET is compatibel met vBSEO 3.5.1. Ik heb het getest op een test forum.

StarBuG
03-07-10, 10:28
Kunt u dan kunt u het actualiseren van de upgrade / integratie-instructies, zodat we kunnen installeren vBSEO 3.5.1

Het zoeken en vervangen File veranderingen in de handleiding zijn niet voor vBSEO 3.5.1

StarBuG
04-07-10, 10:43
Hmm

Ik herinner me een tijd waarin ondersteuning hier was sneller.

vBET
04-07-10, 23:05
Sorry - weekend dingen die niet urgent zijn soms weinig meer wachten.

Ik weet dat je thread meer gestart, dat een week geleden, maar zoals ik het zie Kamil bevestigd werken. Als hij iets missen, neem dan punt precies welk deel van readme.html is niet correct voor vBSEO 3.5.1 - het zal ons helpen om u te helpen sneller:)

StarBuG
05-07-10, 09:57
Ok ik gemist dat hij de instructies bijgewerkt tijdens dit verzoek.

Een opmerking over die hier zou hebben leuk geweest maar;)

kamilkurczak
05-07-10, 17:33
Ik controleerde het nog eens.
Alle instructies met betrekking tot de integratie van de vBSEO-351 zijn up-to-date.

U moet bewerken twee bestanden: functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php.

Alle functies die je nodig hebt om te bewerken zijn in deze bestanden.

vBSEO-351 heeft dezelfde opties zoals die zijn beschreven in readme.html

:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations