PDA

View Full Version: Nieuwe manier van vertalingen



r.dziadusz
06-02-12, 21:34
Hi,
Momenteel zijn wij de uitvoering van nieuwe manier van vertalingen!

Het zal worden mogelijke vertalingen bewerken handmatig - door gebruikers, wat betekent betere kwaliteit van vertalingen, minder bedrag van vertaalde tekst, en daarom betalen minder geld voor vertalingen of zelfs verminderen kosten compleet!!

Jncocontrol
08-02-12, 06:10
awesomesause.

basketmen
27-03-12, 13:59
zelfde als hierboven ^, awesome:)

Gelieve deze zo vlug mogelijk informatie aan alle lidstaten, dont te lang, de meest ideale tijd ik denk enkele dagen opnieuw, dat omdat microsoft vertalen gratis api weer sinds maart 2012 niet beschikbaar is, of eerder, wanneer google translate v.1 gratis niet weer beschikbaar is, zijn de beste dynamiek ik denk, maar enkele dagen opnieuw is niet slecht, deze mod zullen nog steeds levend en groeiende, als het lang kan verhogen onze bezoekers en de inkomsten

de enige linker automatische gratis vertaler momenteel misschien enige apertium? toevoegen nieuwe gratis provider zal groot ook, hoe zit yahoo/altavista vertaler (http://babelfish.yahoo.com), kan het gebruikt?





BTW ik heb tips voor manual vertalen, ik denk dat ik schrijf dit eerder al, maar ik zal weer zeggen:
Door vertalingen bewerken handmatig, zijn niet altijd betekent moet u 100% handmatig, kunt u het halve handmatig,
u kunt nog steeds met behulp van google translate, alleen wat meer werk nodig
gewoon kopie plakken uw inhoud die u wenst te vertalen, te translate.google.com, de vertaalde resultaat terug naar uw database, handmatig, bewerkt en een beetje vast dat u natuurlijk kunt gekopieerd
gedaan, u al gemaakt sommige nieuwe vertaalde pagina's, kunt u ingehuurd sommige mensen uit andere landen te doen om voor goedkope

basketmen
24-04-12, 16:24
Hi guys, is er schatting tijd wanneer deze nieuwe versie met handmatige vertaling zal vrijgegeven?

jonathan2340
07-05-12, 09:58
echt geweldig. Ik wil alleen zeggen bedankt voor dit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1