PDA

View Full Version: vBET Forum verplaatst naar vBulletin 4.x



vBET
03-08-11, 10:18
Hi:)

We hebben net verhuisd vBET forum van vBulletin 3.x naar 4.x vBulletin
Het kostte veel meer tijd dat we dachten het zal, omdat we nog wat problemen met vBulletin. In feite zijn we nog een aantal dingen configureren, maar op dit moment kunnen we het forum weer open:)

Dus sorry het zo lang duurde, en hopen dat u een nieuw forum te genieten:)

PS.
Als je enige problemen met forum na update - dan hier schrijven over het - zullen we fix it:)

Wulf
03-08-11, 16:52
Het ziet er goed uit. Werkt de huidige VBET versie goed met vBulletin 4.1.5?

vBET
03-08-11, 19:13
Ja - het is goed werkt:)

Wulf
03-08-11, 19:16
Ik zal snel uitvinden hoe het op mijn website werkt aangezien ik zojuist een license heb gekocht. Ik kijk er naar uit om het te downloaden. :)

tavenger5
03-08-11, 19:33
Bedankt voor de update!

Er is een 404-fout wanneer het proberen om vbet downloaden van de download sectie. Ik kan niet zien aan een versie te downloaden.

Wulf
03-08-11, 21:42
Ik volgde de download link en het toont er is geen informatie over mijn nieuwe licentie. http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

raymond
04-08-11, 08:23
Same here. Ik ben niet in staat om vbet downloaden.

Wulf
04-08-11, 20:40
Ik zie mijn rijbewijs nu, maar kan nog steeds niets downloaden. Corrigeer zo snel mogelijk want ik ben benieuwd om te beginnen. :)


kan het bestand niet vinden op http://www.vbenterprisetranslator.com/download.php.

vBET
04-08-11, 22:11
Ik zie mijn rijbewijs nu, maar kan nog steeds niets downloaden. Corrigeer zo snel mogelijk want ik ben benieuwd om te beginnen. :)
Dank. We zijn nu bezig met downloaden. Sorry voor de problemen - de belangrijkste update van vBulletin gaf ons enkele kleine verrassingen we niet verwacht.

vBET
04-08-11, 22:29
Hello. Op dit moment weten we dat download is het werken onder Opera - gebruik dan opera tot vBET downloaden.

We zijn bezig om ook beschikbaar maken op andere browsers.

vBET
04-08-11, 23:44
OK - download is nu bezig met alle browsers. Gecontroleerd op Opera, Chrome, Mozilla, IE. Nogmaals sorry voor problemen.

raymond
10-08-11, 02:48
Wanneer zal vBET 4.4.1 worden vrijgegeven?

vBET
10-08-11, 16:31
Wanneer zal vBET 4.4.1 worden vrijgegeven?

Het is gepland voor dit weekend.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1