PDA

Ver Versión Completa: vBET Foro mudouse para vBulletin 4.x



vBET
03-08-11, 10:18
Ola:)

Nós só cambiou de foro vBET vBulletin 3.x para 4.x vBulletin
Pasou moito máis tempo que nós pensamos que será, porque temos algúns problemas co vBulletin. De feito aínda estamos configurando algunhas cousas, pero neste momento podemos abrir o foro outra vez:)

Tan triste que levou tanto tempo, e esperamos que che guste novo foro:)

PS.
Se atopa calquera problema con foro tras actualización - por favor, escribir sobre el aquí - imos resolve-lo:)

Wulf
03-08-11, 16:52
Parece bo. Funciona ben coa versión actual VBET vBulletin 4.1.5?

vBET
03-08-11, 19:13
Si - el funciona ben:)

Wulf
03-08-11, 19:16
En breve vou descubrir como funciona no meu sitio, eu só compras unha licenza. Estou ansioso para a descarga. :)

tavenger5
03-08-11, 19:33
Grazas pola actualización!

Hai un erro 404 ao intentar descargar vbet da sección de descarga. Eu non podo ver para descargar calquera versión.

Wulf
03-08-11, 21:42
Eu seguín o enlace de descarga e mostra non hai información sobre a miña nova licenza. http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

raymond
04-08-11, 08:23
Mesmo aquí. Eu non son capaz de baixar vbet.

Wulf
04-08-11, 20:40
Estou vendo a miña licenza agora, pero aínda non pode baixar nada. Corrixa canto antes, como eu estou ansioso para comezar. :)


non pode atopar o arquivo en http://www.vbenterprisetranslator.com/download.php.

vBET
04-08-11, 22:11
Estou vendo a miña licenza agora, pero aínda non pode baixar nada. Corrixa canto antes, como eu estou ansioso para comezar. :)
Grazas. Estamos traballando agora para descargar. Desculpem-me por cuestións - update principal do vBulletin deunos algunhas sorpresas pouco que non esperaba.

vBET
04-08-11, 22:29
Olá Neste momento sabemos que a descarga está a traballar baixo Opera - por favor, use ópera para baixar vBET.

Estamos a traballar para dispoñer da tamén noutros navegadores.

vBET
04-08-11, 23:44
OK - download está a traballar agora en todos os navegadores. Verificar o Opera, Chrome, Mozilla, IE. Unha vez máis desculpas para o problema.

raymond
10-08-11, 02:48
Cando é que vBET 4.4.1 será lanzado?

vBET
10-08-11, 16:31
Cando é que vBET 4.4.1 será lanzado?

Está prevista para este fin de semana.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1