PDA

View Full Version: Opgelost Pagina's alle messed up

Snake
07-02-11, 01:37
Ik heb opnieuw geïnstalleerd alleen deze mod, wilde het opnieuw te proberen, met minder landen, om te zien of belasting is beter.

Maar elke vertaalde pagina is messed up, geen voettekst, palen al door elkaar gegooid, links allemaal verknald.

Enig idee wat dit zou veroorzaken, ik moest verwijderen zoals het was een totale puinhoop.

Im 100% i volgde de instructies, geïnstalleerde zo vaak nu.

Soms pagina's zou fijn zijn, dan verfrissen en helemaal verkeerd.

kamilkurczak
07-02-11, 11:13
hello,
Ik was op uw site, maar je hebt een vBET nu uitgeschakeld. Ik wil graag chek het zelf dus stuur me door PM uw FTP en admincp toegang want nu ik niet weet wat de oorzaak van dit probleem.

Bedankt

Snake
07-02-11, 13:07
Ok, Computer Juice - Forum - Gratis PC Hjælp, IT-ondersteuning og Reparationer (http://www.computer-juice.com/forums/da/)

Kijk en replay snel, dont ik wil vertrekken ingeschakeld als dit.

Dank.

kamilkurczak
07-02-11, 13:15
ok ik sommige schermen gemaakt van uw forum en ik gered van een site bron in het bestand.
Ik heb gemerkt dat het probleem is op de belangrijkste pagina en op fora pagina's (niet in de draden) toch?
Ik zal proberen om een reden van dit probleem te vinden.

Gelieve - probeer cache te wissen.
Heeft u een aantal sjablonen bewerken of niet?
Misschien heb je een nieuwe mod geïnstalleerd?

Snake
07-02-11, 13:18
Gebeurt in discussies ook.

Hvad re den bedste gratis CD-brænding software? - Computer Juice (http://www.computer-juice.com/forums/da/f52/whats-best-free-cd-burning-software-31441/)

Soortgelijke discussies en voettekst gebroken, data in verkeerde plaatsen, sigs allemaal verknald.

Rekening mee dat dit een nieuwe installatie, verse uploaden bestanden voor vb vBSEO en vbet, standaard config opties.

Kan ik nu uit te schakelen?

kamilkurczak
07-02-11, 13:23
ok Je kunt uitschakelen. Ik zal deze gegevens analyseren

Snake
07-02-11, 15:46
Ok bedankt, kijken uit naar uw antwoord / fix.
Cheers!

Snake
08-02-11, 02:52
Hallo, vroeg me af of u nog meer info?

kamilkurczak
08-02-11, 14:23
hello,
Het is heel moeilijk om een oplossing te vinden wanneer ik kan het niet reproduceren op mijn test forum. Ik heb slechts een screens en site de bron, maar ik moet kijken om je forum code (want dit is specifiek alleen om je forum).
Ten eerste zou ik graag willen aks Michał over dit onderwerp. Misschien heeft hij weet een goede oplossing.
Natuurlijk zou ik u willen vragen over uw admincp en FTP-toegang (via PM) - het zal een zeer nuttig.

Bedankt

Snake
08-02-11, 19:36
Ik kan alle instructie, im terughoudend om admin toegang te geven.

Ik run deze mod voor en het was prima, onlangs nog een dank / als mod en een activiteit / punten mod.

Laat het me weten.

kamilkurczak
09-02-11, 10:03
hello,
U kunt onze mod nu - gewoon in staat stellen vbet en daarna gaat u naar admincp-> vBET-> vlaggen en stel Vlaggen Place to Aangepast.

Na dat:
-VBET is ingeschakeld, en ik kan het gebruiken
-Vlaggen niet wordt weergegeven en alle gebruikers kunnen geen gebruik maken van onze mod.

Ten tweede, zoals ik kan zien op mijn scherm - U hebt een verkeerde resultaten van Google in je cache en je hebt je content verplaatst. We hebben een oplossing hoe de verkeerde resultaten van Google blok (zal worden opgenomen in de volgende release-)

Ik kan u een snelle oplossing:

1. open en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions.php

2. In dit bestand vindt deze regel:

if ($useCache && $wasTranslated && $translatedSize == $translationEncodedTextsSize) {

3. plak VOORDAT deze lijn:

if (!$wasTranslated || $translatedSize != $translationEncodedTextsSize) {
define('VBET_DONT_WRITE_GUEST_CACHE', true);
}

4. besparen
5. Alles wissen cache
6. test het!

Deze code moet blokkeren een verkeerde resultaten van Google. En zoals ik al eerder schreef - Schakel vBET en stel vlag plek om CUSTOM

Snake
09-02-11, 12:06
Ik heb opnieuw geïnstalleerd in het leek allemaal goed te werken.

Ik heb de code aangepast worden toegepast voor het geval dat.

Dank.

kamilkurczak
09-02-11, 13:10
hello,

Bedankt voor de bevestiging. Zoals ik schreef in mijn vorige post - verkeerde resultaten van Google in de cache, proberen om alle wijzigingen in uw code van mijn vorige post.

Bedankt

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1