PDA

Ver Versión Completa: vBET ausencia de persoal para 2 días laborables



vBET
07-07-10, 11:28
Ola:)

Tendo en ming o mellor interese dos nosos clientes quere oficialmente anunciar que vBET equipo soporte estará ausente en 08-11 xullo. É de 2 días laborables + 2 días fin de semana. Por favor, non planea actualizacións neste momento - non será capaz de axudar en caso de algunhas cuestións.

Quere pena de tal situación que ocorre por primeira vez na historia vBET. Sei que non debería suceder, pero Kamil xa planeado e pagou as vacacións antes de unirse a nós e eu estaba a planear miñas vacacións tendo en conta que vou ter substituto. En poucas palabras: Eu scrued e realmente sinto moito por iso. Como imos dar escusas adicional de 1 mes de actualizacións gratuítas para todos os nosos clientes.

Hoxe vou preto como moitas cuestións como serei capaz antes de saír. O resto vai xestionar Kamil - estará no foro desde o luns. Estarei no mar así que vou ter calquera posibilidade de xestionar calquera problema - por favor, non me PM. Escribe no foro, así Kamil será capaz de axudar.

Para todos os nosos clientes: Unha vez moi triste, e espera que un mes de actualizacións de bonos vai facer se sentir que nos preocupamos con vostede.
Para todos os meus amigos: Quero-me gran momento! :)

Saúde
Michal

PS.
Vou dar additinal 1 mes de actualizacións despois do regreso. Eu vou volver do mar 19 de xullo. Síntase libre de me lembrar se non verá meses adicionais tras 20.

kamilkurczak
13-07-10, 13:15
Ola,

O noso foro funciona de novo.
Estou só agora, pero vou tentar axudar a todos!

StarBuG
14-07-10, 15:37
Boa viaxe

vBET
19-07-10, 07:25
Ola:)

Eu só quero que saiba que eu estou de volta:) eu oín, que había algún problema de servidor, pero foi resolto por Kamil. Vou resposta a todos os AM e os postos que requiran o meu apoio, só despois de manexar as cousas negocios poucos esperando por min despois de vacacións - por iso en breve.

Viaxe foi marabillosa e aínda - bo estar de volta:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1