PDA

View Full Version: Allerede gjort Sådan springe <code> </ code>?



Morgan
17-06-10, 16:19
Hej, jeg er ny med VBET, og jeg har en programmering forum .. og alle tråde har en <code> </ code> på det, og jeg ønsker at springe med at oversætte, at ..

Nogen ideer?

mit forum: www dot programmershere dot com

kamilkurczak
18-06-10, 08:40
Jeg kan ikke genskabe problemet, måske jeg har en ældre version af forum. Skriv venligst mig, hvad du har den nøjagtige version af vBulletin, og jeg vil prøve at gengive det på vB version, som dit forum.


Dette problem er sandsynligvis forårsaget af fjernelse af kommentarer fra en plugin (vBET bruger kommentarer NTA - ikke tranlated område - til at beskrive det område, uden oversættelse).

Prøv at deaktivere dette plugin (fjernelse af kommentarer).
Prøv at finde en konflikt med andre mods. For at gøre dette, skal du deaktivere andre mods og lad kun vBET. Hvis fejlen ikke opstår, skifter turen videre mods at se, hvor er konflikten.

Tilføjet:
Bemærk venligst, at vBET understøtter springe CODE, PHP og HTML bbcoder oversættelse. Hvis det ikke virker på dit forum, så højst sandsynligt har du tændt ceaning af html kommentarer (som beskrevet før), hvad der er forbudt, fordi ved html kommentarer vBET markerer dele af produktionen, som nos vel at være oversat (vi kalder det ikke Oversat Area - NTA).

Morgan
18-06-10, 15:33
Takket kamilkurczac, men det er ikke noget problem ..

Jeg ønsker at springe oversætte HTML-indhold inde <code> tags

Eksempel:


Nu: <? Php funktion modulere {echo $ modulere;}> <code> </ code>
Nu: VBET oversætte det til alle sprog .. Jeg vil gerne holde det på engelsk, uden at oversætte

forstå?

Jeg vil gerne gøre VBET SKIP al tekst, der er indeni <code> </ code> tags!

vBET
18-06-10, 19:44
Hej. Undskyld for forvirring. vBulletin understøtter bbcode og du skriver om html-kode tag - det er kilden til misforståelser.

Hvis du bruger koden html tag i skabeloner, så vær venlig at redigere disse skabeloner og sætte hele koden indhold inde i ikke oversat område - så sætte det mellem and

Hvis du bruger koden html tag i indlæg, så bedes du rette disse stillinger og ændre koden html-tag ind bbcode.

Fortæl, at det løser dit problem.

Morgan
19-06-10, 15:07
kan du tage et kig på mit forum

Programmører Her (http://www.programmershere.com)

det har 220,000 indlæg med <code>, hvordan jeg ville redigere dem alle? : D

der er nogen anden løsning?

se eksempel her

programmershere.com questions-answers/219881-creating-image-php-display-works-saving-file-does-not.html

vBET
20-06-10, 02:09
På dette tidspunkt vBET ikke understøtter dette, men vi kan. Jeg flytter dit indlæg til indslag anmodninger.

Så nu vBET vil ikke oversætte ourputs af PHP, kode og HTML bbcoder. Vi har ikke haft nogen anmodning om ikke oversættelse af kode html tag før. På grund af performance, vil vi gjorde det konfigurerbare. Du vil være i stand til at tænde mulighed, som vil beskytte indholdet af kode html tag imod oversættelse. Det vil blive medtaget i næste udgave:) På grund af kompleksiteten (vi gør bare samme ting for HTML-tags script og stil), vil vi ikke være i stand til at give hurtige fix tidligere - beklager, at du er nødt til at vente på det. Men vi planlægger nye vBET 3.x frigive denne / næste uge og næste vBET 4.x udgivelse i første uge af næste måned, så håber du kan vente denne korte tid:)

vBET
20-06-10, 15:58
Gjort - vil indgå i næste udgave:)

Morgan
22-06-10, 03:57
Takket være en masse!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1