Veure la Versió Completa: vbMediaWiki vector d'integració
Actualment estic fent servir aquest mod
vbulletin.org/forum/showthread.php?t=247279
No sembla compatible amb VBET ja que en tractar de navegar a aquesta pàgina
mysite/forum/de/wiki
Va ser retornada "pàgina no trobada"
Normalment, la pàgina wiki ha de ser d'accés amb aquest url
mysite/forum/wiki
Qualsevol modificació htaccess cal arreglar?
Si us plau, ens mostren les regles htaccess real. I el punt dels que es fan per vbMediaWiki (si existeix).
Aquí està tot el que tinc
#===VBSEO
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /forum/
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
### VBET
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
## END VBET
### VBSEO
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
Acabo de comprovar enllaç li va donar:
YOURFORUM_DOMAIN/forum/wiki
ia més no funciona. Si us plau, primer que demanar que el Ministeri de Defensa està treballant en res, o donar direcció adequada per accedir a les seves pàgines.
Acabo de comprovar enllaç li va donar:
YOURFORUM_DOMAIN/forum/wiki
ia més no funciona. Si us plau, primer que demanar que el Ministeri de Defensa està treballant en res, o donar direcció adequada per accedir a les seves pàgines.
Ho sento, se li va dir a la url malament, en realitat hauria de ser mydomain / wiki no mydomain / fòrum / wiki
Així que tot està clar:) Vostè ha de integrar-lo com es descriu aquí: Com traduir les pàgines fora del directori del fòrum? (Http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546)
Això farà que els enllaços a les pàgines traduïdes reconegut. Si després d'aquestes pàgines no es tradueix (però el treball), utilitzi també aquesta instrucció d'integració dels mods que no suporta el ganxo global_complete (No sé el necessari de no - Li vaig a donar aquesta informació per si de cas;))
Aquest codi ha d'estar en mydomain / fòrum / htaccess? o mydomain / htaccess?
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
Si ha de ser en mydomain / fòrum /. Htaccess
Quin lloc he de situar el codi? abans o després de la condició VBET existents?
Només es posa abans de la VBET i el resultat és: la causa entitat existent a VBET trencat i ni tan sols es tradueixen en absolut.
I aquest codi ha d'estar en mydomain / wiki /. Htaccess oi?
RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
No canvia la seva. Htaccess al directori del fòrum. Això ja està treballant. Ara vostè ha d'integrar directoris fora del fòrum.
Que es descriu clarament, que el primer conjunt de regles que cal afegir en. Htccess al directori fòrum de pares. Així mydomain /. Htaccess
I sí - 2 º s'agrega al directori wiki:)
Me les vaig arreglar per fer gairebé de treball.
Quan es navega a la següent adreça URL La meva Wiki va ser traduït correctament.
http://mydomain/zh-CN/wiki
No obstant això, el menú de navegació de cada dia wiki assenyalar url incorrecta que
http://mydomain/forum/zh-CN/wiki.
Com puc solucionar això?
S'ha activat l'opció de seguiment d'URL fora del directori del fòrum?
Utilitza enllaç ABSOLUT (comença des http) per a la wiki en el codi HTML sortida?
S'ha activat l'opció de seguiment d'URL fora del directori del fòrum?
Utilitza enllaç ABSOLUT (comença des http) per a la wiki en el codi HTML sortida?
1. Sí que ja han arribat.
2. No undetstand aquesta pregunta el que vol dir "sortida html"?
1. Sí que ja han arribat.
2. No undetstand aquesta pregunta el que vol dir "sortida html"?
Em refereixo a quan vostè vegeu la pàgina en broswer i anar a la font de html - aquesta és la sortida html enviat pel servidor. Si l'enllaç és relatice llavors no funcionarà appropriatelly. Ha de ser absoluta. Tingueu en compte que aquest requrement és només per les seccions fora del directori del fòrum.
OK, me les vaig arreglar per solucionat el problema pel qual el wiki per url absoluta en lloc de la ruta relativa. Moltes gràcies per SEU SUPORT SUPER!!
OK, me les vaig arreglar per solucionat el problema pel qual el wiki per url absoluta en lloc de la ruta relativa. Moltes gràcies per SEU SUPORT SUPER!!
M'alegro que t'agradi! : D
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):