PDA

View Full Version: vbMediaWiki Vector integrasie



cevo
13-09-10, 09:42
Ek is tans die gebruik van hierdie mod
vbulletin.org/forum/showthread.php?t=247279

Dit maak nie lyk verenigbaar met vBET sedert wanneer het ek probeer om te op hierdie bladsy
mysite/forum/de/wiki

Dit was teruggekeer "Bladsy nie gevind"

Normaalweg is die wiki bladsy moet toegang gebruik van hierdie URL
mysite/forum/wiki

Enige htaccess wysiging moet word los?

vBET
13-09-10, 14:11
Let asseblief vir ons wys jou werklike. Htaccess reëls en die punt wat gemaak is vir vbMediaWiki (indien enige).

cevo
13-09-10, 19:45
Hier is al wat ek het



#===VBSEO

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /forum/

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

### VBET

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

## END VBET


### VBSEO
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]



vBET
13-09-10, 20:04
Ek het net nagegaan skakel wat jy gegee het:

YOURFORUM_DOMAIN/forum/wiki
en dit het ook nie werk nie. Die eerste keer dagvaar dat die mod is op alle werk, of geskikte URL gee om toegang te verkry tot die bladsye.

cevo
14-09-10, 22:43
Ek het net nagegaan skakel wat jy gegee het:

YOURFORUM_DOMAIN/forum/wiki
en dit het ook nie werk nie. Die eerste keer dagvaar dat die mod is op alle werk, of geskikte URL gee om toegang te verkry tot die bladsye.


Jammer dat ek vir jou gesê het die verkeerde adres, eintlik moet dit my domein / wiki nie my domein / forum / wiki

vBET
15-09-10, 12:11
So alles is nou duidelik:) Jy het te integreer dit as wat hier beskryf word: Hoe om bladsye buite forum gids te vertaal? (Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546)

Dit sal maak skakels na vertaalde bladsye erken. As jy na hierdie bladsye vertaal word nie (maar die werk), dan kan jy gebruik ook hierdie integrasie opdrag vir die mods wat nie global_complete haak ondersteun (Ek weet nie sal dit nodig wees om nie - ek gee hierdie inligting net in geval;))

cevo
15-09-10, 13:02
Hierdie kode moet wees in my domein / forum / .htaccess? of my domein / .htaccess?


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]


As dit moet wees in my domein / forum / .htaccess
Watter plek het ek moet plaas die kode? na of voor die vBET bestaande toestand?
Dit is net sit dit voor die vBET en die resultaat is: dit veroorsaak dat bestaande vBET funksie gebreek en vertaal nie eens op alle.

En hierdie kode moet wees in my domein / wiki / .htaccess reg?


RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

vBET
15-09-10, 16:02
Jy sal nie verander nie jou. Htaccess in die forum gids. Dit is reeds aan die werk. Nou het jy dopgehou buite die forum te integreer.

Dit is duidelik beskryf, dat die eerste stel reëls wat jy het toe te voeg in htccess in die forum Parent Directory.. So my domein / .htaccess

En ja - 2de stel jy voeg in die wiki gids:)

cevo
15-09-10, 21:25
Ek het daarin geslaag om te maak dit amper werk.
Wanneer op volgende URL My Wiki het behoorlik vertaal.


http://mydomain/zh-CN/wiki


Egter die navigasie-kieslys van 'n wiki altyd wys van foutiewe URL wat


http://mydomain/forum/zh-CN/wiki.


Hoe kan ek dit regmaak?

vBET
16-09-10, 15:41
Het jy aangeskakel opsie URL die dop buite forum gids?
Het jy gebruik ABSOLUTE skakel (begin van http) vir die wiki in jou HTML te?

cevo
16-09-10, 19:55
Het jy aangeskakel opsie URL die dop buite forum gids?
Het jy gebruik ABSOLUTE skakel (begin van http) vir die wiki in jou HTML te?

1. Ja, ek het reeds aangeskakel.

2. Ek undetstand nie hierdie vraag wat jy bedoel met "uitset html"?

vBET
16-09-10, 20:08
1. Ja, ek het reeds aangeskakel.

2. Ek undetstand nie hierdie vraag wat jy bedoel met "uitset html"?

Ek bedoel as jy sien die bladsy op broswer en gaan na HTML bron - dit is 'n HTML te stuur deur jou bediener. As die skakel is relatice dan sal dit nie appropriatelly werk. Absolute moet. Let asseblief daarop dat hierdie requrement is slegs vir dele buite forum gids.

cevo
17-09-10, 06:32
OK, ek het daarin geslaag om vaste die probleem deur die wiki absolute URL in plaas van relatiewe pad. BAIE dankie vir jou super ondersteuning!

vBET
17-09-10, 10:55
OK, ek het daarin geslaag om vaste die probleem deur die wiki absolute URL in plaas van relatiewe pad. BAIE dankie vir jou super ondersteuning!

Bly jy hou daarvan! : D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations