PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Automàticament a la darrera versió ara pàgines obté errors

dgparent
21-10-10, 00:32
Seguí les instruccions gairebé tots els fils obté un error - he Matías també - però les instruccions que acaba de dir de càrrega i d'importació de manera que és el que vaig fer

Firefox diu

La pàgina no està redirigint correctament

IE diu

Internet Explorer no pot mostrar la pàgina web

Tan bon punt discapacitats VBET els errors es van anar

kamilkurczak
21-10-10, 08:05
hola,
Si VBET està activat i estan a la pàgina principal (sense traducció) que treballen lloc o no? En cas afirmatiu, si us plau, habiliti VBET i em donen una url d'aquest lloc.
Si no, si us plau envieu al meu per PM amb l'administrador i l'accés FTP. Gràcies

EDITAT:
si us plau, tracti de desactivar la memòria cau per als hostes per admincp-> VBET-> memòria cau i tractar de trobar de nou aquesta qüestió.

dgparent
21-10-10, 20:46
Això s'ha desactivat ja et pm'ed meves dades

kamilkurczak
22-10-10, 11:45
Si us plau, miri al seu PM

dgparent
22-10-10, 13:02
Em va respondre que li

Si us plau, miri al seu PM

kamilkurczak
22-10-10, 14:27
ok.
Només cal mirar aquí:
VBET traduir url bona (per exemple - es pot veure a la font de la pàgina després de la traducció de pl)

http://.../forum/pl/introduce-yourself/390092-witam-y-all-post490968.html#post490968
però en fer clic i anar a aquest fil té una redirecció a:

http://.../forum/pl/a/390092-witam-y-all.html#post490968
no una bona integració amb Matías.
Em vaig adonar que té un vBSEO 3.3.0. Aquesta és la versió antiga d'aquest producte.
La versió anterior de VBET (abans de l'actualització) va treballar d'acord amb el Matías. tenia una bona integració, però després de l'actualització haureu d'actualitzar el vostre vBSEO a l'última versió.
EDITAT:
després de l'actualització de Matías ha de fer una integranion arxiu un cop més (per dos arxius: root fòrum / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php arxiu i el fòrum root / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php arxiu). Tot el que es descriu a l'arxiu readme.html - integració amb Matías en no-càrrega-carpeta.
Després d'aquest uptade hauria d'estar bé. Si no és així - si us plau escrigui aquí:)

dgparent
22-10-10, 15:13
Vaig a desactivar només VBET - segons les seves instruccions sobre com actualitzar:

"NOTA IMPORTANT PER MILLORAR VBET 3.3.6: Durant l'actualització, si us plau arxiu d'importació de productes, i després carregar els arxius Això és tot - només canviar l'ordre dels 2 passos".

No diu res sobre l'edició dels arxius - VOSTÈ HA DE SABER ABANS DE PERSONES Si l'edició d'arxius és necessari -

Atès que aquest és l'error que ha de ser l'edició dels meus arxius - de manera que ara vaig a perdre tot el que he posat en aquest producte perquè les instruccions no estan clares - gràcies

kamilkurczak
22-10-10, 15:26
Sé que després de upgrate en la instrucció que vostè no té cap nota de com s'integren amb Matías, però em va escriure sobre la integració amb els arxius després de l'actualització Matías Matías.

ara tens els teus arxius Matías editat després d'instal lació de la primera VBET i ara després de VBET d'actualització que no ha de fer això.

Però després de l'actualització de VBET a 336 té una versió molt antiga de Matías (només 330) per la qual cosa hauria upgrate seva vBSEO a l'última versió. Després de Matías d'actualització que es té un arxiu nou (sense editar d'edat) pel que hauràs d'editar dos arxius de Matías.

dgparent
22-10-10, 18:06
sembla que he de pagar a algú per arreglar els meus fòrums de nou - ara cap de les pàgines es mostren correctament després de l'actualització vBSEO segons les seves instruccions.

kamilkurczak
22-10-10, 18:23
Fet.
et vas oblidar de Matías d'integració (arxiu editar) que vaig escriure sobre això en el post anterior.
en segon lloc - que tenia una normativa mal en el seu htaccess -. ara vostè té una bona
tot el que està treballant ara - pot confirmar?

dgparent
22-10-10, 19:13
No és l'estil CSS a tots en mal estat encara - la pàgina principal està bé, però després de cada pàgina que està en mal estat, però només en Anglès? Altres idiomes són bons? Això és estrany

kamilkurczak
22-10-10, 19:58
sí que ho veig, però si es desactiva VBET segueix sent dolent. Si tradueix la pàgina - tot està bé, així que això no és un problema de VBET.
Si està desactivada mcloud - tot està bé - es pot provar.
Així que aquest és un problema de Matías. No puc ajudar-te perquè VBET està treballant bé (després de tot el que la traducció està bé)
EDITAT:
Em vaig adonar que - si està desactivada mcloud - ok estil, si ho permeten Matías nou estil estan bé encara, així que potser cau? (Proveu vostè mateix - anar a la pàgina amb mal estil, desactivar Matías, actualització de la pàgina, permeten mcloud de nou). Si utilitzeu la memòria cau - tractar d'aclarir

Com he escrit abans - això no és qüestió de VBET

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1