PDA

View Full Version: vbet fout met Marco1 verberg

Miguel86
22-06-10, 19:25
Hi:
Ek het op 'n forum vBet 2.4.3 getoets en MARCO1 verberg Alle Hack v4.0

MARCO1 Adres Alle Hack Wat maak is skakels na die gaste weg te steek, skakel met 'n boodskap te verander, die probleem is dat die boodskap 2 keer is geskryf as vbet 2.4.3 is geïnstalleer.

MARCO1 Hidel almal kan afgelaai word vanaf vbulletin.org webwerf.

Kan enige personeellid het 'n kyk? Ek dink vbet is baie interessant, maar met hierdie fout ...

kamilkurczak
23-06-10, 11:04
Hallo,

Kan jy hier plak die URL van jou forum. Ek wil om hierdie probleem om te sien. Skryf asseblief vir my waar ek kan hierdie probleem te vind (op jou forum). Waar ek nodig het om te kyk?

Is ook hierdie probleem slegs op vertaal bladsye of nie-vertaalde bladsye?
Asseblief, afskakel vBET deur jou admincp en maak seker dat hierdie kwessie is nog steeds.

Ek sien uit daarna om van jou te hoor.

Miguel86
23-06-10, 19:14
Ja, ek het getoets en is op die web vbet geaktiveer is, maar nie vertaal bladsye happends.
Happends altyd vbet geaktiveer is, kan jy check dit byvoorbeeld kom: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

Jy moet *** te vervang met net omdat ek cant webwerwe post sonder 15 poste.

Nou is vbet afskakel en 'n skakel is vervang vir' n tyd met die boodskap: [Solo Users Registrados pueden ver los skakels. haz kliek para registrarte]

Maar is vbet is geaktiveer boodskap is: [Solo Users Registrados pueden ver los skakels. haz kliek para registrarte [Solo Users Registrados pueden ver los skakels. haz kliek para registrarte]]

As jy nodig het, kan ek weer aan vbet maar soos MARCO1 Adres Alles is 'n gratis addon jy kan dit aflaai van vbulletin.org en toets op jou plaaslike rekenaar beter.

Dankie.

kamilkurczak
28-06-10, 10:38
Ek het 'n vraag is nou. plese probeer om hierdie Marco te skakel en probeer om hierdie probleem te vind. plese skryf hier is die probleem nog steeds?

Miguel86
05-07-10, 10:39
Maar as ek afskakel Marco, die boodskap wat jy nodig het om geregistreer te wees skakels te sien verskyn nie, want die boodskap wat verskyn met Marco Alles verberg.

kamilkurczak
05-07-10, 12:10
Maar as vBET is turded uit hierdie opsies werk normaal?
Dit is 'n Marco ens kwessie. Skryf 'n span van hierdie produk te ondersteun. :)

Miguel86
05-07-10, 18:31
As vbet is afgeskakel hoef happends, so ek dink is 'n vbet probleem: S

kamilkurczak
05-07-10, 19:21
Hallo Miguel,

Ek weet dat, maar vBET GOOT te werk.

Dit is waarskynlik 'n konflik tussen twee plugins (vBET en Marco) en dit is nie' n vBET kwessie. Dit vind van die konflik sal 'n baie lang tyd verlede, want vBET het' n baie lêers en funksies en ons weet nie hierdie plugin (Marco ens). Marco is minder plugin. Sy hulp sal makliker wees om hierdie konflik te vind, so skryf asseblief vir hulle.

As hulle misluk, dan sal ons probeer om dit op te los.

Dankie.

vBET
05-07-10, 23:51
As vbet is afgeskakel hoef happends, so ek dink is 'n vbet probleem: S

Ek wed dat wanneer MARCO1 is dan dissabled is dit hoef ook gebeur, so ek dink dat dit is 'n paar konflik - pelase braak Kamil se SUGGESTIES. Dit vind van konflik is baie makliker vir die skrywer van die kleiner mod en ook dit is baie makliker om veranderings gemaak daar.

As Kamil geskryf het - ons sal probeer om konflik op te los as skrywer van MARCO1 sal misluk, maar eers net vra hom daaroor:)

Miguel86
06-07-10, 01:27
Die probleem is dat Marco nie enigiets wat verband hou met hierdie mod sedert 17 April antwoord.

Ek het gesien hoe mod 'n baie keer en ek kan nie sien probleem.
Is vbet 'n Tipe van die herskryf van elke URL van die bladsy? maeby dis die rede.

vBET
07-07-10, 12:01
Ja - vBET herskryf URL's vertaling die dop te hou.

As jy nie kan kontak met die skrywer van die 2de mod is, sal ons ondersteun. Hou asseblief in gedagte dat ons kliënte - die gebruikers van die betaalde weergawe het altyd prioriteit. Hoop dat jy dit kan verstaan en dat dit aanvaarbaar is, want jy sal uitkom ondersteun vrye in elk geval.

Kamil sal hanteer dit in 'n vrye tyd. Asseblief PM hom toegang tot inligting vir jou Admin CP en FTP. Let asseblief daarop dat hy nie in staat sal wees om te begin werk aan hierdie kwessie hierdie week nie.

Miguel86
07-07-10, 22:32
Ek het login besonderhede aan hom gestuur.

Dankie by voorbaat vir u geduld.

Miguel86
13-07-10, 12:33
Enige nuus oor hierdie probleem?

kamilkurczak
13-07-10, 13:29
ok ek sal probeer om dit nou op te los ..
Ek het 'n versoek. Kan jy exacly beskryf waar ek kan hierdie probleem op jou werf? wat ek moet doen?

Nog 'n versoek: Kan jy verander van' n admincp taal in Engels?

Nog 'n versoek: In watter deel van die forum wat ek kan skryf' n toets poste?

Miguel86
13-07-10, 15:19
Ek dont weet hoekom, maar nou is die probleem hoef happends: S dit is die mees vreemde ding wat ek in 'n baie tyd gesien het: S jammer om te bug jy, as happends ander tyd ek sal werk.

kamilkurczak
13-07-10, 17:25
Ek was in jou admincp, en ek iets gedoen, maar ek weet nie hoekom is werk nou .. groot

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1