PDA

Ver Versión Completa: vbet erro con Marco1 Hide todos



Miguel86
22-06-10, 19:25
Ola:
Eu proba nun foro vBet 2.4.3 e MARCO1 Ocultar todo Hacker v4.0

MARCO1 Ocultar todo hack que fai é agochar as ligazóns para os hóspedes, cambiando conexión cunha mensaxe, o problema é que a mensaxe está escrita dúas veces, se vbet 2.4.3 está instalado.

MARCO1 Hidel todo se pode descargar do sitio web vbulletin.org.

Calquera membro do persoal pode dar un ollo? eu creo que vbet é moi interesante, pero con este erro ...

kamilkurczak
23-06-10, 11:04
Ola,

Podes pegar o seu url do foro. Gustaríame ver esta cuestión. Por favor, escriba a min onde podo atopar este problema (no seu foro). Onde eu preciso ollar?

Este é o único problema nas páxinas traducidas ou non traducidos páxinas tamén?
Por favor, desactivar vBET polo seu AdminCP e asegúrese de que esta cuestión aínda é.

Estou ansioso para escoitar de ti.

Miguel86
23-06-10, 19:14
Si, eu proba e está na web vbet está activado, pero non en happends traducido páxinas.
Happends vbet sempre é activada, pode comprobar-lo, por exemplo, entrar en: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

É necesario substituír *** con rede porque eu non podo publicar sitios sen 15 posts.

Agora vbet é desactivar e ligazón substitúese por unha vez coa mensaxe: [Solo usuarios rexistrados pueden ver los enlaces. Haz clic parágrafo registrarte]

Pero é vbet está activado mensaxe: [Solo usuarios rexistrados pueden ver los enlaces. Haz clic parágrafo registrarte [Solo usuarios rexistrados pueden ver as ligazóns los. Haz clic parágrafo registrarte]]

Se precisa podo reactivar vbet pero como MARCO1 Hide ALL é un addon libre, pode baixa-lo vbulletin.org e probar na súa máquina local mellor.

Grazas.

kamilkurczak
28-06-10, 10:38
Teño unha pregunta un momento. plese intentar desactivar este Marco e tentar atopar o problema. plese escribir aquí é este problema aínda?

Miguel86
05-07-10, 10:39
Pero se eu desactivar o marco, a mensaxe que tes que estar rexistrado para ver as ligazóns non aparecerá porque esa mensaxe aparecer con marco ocultar todos.

kamilkurczak
05-07-10, 12:10
Pero se é vBET turded fóra deste opcións funciona normal?
Esta é unha cuestión Marco etc. Só ten que escribir para apoiar o equipo deste produto. :)

Miguel86
05-07-10, 18:31
Se vbet está desactivado happends non, entón eu creo que é un problema vbet: S

kamilkurczak
05-07-10, 19:21
Ola Miguel,

Eu sei diso, pero está a traballar vBET Goot tamén.

Este pode ser un conflito entre dous plugins (vBET e Marco) e non é unha cuestión vBET. Atopou o conflito vai durar moito tempo porque vBET ten unha morea de arquivos e funcións e non sabemos este plugin (marco etc.) Marco é menos plugin. A súa axuda será máis fácil atopar este conflito, entón por favor escriba para eles.

No caso de que fallan, entón imos tratar de resolve-lo.

Grazas.

vBET
05-07-10, 23:51
Se vbet está desactivado happends non, entón eu creo que é un problema vbet: S

Aposto que cando MARCO1 é dissabled el tampouco pasa, entón eu creo que é un conflito - polas pousio Kamil de suxestións. Atopou o conflito é moito máis doado para o autor de menores mod e tamén é moito máis doado para os cambios feitos alí.

Como escribiu Kamil - imos tratar de resolver o conflito, se autor MARCO1 ha falla, pero, primeiro, por favor basta preguntar a el sobre iso:)

Miguel86
06-07-10, 01:27
O problema é que marco non responder calquera cousa relacionada a este mod desde 17 de abril.

Vin mod unha morea de veces e eu non podo ver problema.
Fai vbet calquera tipe de reescrita de cada url da páxina? Maeby thats a razón.

vBET
07-07-10, 12:01
Si - vBET reescribir URLs para manter control de tradución.

Se non pode poñerse en contacto co autor do mod 2, imos apoialo. Só recorda que os nosos clientes - usuarios da versión de pago sempre prioridade. Espero que poida comprende-lo e que é aceptable, porque vai saír de soporte gratuíto de calquera maneira.

Kamil vai tratar con isto no tempo libre. Por favor, AM-lle acceso a información para o seu Admin CP e FTP. Tamén vale lembrar que non poderá comezar a traballar sobre esta cuestión esta semana.

Miguel86
07-07-10, 22:32
Enviei detalles de rexistro para el.

Grazas anticipadamente a vostede paciencia.

Miguel86
13-07-10, 12:33
Calquera noticia sobre este asunto?

kamilkurczak
13-07-10, 13:29
ok eu vou tentar corrixir iso agora ..
Teño unha petición dun. Pode exacly describir onde pode atopar este problema no seu sitio web? o que debo facer?

Outro petición: é posible modificar unha linguaxe para Inglés AdminCP?

Outro petición: en que parte do foro podo escribir un post proba?

Miguel86
13-07-10, 15:19
Non sei porque, pero agora happends problema non: S que é a cousa máis estraña que xa vin en moito tempo: S desculpe incomodá-lo, se happends outro tempo eu vou actualiza-lo.

kamilkurczak
13-07-10, 17:25
Eu estaba no seu AdminCP e eu fixen algo, pero eu non sei por que está a traballar agora .. gran

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1