PDA

Visa fullständig version: Löste oväntade '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), förväntar sig identifierare (T_STRING) eller variabel (T_VARIABLE) eller nummer (T_NUM_STRING) i class_core (4688) eval () 'd kod på rad 1

dong
16-11-17, 14:17
W logu apache co jakiś czas pojawiają mi się takie błędy:

[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Fel uppstår bara på sidor som visar innehållet i tråden. Bara sidorna med språket. I det ursprungliga språket existerar fel inte. När jag går från din webbläsare till webbadressen för loggen detta fel inte visas-jag kan inte ensam genererar detta fel. Fil class_core. php jag har i original. Ett block med class_core. php:

//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);

$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;

if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}

if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}

if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}

return $final_rendered;

4688 linjen är:

eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');

vBET
18-11-17, 23:14
Kan du ge den fullständiga webbadressen till sidan med fel? I inlägget skärs. Jag skulle vilja kontrollera om de är synliga ytterligare informationssida. För närvarande allt jag vet är att en templejt har en bugg, men det är inte känt hur och om faktiskt med vBET. Jag antar det, om detta inträffar bara på översatta sidor, men det är fortfarande bara en gissning, eftersom om ett fel inträffar ibland, det kan ibland också översatta sidor. Hur som helst-nu inte finns det tillräckligt med information. Ange den fullständiga webbadressen till sidan där felet uppstår. Kanske blir det något mer, och om inte, kommer det vara nödvändigt att lägga till loggar och skriva ut en mall, vad det bearbetas, men inget att oroa sig, som du behöver, vi kommer att ta hand om redan.

dong
22-11-17, 22:20
Przykładowy länk: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/45063-felgi_kola_159_brera_temat_ogolny-734.html?language=en

vBET
03-12-17, 12:29
Zaglądnij proszę göra PM - potrzebuję informacji, gdzie znajdują się wspomniane logi.

vBET
24-06-18, 10:39
Inget svar-jag antar att problemet löst eller irrelevant. Förresten, kastar något liknande en annan klient, så det finns en chans, som är samma och korrigeringar kommer att vara i nästa utgåva. Om problemet är fortfarande oroliga, vänligen för mer information.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1