PDA

View Full Version: Løst uventet '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), forventer identifikator (T_STRING) eller variable (T_VARIABLE) eller tall (T_NUM_STRING) i class_core (4688) eval () 'd code on line 1

dong
16-11-17, 14:17
Inne apache stokk fra tid til annen, synes for meg å slike feil:

[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Feil oppstår bare på sider som viser innholdet i tråden. Bare sidene med språket. Feil eksisterer ikke på originalspråket. Når jeg går fra nettleseren til URL-adressen til loggen denne feilen ikke vises-jeg kan ikke alene genererer denne feilen. Filen class_core. php jeg har i originalen. En blokk med class_core. php:

//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);

$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;

if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}

if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}

if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}

return $final_rendered;

4688 er:

eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');

vBET
18-11-17, 23:14
Kan du gi den fullstendige nettadressen til siden med feil? I innlegget er kuttet. Jeg ønsker å sjekke om de er synlige tilleggsinformasjon siden. Foreløpig alt jeg vet er at en templejt har en feil, men det er ikke kjent hvordan og om faktisk med vBET. Jeg antar det, hvis dette skjer bare på oversatt sider, men det er fortsatt bare en gjetning, fordi hvis noen ganger oppstår det en feil, kan det noen ganger også oversatt sider. Allikevel-nå det ikke er nok informasjon. Skriv inn den fullstendige nettadressen til siden der feilen oppstår. Kanskje det vil være noe mer, og hvis ikke, vil det være nødvendig å legge logger og skrive ut en mal, hva det er behandlet, men ingenting å bekymre deg, som du trenger, vi vil ta seg av allerede.

dong
22-11-17, 22:20
Przykładowy link: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/45063-felgi_kola_159_brera_temat_ogolny-734.html?language=en

vBET
03-12-17, 12:29
Zaglądnij proszę gjøre PM - potrzebuję informacji, gdzie znajdują się wspomniane logi.

vBET
24-06-18, 10:39
Ingen svar-jeg antar at problemet løst eller irrelevante. Forresten, kaster noe lignende en klient, så det er en sjanse, som er den samme, og de vil være i neste versjon. Hvis problemet er fortsatt plaget, vennligst for mer informasjon.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1