PDA

View Full Version: Opgelost onverwachte '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), verwachten van id (T_STRING) of variabele (T_VARIABLE) of nummer (T_NUM_STRING) in class_core (4688) eval () 'd code on line 1

dong
16-11-17, 14:17
In het apache logbestand van tijd tot tijd, lijken mij om dergelijke fouten:

[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Fouten alleen op pagina's waarop de inhoud van de thread weergegeven. Alleen de pagina's met de taal. In de oorspronkelijke taal bestaan fouten niet. Wanneer ik ga vanuit uw browser naar de url van het logboek deze fout niet verschijnt-ik kan geen alleen deze fout gegenereerd. Bestand class_core. php heb ik in het origineel. Een blok met class_core. php:

//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);

$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;

if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}

if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}

if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}

return $final_rendered;

4688 lijn is:

eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');

vBET
18-11-17, 23:14
Kan u voorzien van de volledige URL naar de pagina de fout? In de post wordt gesneden. Ik wil controleren of ze zichtbaar meer informatiepagina zijn. Op dit moment alles wat ik is weet dat een templejt een bug heeft, maar het is niet bekend of en hoe eigenlijk met vBET. Ik veronderstel, als dit alleen op de vertaalde pagina's gebeurt, maar het is nog steeds slechts een gok, omdat als een fout optreedt soms, kan het soms ook vertaalde pagina's. Anyway-nu er niet genoeg informatie is. Voer de volledige URL naar de pagina waar de fout optreedt. Misschien komt er iets meer, en als niet, het moet toevoegen van Logboeken en uitprinten van een sjabloon, wat er wordt verwerkt, maar niets aan de hand, als u nodig hebt, wij zorgen voor al.

dong
22-11-17, 22:20
Przykładowy link: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/45063-felgi_kola_159_brera_temat_ogolny-734.html?language=en

vBET
03-12-17, 12:29
Een blik op de PM-ik moet info, waar zijn deze logboeken.

vBET
24-06-18, 10:39
Geen antwoord-ik neem aan dat het probleem opgelost of irrelevant. By the way, gooit iets dergelijks een andere client, dus er is een kans, dat is hetzelfde en de correcties in de volgende release worden zullen. Als het probleem nog steeds onrustige, gelieve voor meer informatie is.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1