dong
16-11-17, 14:17
W logu apache co jakiś czas pojawiają mi się takie błędy:
[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Foute kom slegs in die bladsye van die vertoon die inhoud van die draad. Slegs bladsye met die parameter taal. In die oorspronklike taal foute kom nie. Toe ek die URL in jou leser om die fout verskyn nie aanteken - kan dieselfde fout nie genereer. Ek class_core.php lêer in die oorspronklike. Blok class_core.php:
//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);
$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;
if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}
if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}
if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}
return $final_rendered;
Die 4688 lyn is:
[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Foute kom slegs in die bladsye van die vertoon die inhoud van die draad. Slegs bladsye met die parameter taal. In die oorspronklike taal foute kom nie. Toe ek die URL in jou leser om die fout verskyn nie aanteken - kan dieselfde fout nie genereer. Ek class_core.php lêer in die oorspronklike. Blok class_core.php:
//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);
$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;
if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}
if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
}
if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}
return $final_rendered;
Die 4688 lyn is: