Visa fullständig version: Redan gjort Mcached som cache
Jag vet att det var redan föreslagit, men jag skulle vilja stöta den tanken. För mig är det absolut "måste" för en sådan funktion på stora forum. Jag försökte skriva vBET att använda den, men efter en snabb titt på din kod jag gav upp. Varför inte använda objektet programmering? Det är så mycket lättare att koden och modifiera skript med det. Jag tror att det skulle vara 5 min. jobb att koden annan caching mekanism när det skulle vara i en standardiserad klass.
kamilkurczak
10-02-11, 23:29
Vi arbetar nu på detta alternativ:)
Precis som Kamil skrev - vi jobbar på det:) Mer exakt jag jobbar på det i denna stund:) Vi vill stödja:
- Memcache
- APC
- Xcache
- EAccelerator
Om det kommer att inkluderas i nästa utgåva då definitivt kommer att markeras som BETA funktionalitet. Det är inte bestämt ännu kommer det att bli i nästa utsättning eller ett efter det. Även om det kommer att inkluderas i nästa utgåva vi fortfarande inte bestämt kommer det att vara fullt stöd eller bara för gäster cache för början.
I korta ord - vi ger dig denna funktionalitet, fortfarande inte säker på kommer det att bli i nästa version:)
Om du hade hygglig klass cachen objekt att lägga till nästa cacheing förråd skulle bli fred av kakan.
Marcin Kalak
27-02-13, 11:28
Ledsen för sent svar. I version 4.3.0 lades denna funktion.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):