Veure la Versió Completa: Ja fet Mcached com cau
Sé que s'ha proposat ja, però m'agradaria que la idea de cop. Per a mi és absolutament "imprescindible" per a aquesta funció en grans fòrums. Vaig tractar de tornar a escriure VBET a usar-lo, però després d'un ràpid cop d'ull al codi em vaig donar per vençut. Per què no s'utilitza programació orientada a objectes? És molt més fàcil de codificar i modificar els scripts de la mateixa. Crec que seria de 5 min. treball amb el codi d'un altre mecanisme d'emmagatzematge en memòria cau quan s'estaria en una classe estàndard.
kamilkurczak
10-02-11, 23:29
Ara estem treballant en aquesta opció:)
Igual que Kamil va escriure - hi estem treballant:) Més precisament, estic treballant en això en aquest mateix moment:) Volem donar suport a:
- Memecached
- APC
- XCache
- EAccelerator
Si serà inclòs en la propera versió llavors definitivament serà marcat com la funcionalitat de BETA. No està decidit encara ho serà en la propera versió o el que després d'això. A més, si s'inclourà en la pròxima versió que encara no ho va decidir el ple suport o simplement per la memòria cau de convidats per a l'inici.
En poques paraules - li donarem aquesta funcionalitat, encara no està segur serà en la següent versió:)
Si vostè tingués la classe decent objecte de memòria cau afegint següent magatzems cache seria la pau de la coca.
Marcin Kalak
27-02-13, 11:28
Trist per resposta tardana. Aquesta funcionalitat va ser afegida dins alliberament 4.3.0.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):