PDA

View Full Version: Reeds gedoen Mcached as kas

meto
10-02-11, 20:30
Ek weet dat dit al voorgestel, maar Ek wil graag dat die idee om te stamp. Vir my is dit absoluut "moet" vir so 'n funksie op' n groot forums. Ek het probeer om vBET te herskryf om dit te gebruik, maar na 'n vinnige blik op jou kode het ek opgegee. Hoekom het jy nie gebruik nie voorwerp programmering? Dit is soveel makliker vir die kode en skrifte met dit verander. Ek glo dat dit sal 5 min. werk om 'n ander caching meganisme vir die kode wanneer dit sou wees in' n gestandaardiseerde klas.

kamilkurczak
10-02-11, 23:29
Ons is nou besig om op hierdie opsie:)

vBET
26-02-11, 16:46
Net soos Kamil het geskryf - Ons is besig om op dit:) Meer presies ek werk dit in hierdie oomblik:) Ons wil ondersteun:
- Memcache
- APC
- Xcache
- Eaccelerator

As dit ingesluit word in die volgende uitgawe sal dan finaal sal gemerk word as 'n BETA funksionaliteit. Dit is nog nie besluit het nie sal dit in die volgende weergawe van die een na daardie. Ook as dit sal ingesluit word in die volgende release het ons nog nie besluit sal dit ten volle ondersteun word, of net vir gas kas vir die begin.

In kort woorde - ons sal gee jy hierdie funksionaliteit nog nie seker sal dit wees in die volgende uitgawe:)

meto
26-02-11, 16:56
As jy het 'n ordentlike kas objekklas te voeg volgende cacheing opslagen vrede van die koek wees.

Marcin Kalak
27-02-13, 11:28
Jammer vir die laat antwoord. Hierdie funksie is bygevoeg in Mededeling 4.3.0.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations