View Full Version: 2 viktigste Språk forum
botmasterlabs
07-07-10, 00:05
Så jeg har et spørsmål. mitt forum er i 2 språk, engelsk og russisk.
Så LAF for forumet er å snakke i russisk og andre par i engelsk, hvordan kan jeg gjøre vBET å jobbe riktig med den, hvis for eksempel russisk del vil velge RU språk og engelsk - engelsk, og begge bør få full oversatt forumet .. .
Jeg har valgt viktigste forumet språk engelsk, og all russisk tekst forbli uoversatt på forumet ...
Thx for hjelp.
På dette tidspunktet vBET ikke støtter ikke firums som har mer enn 1 hovedspråk. Du kan installere det og vBET vil fungere. Likevel vil du kunne konfigurere bare ett språk som kilde språk. Så hvis du konfigurerer din kilde språk (forum standard språk) som engelsk - da det vil fungere perfekt for engelsk tråder. På samme tid russian ikke vil bli appropriatelly oversatt, fordi VBET vil fortelle Google at den er på engelsk.
Så på dette tidspunktet eneste måten å gjøre vBET jobbe appropriatelly for hele forumet er å ugjennomsiktige hvert innlegg er skrevet på russisk i lang og langtitle BBCode. På denne måten hele forumet vil bli vurdert som i engelsk og vBET vil se hvilke messaes er skrevet på russisk. Hvis du kjøper vBET vi kan skrive enkle verktøy som gjorde slike ugjennomsiktig automatisk alle innlegg i utvalgte forum. Vær oppmerksom på at på grunn av ferie tid kan vi gi det i neste måned.
Også - vennligst prøv vår gratis versjon. Det vil ikke støtte flerspråklig samfunn (slik at brukerne ikke vil kunne skrive på forskjellige språk) og det vil bli tregere som betalte versjonen, men du vil se hvordan den vil oppføre seg det du vil ikke ugjennomsiktig innlegg skrevet i Rusian inn lang og langtitle bbcode
botmasterlabs
07-07-10, 18:54
På dette tidspunktet vBET ikke støtter ikke firums som har mer enn 1 hovedspråk. Du kan installere det og vBET vil fungere. Likevel vil du kunne konfigurere bare ett språk som kilde språk. Så hvis du konfigurerer din kilde språk (forum standard språk) som engelsk - da det vil fungere perfekt for engelsk tråder. På samme tid russian ikke vil bli appropriatelly oversatt, fordi VBET vil fortelle Google at den er på engelsk.
Så på dette tidspunktet eneste måten å gjøre vBET jobbe appropriatelly for hele forumet er å ugjennomsiktige hvert innlegg er skrevet på russisk i lang og langtitle BBCode. På denne måten hele forumet vil bli vurdert som i engelsk og vBET vil se hvilke messaes er skrevet på russisk. Hvis du kjøper vBET vi kan skrive enkle verktøy som gjorde slike ugjennomsiktig automatisk alle innlegg i utvalgte forum. Vær oppmerksom på at på grunn av ferie tid kan vi gi det i neste måned.
Også - vennligst prøv vår gratis versjon. Det vil ikke støtte flerspråklig samfunn (slik at brukerne ikke vil kunne skrive på forskjellige språk) og det vil bli tregere som betalte versjonen, men du vil se hvordan den vil oppføre seg det du vil ikke ugjennomsiktig innlegg skrevet i Rusian inn lang og langtitle bbcode
Jeg er eieren av fullversjonen + branding gratis
så jeg har testet, og innlegget mitt var basert på mine tester med fullversjonen
Så i dette øyeblikket kan du bruke våre tips og ugjennomsiktig alle meldinger på andre språk i lang og langtitle BBCoder. På denne måten ditt forum, vil bare ha en hovedspråk og andre vil bli anerkjent som innlegg er skrevet i forskjellige språk. På dette tidspunktet har vi ingen annen løsning for det.
Rådfør trenger du enkle verktøy som vil kunne gjøre dette automatisk for spesifiserte fora id. Vær oppmerksom på at slike verktøy vil ugjennomsiktig alle meldinger fra spesifiserte forumet.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):