PDA

View Full Version: Løst langtitle = sk] F.. bug?

mario06
17-06-10, 18:59
Jeg får dette i siste emner på vbadvanced

langtitle = sk] F..

eventuelle feilrettinger?

mario06
17-06-10, 19:00
Jeg skrev ikke alle som i det forrige innlegget, tror det er et problem på dette forumet

Jeg skrev dette

langtitle = sk] F..

vBET
18-06-10, 10:24
Hei:) Det er ikke noe problem på forumet - du bare sette galt langtitle bbcode - uten å lukke det. Så - søppel inn, søppel ut. Jeg bare redigert meldinger å være sikker på at det ikke er brutt BBCoder:)

Om spørsmålet hva vBET versjon bruker du? Siste versjon skal automatisk løse dette problemet. Vennligst oppgi URL til eksakte siden hvor vi kan se det.

mario06
22-06-10, 00:29
det viser som det bare i vbadvanced nylig oversatte temaer

vBET
22-06-10, 17:30
Du svarte ikke på spørsmålet:) Vennligst bekreft hvilken vBET versjon du bruker. Også sjekk (eller spør vbadvanced teamet) ikke vbadvanced bruker global_complete krok under side generasjon. Det er nødvendig for vBET å automatisk løse det (inntil vBET 3.3.3).

mario06
22-06-10, 19:36
3.3.4
Jeg har ikke installert den spesielle plugin som du har gjort, er jeg anta til?

vBET
22-06-10, 23:13
Den spesielle man bare for VBA Dynamics. Andre trenger ikke det. Kan du sørge for at denne plugin som du bruker er bruker global_complete krok? Betyr disse sidene er oversatt? Vennligst gi meg nettadressen til siden der jeg kan se problemet.

vBET
05-07-10, 07:51
Vennligst bekreft gjør det samme problemet som du allerede beskrevet her:

Hvis ja, så vil vi lukke dette og fortsette der, fordi det er lengre diskusjon.

vBET
07-08-10, 11:57
Ingen bekreftelse - forutsatt at det er det samme problemet og lukke denne. I tilfelle hvis det ikke er, kan du skrive her og det vil bli gjenåpnet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations