PDA

View Full Version: Løst Major bug årsaker vBulletin hovedsiden slutter å virke

Jesh
07-05-10, 04:25
Programvare: vbet, 4.0.3 vb, vBSEO RC3

fora blokker er på og en blokk er siste blogger.

Noen gjøres 3 blogger i språk så engelsk som er standard.

Boom. Forumets forside med blokker vil ikke laste.

Jeg er 100 prosent det vBSEO. Funksjonshemmede vBSEO og alt var ok. Snudde den på igjen og funksjonshemmede forumet blokk og det fungerte. Slått på forumet blokk og det sluttet å fungere. Slettede blog blokk og det fungerte igjen.

På ****** nå beklager hvis meldingen er slurvete.

vBET
07-05-10, 10:31
OK - vBSEO eller vbet? ;)

Og for å være klar over problemet - siden som har blog blokk som viser titler på andre språk pauser - at hvordan kan reprodusere det?

vBET
07-05-10, 13:05
OK vi korrigert det - det vil bli inkludert i neste utgivelse:)

Jesh
07-05-10, 14:42
OK vi korrigert det - det vil bli inkludert i neste utgivelse:)

Beklager Michal var skrive på en mobil så det var vanskelig å forklare tydelig. Hadde å gjøre med "Latest Blogger" på forumet blokken inneholder en oversatt header.

Jeg ser du nevnte det var oppdatert så problemet er lukket.

Takk!

vBET
07-05-10, 15:13
Ja - vi var i stand til å gjengi det med "Siste tråder" blokk, men årsaken var samme (langtitle) så det løser også andre blokker. I tilfelle vi tar feil - bare gi oss beskjed - jeg vil gjenåpne saken og undersøke det igjen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1