PDA

View Full Version: Opgelost Grote bug veroorzaakt vBulletin hoofdpagina stoppen met werken

Jesh
07-05-10, 04:25
Software: vbet, vb 4.0.3, vBSEO rc3

forums blokken zijn op en een blok is de nieuwste blogs.

Iemand drie blogs gemaakt in andere taal dan Engels, die is standaard.

Boom. Belangrijkste forum pagina met blokken wordt niet geladen.

Ik ben 100 procent is het vBSEO. Met een handicap vBSEO en alles was ok. Zette hem weer op en gehandicapten forum te blokkeren en het werkte. Ingeschakeld op het forum blok en het gestopt met werken. Verwijderde blog blok en het werkte weer.

Op ****** nu sorry als boodschap slordig is.

vBET
07-05-10, 10:31
OK - vBSEO of vbet? ;)

En om duidelijk te zijn over de kwestie - pagina die blog te blokkeren met titels in andere talen breekt heeft - dat hoe kan het reproduceren?

vBET
07-05-10, 13:05
OK we gecorrigeerd het - het zal worden opgenomen in de volgende release:)

Jesh
07-05-10, 14:42
OK we gecorrigeerd het - het zal worden opgenomen in de volgende release:)

Sorry Michal was typen op een mobiele telefoon dus het was moeilijk om duidelijk uit te leggen. Had te maken met "Laatste Blogs" op het forum blok met een vertaalde header.

Ik zie dat je noemde het is bijgewerkt, zodat onderwerp is gesloten.

Bedankt!

vBET
07-05-10, 15:13
Ja - we waar kunnen weergeven met 'Laatste Discussies' te blokkeren, maar de reden was dezelfde (langtitle) dus het lost ook nog andere blokken. In het geval dat we verkeerd - laat het ons weten - ik zal de kwestie opnieuw en opnieuw te onderzoeken it:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1