PDA

Ver Versión Completa: Resolto Bug principais causas páxina principal vBulletin que deixar de traballar

Jesh
07-05-10, 04:25
Software: vbet, VB 4.0.3, vBSEO rc3

bloques están en foros e un bloque é o máis recente blogs.

Alguén fixo 3 blogs noutra lingua, a continuación, Inglés, que é o estándar.

Boom. Páxina principal do foro con bloques non será cargado.

Estou 100 por cento é vBSEO. Condicionada vBSEO e todo estaba ok. Liguei de volta e minusválidos bloque foro e funcionou. Ligado bloque foro e el deixou de funcionar. Excluídos bloque blog e funciona de novo.

Sobre ****** agora desculpe se a mensaxe é desleixado.

vBET
07-05-10, 10:31
OK - vBSEO ou vbet? ;)

E ser claro sobre a cuestión - páxina que ten bloque de blog amosando títulos noutras linguas breaks - que como pode reproducir-lo?

vBET
07-05-10, 13:05
OK solucionar isto - será incluído na próxima versión:)

Jesh
07-05-10, 14:42
OK solucionar isto - será incluído na próxima versión:)

Sentímolo Michal estaba escribindo nun móbil polo que era difícil de explicar con claridade. Tiña que ver con "Últimos blogs" no bloque foro que contén unha cabeceira traducido.

Eu vexo que mencionar foi actualizado para tema está pechado.

Moitas grazas!

vBET
07-05-10, 15:13
Si - se conseguiu reproducir-lo con 'Últimos Threads' bloque, pero o motivo foi mesmo (langtitle) para que resolve tamén outros bloques. No caso estamos errados - déixenos saber - Eu vou reabrir a cuestión e investiga-lo de novo:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1