PDA

View Full Version: Løst vbetflag-problemet ikke løst

krisp
20-01-10, 18:15
Fremdeles få massevis av linker som dette i serverlog min:

66.249.65.7 - - [20/Jan/2010: 14:15:08 0100] "? GET / cs / sv / vbet_flag-/ sv / showthread.php t = 13307 HTTP/1.1" 404 491 "-" "Mozilla / 5.0 (compatible; Googlebot/2.1; + http://www.google.com/bot.html) "

vBET
21-01-10, 22:40
Så - jakt åpen igjen;) Lar håper denne gangen vi vil sprenge det helt:)

vBET
22-01-10, 00:20
Kan du minne meg på ditt forum URL? :)

vBET
22-01-10, 02:04
GOT IT! : DI endelig reproduseres det! Det skjer når noen legger til URL språkkoden forumet standardspråket. Nå vil det være enkelt å rette på det:) håper at jeg den siste muligheten for å ha denne feilen;) Uansett - denne måten å ha det er korrigert og vil inngå i 3.3.1

Rask løsning for dette:
1. åpne / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php
2. finne:

if ($vbet_isActualIgnored) {

3. og erstatte den ved:

if ($vbet_isActualIgnored || $_GET['language'] == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']) {

Viktige spørsmål - fikk du fjernet koden din forumet språk når de integreres med sitemap generator?? Mest sannsynlig det er derfor Google forsøker å gå til slike koblinger, fordi vBET aldri endres linker for originalspråket.

Vi vil ta hånd om automatisk omdirigering i tilfelle når noen legger forumet språk til URL og du tar vare om din sitemap generator integrasjon - fjern fra det koder støttes ikke språk og ditt forum språk.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1