PDA

View Full Version: Opgelos vbetflag-kwessie nie opgelos

krisp
20-01-10, 18:15
Nog steeds baie van die skakels soos dit in my serverlog:

66.249.65.7 - - [20/Jan/2010: 14:15:08 0100] "? / CS / sv / vbet_flag-/ sv / showthread.php t = 13.307 HTTP/1.1" 404 491 "-" "Mozilla / 5.0 (compatible; Googlebot/2.1; + http://www.google.com/bot.html) "

vBET
21-01-10, 22:40
So - Jag weer oop te maak;) Kom ons hoop hierdie keer sal ons dit heeltemal ontploffing:)

vBET
22-01-10, 00:20
Kan jy asseblief herinner my aan die URL van jou forum? :)

vBET
22-01-10, 02:04
Het dit! : DI uiteindelik gereproduseer dit! Dit gebeur wanneer iemand dra by tot die URL taal kode van die forum standaard taal. Nou is dit maklik om dit reg te stel:) Hoop dat ek die laaste moontlikheid van hierdie fout;) In elk geval - op hierdie manier van dit reggestel word en sal ingesluit wees in 3.3.1

Kitsoplossing vir hierdie:
1. oop / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php
2. vind:

if ($vbet_isActualIgnored) {

3. en dit vervang deur:

if ($vbet_isActualIgnored || $_GET['language'] == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']) {

Belangrike vraag - het jy die kode van jou taal van die forum verwyder wanneer geïntegreer met Sitemap Generator?? Heel waarskynlik dit is die rede waarom Google is sulke skakels probeer om te gaan, omdat vBET nooit skakels vir die oorspronklike taal verander.

Ons sal sorg oor 'n outomatiese omschakeling in die geval wanneer iemand voeg taal van die forum aan die URL en jy sorg oor jou Sitemap Generator-integrasie - van daar kodes nie ondersteunde tale en die taal van die forum verwyder.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1