PDA

View Full Version: Akseptert Manuell redigering andre språk oversettelse resultat / cache, av admin

basketmen
25-09-10, 20:31
Jeg leste tidligere om dette her

Er det en måte å oppdatere cache hvis Google oversettelse er ikke akkurat riktig? Administratorer kan redigere det opprinnelige innlegget, men kan de gi et bedre menneske oversettelse i stedet for innhold fra Enterprise Oversetter?

Vi tenkte på det (slike oversettelser kan merkes for å unngå sletting fra cache), men dessverre Google ikke tillater det. Ifølge Google forhold du ikke har lov til å endre resultatet av Google oversettelser. Så vi kan ikke legge til slike muligens.

Mine brukere klager om oversettelsen resultat ved google de fleste av dem er svært dårlig eller ikke riktig, må vi kan manuelt redigere resultat / Chace med bedre menneskelig oversettelse for noen innlegg

Så som google oversetter tos, vi skrånende endre og lagre oversettelse resultat / chache som du sa i fet skrift ovenfor, men vi kan oversette innlegget 100% håndboken som trenger bedre menneskelig oversettelse i det innlegget, så ingenting google oversettelse i posten som redigeres av menneskelig oversettelse

For eksempel har jeg et enkelt innlegg som veldig dårlig resultat i andre språk med google translate, så kan admin oversette det enkelt innlegg, manuelle 100% og lagre resultatet uten nødvendig rengjøres det sistnevnte

hmm jeg fortsatt tenker hvordan du gjør dette med nåværende vbet versjon nå bruker phpmyadmin eller manuell i posten

vBET
27-09-10, 07:32
Vi vet at Google er ikke alltid perfekt. For noen språk er det bare flott, for noen ikke så stor. Men det blir bedre og bedre.

Du ga god idé - å tillate å skrive hele oversettelse fra scratch. Og det vil være OK ifølge Google TOS. Vi aksepterer dette og tror jeg at jeg allerede vet hvordan vi kan gjøre det fra administrasjonen side.

basketmen
19-10-10, 20:23
Du ga god idé - å tillate å skrive hele oversettelse fra scratch. Og det vil være OK ifølge Google TOS. Vi aksepterer dette og tror jeg at jeg allerede vet hvordan vi kan gjøre det fra administrasjonen side.

kan du fortelle oss hvordan du gjør det i dagens versjon? eller noen anelse?

Hvis andre medlemmer har mer idé du dele den også, slik at vi kan tenke bedre måte for det sammen

vBET
02-11-10, 13:30
Akkurat nå foreslår jeg å holde på. Det er fordi hvis du oppdaterer cache data manuelt vil det bli fjernet uansett etter cache rengjøring. Vi blir nødt til å legge til ny kolonne for database cache å gjenkjenne hvilke oversettelser er automatiske, som ikke så cache renere vil ikke fjerne oversettelser.

Vi vil også arbeide for å integrere med vBulletin setninger system for å tillate å bruke den for GUI standard tekster på andre språk. Dette kan være vanskelig på grunn av mangel på kroker på passende steder. Uansett selv uten at vi vil kunne håndtere manuelle oversettelse. Bare ta tak nå, vil ellers renere fjerne dine oversettelser som automatiske oversettelser.

basketmen
02-11-10, 14:17
ok forstått: D

vBET
30-09-11, 23:45
Vi husker om denne:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1