View Full Version: File Cache Beta
Kan iemand uitleggen, als ik de file cache om cache pagina's voor 1 uur (86.400 seconden), dan waarom de cron loopt een keer per dag om ze te verwijderen.
Voorwaar, de pagina's in de cache voor 1 dag als de cron loopt elke 24 uur?
If ik pagina's in de cache te zijn voor een uur moeten ze worden verwijderd zodra een uur is verstreken. Dus de cache voor die pagina kan beginnen.
It doesnt echt zin om mij.
Iemand?
Het bericht dat u hebt ingevoerd is te kort. Gelieve verlengen van uw boodschap ten minste 10 tekens.
Het is allemaal OK. Houdt u er rekening mee dat Gast Cache niet verwijder het bestand elke keer als het verloopt - dat zou te duur zijn. Iedere keer als Gast Cache dat de juiste cache-bestand al ontdekt bestaat controleert het laatste wijzigingsdatum en dat de wijze waarop wij weten werkt het verlopen of niet. Zo niet dan bestand wordt gestreamd als resultaat. Zo ja, dan verzoek wordt geƫvalueerd en na dat we het bestand te overschrijven zonder extra en onnodige verwijderen van de werking.
Dagelijkse schoonmaak is om te verzekeren dat er geen een echt oud onnodige bestand - voor draden die nu al niet bestaat, zoals. Dus we dagelijks te verwijderen oude bestanden, maar controleer altijd doet cache niet is verlopen:)
Uitstekende uitleg, begrijpen nu, bedankt.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):