View Full Version: Opgelost Installeer blijft mislukken!
Ik heb geprobeerd om dit met behulp van Firefox te installeren. De installatie zou niet eens beginnen.
Ik overgestapt op Internet Explorer en de mod start de installatie.
Het liep een balk aan de bovenkant van mijn scherm.
Dan aan de onderkant van het browservenster, een stevige blauwe balk die gestart krimp van rechts naar links. Na ongeveer een uur en 20 minuten, de bar gestopt met bewegen en niet meer bewegen.
Niets te zien als geïnstalleerd in de plugin sectie.
Geen AdminCP -> vBulletin Options -> vBulletin Options -> vB Enterprise Vertaler met mijn opties.
Ik ben kandidaat VBulletin 4.0.4
op een 2X dual core Xeon 1.60GHZ met een 1066 MHz front side bus-en
8 GB's van de ram
73 GB SCSI 300 10000 rpm harde schijf
Dit is een zeer drukke bord met meer dan 1,2 miljoen berichten en 150K leden.
Gelieve,
kamilkurczak
02-07-10, 16:02
sorry, maar ik weet niet al te veel over wat er gaande is.
alles wat je hoeft te doen is beschreven in het readme.html in vBET do-not-upload folder.
1. alle bestanden uit de map te uploaden naar uw ulpoad forum_root map
2. ga naar admincp -> plugins en producten en voeg vBET xml-bestand van do-not-upload map
3. juiste integraties beschreven in het bestand readme.html
It ran a bar across the top of my screen.
Then at the bottom of the browser window, a solid blue bar started shrinking from right to left. After about an hour and 20 minutes, the bar stopped moving and didn't move again.
Hoe je dit instalation? Alsjeblieft, plak hier een url naar uw forum.
kamilkurczak
03-07-10, 14:29
We hebben dit probleem de eerste keer. Misschien is uw server is zeer gebracht.
Dus, ik stel voor deze oplossingen:
Eerste: Probeer om je forum te schakelen. Ga naar admincp -> Instellingen -> Opties -> Zet je vBulletin in-en uitschakelen en selecteer nee.
Als het forum wordt uitgeschakeld, probeer dan opnieuw te installeren vBET (import xml-bestand)
Daarna weer in te schakelen van uw forum.
Als dit niet werkt.
Ten tweede: Misschien conflict met andere mod? Je moet naar een andere mods en instal vBET uit te schakelen. Daarna kunt u weer inschakelen mods.
Het forum was uitgeschakeld voor het eerst.
Ik heb geen andere mods geïnstalleerd op er zo, zijn er niet uit te schakelen.
Het forum was die voor bijna 1 1 / 2 uur, terwijl de installatie liep en nooit af.
Wat is de termijn dat het moet om dit te installeren op een forum te nemen met 1,2 miljoen berichten?
Heeft het iets doen om de databases of vervang gewoon de bestanden in de directory forums?
kamilkurczak
03-07-10, 21:58
hello,
Ik heb om te controleren wat er mis is.
Dus, ik moet de toegang tot uw forum admincp en FTP. Alsjeblieft, stuur deze de toegang tot me door PM. Ik zal proberen op te lossen.
Heeft u hoeft alleen maar beperkte admincp toegang tot de plugins de afdelingen of het volledige beheerder toegang tot de gehele admincp?
Wat is de termijn dat het moet om dit te installeren op een forum te nemen met 1,2 miljoen berichten?
Er is geen tijd frame - installatie duurt slechts enkele seconden. En het aantal posten niets te doen, omdat de vertalingen worden uitgevoerd wanneer gebruikers bezoekt uw pagina's onder vertalen links. Installatie voegt alleen maar plugins, zinnen, templates en cache tabellen.
Neem dus braak Kamil instructies van - laten we kijken wat er gebeurt. Ook rekening mee dat de installatie wordt uitgevoerd door vBulletin. Dus als we bevestigen dat het blijft mislukken dan waarschijnlijk zul je vBulletin team vragen om ondersteuning - vBET product bestand is correct - geen fout gebeurt. Dus als de installatie gewoon niet willen eindigen dan waarschijnlijk iets mis is met uw vBulletin. Maar eerst - laat ons aub controleren.
Gelieve PM me full admin toegang - u kunt verwijderen nadat we klaar. Ik weet echt niet doet zal het nodig zijn, maar als hij zal iets moeten controleren dan zal het veel sneller, dat opnieuw vragen omdat ze niet enought privileges. Tevens stuur hem FTP toegang tot zullen we in staat om te verifiëren dat vBET bestanden zijn geupload op de server.
Ook kunt u eenvoudig gemaakt te testen en proberen naar het product bestand te importeren voor een andere mod alleen maar om te controleren zal het werken.
Wacht nog steeds op de mogelijkheid om de software die ik al heb betaald voor gebruik. :-(
kamilkurczak
13-07-10, 13:20
Ik heb geprobeerd om in te loggen om je admicp, maar ik kon het niet. Kan uw bevestig het wachtwoord?
Volgens PM info die je krijgt me dat ik kan zeggen dat je gewoon niet braak installatie-instructies. Je hebt niet geüpload vereiste bestanden naar gewenste plaats. Gelieve net gelezen readme.html en braakliggende installatie-instructies. Gelieve ook braak deze instructies voor het importeren van product-bestand - als je PM me je was tryig de verkeerde bestanden (voor Admin CP) te importeren.
Raadpleeg dan doet het werkt als je braak installatie-instructies preciselly en de eerste benodigde bestanden te uploaden naar reruired directory en dan importeren product-bestand. Ook onthoud abour configuratie wanneer het klaar zal zijn.
Gewoon de bevestiging door PM de installatie in orde is:) Sorry het zo lang duurde, maar je hebt passende oplossing in eerste antwoord - deze instructies werd genegeerd. We dachten dat je het braak en had nog steeds problemen - die ons verward en draaien rond, op zoek naar kwestie die niet echt bestaat;) In de toekomst kunt u braak installatie / upgrade-instructies en het zal meteen worden opgepakt:)
Leuk dat kunt u nu genieten van vBET! :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):