PDA

View Full Version: Ratkaistu Asenna pitää pettävät!

tbl33
02-07-10, 01:27
Yritin asentaa tämän käyttämällä Firefox. Asentaa ei edes käynnisty.

Olen vaihtanut Internet Explorer ja mod alkaa asentaa.
Se juoksi baarin yläosassa minun näytön.
Sitten alareunassa selaimen ikkunassa sininen palkki alkoi kutistuu oikealta vasemmalle. Noin tunti ja 20 minuuttia, baari pysähtyi liikkuu ja ei liiku enää.

Mikään näkyy kuin asennettu plugin osassa.
Ei AdminCP -> vBulletin Options -> vBulletin Options -> vB Enterprise Kääntäjä minun vaihtoehtoja.

Olen käynnissä vBulletin 4.0.4
on 2X Dual Core Xeon 1.60GHZ kanssa 1066 väylä ja
8 Gt: n RAM-muistia
73 Gt SCSI 300 10000 rpm levy

Tämä on hyvin kiireinen kartonkia yli 1,2 miljoonaa viestiä ja 150K jäsentä.

Ilmoitathan,

kamilkurczak
02-07-10, 16:02
Anteeksi, mutta en tiedä liikaa siitä mitä tapahtuu.

kaikki mitä tarvitsee tehdä on kuvattu readme.html in vBET do-ei-upload kansioon.

1. ulpoad kaikki tiedostot upload kansiosta forum_root kansioon
2. Siirry admincp -> plugins ja tuotteita ja lisätä vBET XML-tiedosto ei-ei-upload kansioon
3. tarkoituksenmukaista integraatiot kuvattu tiedoston readme.html

It ran a bar across the top of my screen.
Then at the bottom of the browser window, a solid blue bar started shrinking from right to left. After about an hour and 20 minutes, the bar stopped moving and didn't move again.

Miten suorittaa tämän Instalation? Ole hyvä, liitä tässä URL your forum.

tbl33
03-07-10, 05:26
forums.sawomatang.com

kamilkurczak
03-07-10, 14:29
Olemme tästä asiasta ensimmäistä kertaa. Ehkä palvelimen on hyvin latautunut.
Joten, ehdotan tätä ratkaisuja:

Ensimmäinen: Yritä poistaa your forum. Siirry admincp -> Asetukset -> Asetukset -> Turn Your vBulletin päälle ja pois ja valita mitään.
Jos foorumi ei ole käytössä, yritä asentaa vBET (Tuo XML-tiedosto)
Tämän jälkeen ota foorumi uudelleen.

Jos tämä ei toimi.
Toinen: Ehkä ristiriidassa muiden mod? Sinun pitäisi poistaa toiseen modeja ja asentaa vBET. Sen jälkeen voit ottaa mods uudelleen.

tbl33
03-07-10, 18:20
Foorumi oli käytössä ensimmäistä kertaa.

Minulla ei ole muita modeja asennettuna siellä niin, niitä ei ole poistaa.

Foorumin laski lähes 1 1 / 2 tuntia kun asentaa juoksi ja koskaan valmis.

Mikä on aikataulussa, että se olisi otettava asentaa tämän keskustelualueelle kanssa 1200000 viestiä?

Onko se tee mitään tietokantoja tai vain korvata tiedostot Kello on?

kamilkurczak
03-07-10, 21:58
hello,

Minun täytyy tarkistaa, mikä on väärin.
Joten minun on pääsy your forum admincp ja FTP. Lähettäkää tämä pääsy minulle PM. Yritän korjata sen.

tbl33
03-07-10, 22:14
Onko sinun tarvitsee vain rajoitettu admincp pääsy plugins osia tai koko admin pääsy koko admincp?

vBET
04-07-10, 23:17
Mikä on aikataulussa, että se olisi otettava asentaa tämän keskustelualueelle kanssa 1200000 viestiä?

Ei ole aikataulua - asennus vie vain muutaman sekunnin. Ja virkoja ei ole mitään tekemistä, koska käännökset tehdään, kun käyttäjät vierailee sivusi alla käännetty linkkejä. Asennus vain lisää plugins, lauseita, malleja ja välimuisti taulukoita.

Joten kesanto Kamil ohjeita - olkaamme tarkistaa mitä siellä tapahtuu. Pyydämme myös huomaamaan, että asennus on suoritettu vBulletin. Jos siis vahvistaa, että se pitää ei ole niin luultavasti joudut pyytämään vBulletin joukkueen tukea - vBET tuote tiedosto on oikea - ei virhe tapahtuu. Joten jos asennus vain halua lopettaa niin luultavasti jotain on vialla vBulletin. Mutta ensin - ota meihin tarkistaa.

Ole hyvä ja PM minulle täysi admin pääsy - voit poistaa sen jälkeen päätämme. En todellakaan tiedä se on tarpeen, mutta jos hän tulee tarkistaa jotain niin se on paljon nopeampi että kysy uudestaan, koska ei enought etuoikeuksia. Myös lähetä hänelle FTP pääsy voimme tarkistaa, että vBET tiedostot ladattiin palvelimelle.

Voit myös tehdä yksinkertainen testi, ja yritä tuoda tuote tiedoston muuhun mod vain tarkistaa toimiiko se.

tbl33
08-07-10, 01:43
Odottavat edelleen mahdollisuus käyttää ohjelmistoa jonka olen jo maksanut. :-(

kamilkurczak
13-07-10, 13:20
Yritin kirjautua admicp mutta en pystynyt. Voiko vahvista salasana?

vBET
20-07-10, 15:45
Mukaan PM info joka saat minut voin sanoa, että et yksinkertaisesti ei kesannolle asennusohjeet. Et ladata tarvittavat tiedostot haluttuun paikkaan. Ole hyvä vain lukea readme.html ja kesanto asennusohjeet. Pyydämme myös kesanto tätä ohjeet tuoda tuote tiedosto - kun PM minulle sinun oli tryig tuoda väärä tiedostot (Admin CP).

Kerro se toimii kun kesannolla asennusohjeet preciselly ja ensimmäinen lataamatta niitä tiedostoja reruired hakemistoon ja tuoda tuote tiedosto. Myös Muistathan abour kokoonpano kun se on valmis.

vBET
21-07-10, 07:14
Hommaa vahvistuksen PM että asennus on hieno:) Anteeksi se kesti näin kauan, mutta sinulla sopiva ratkaisu aivan ensimmäinen vastaus - näiden ohjeiden ohitettiin. Luulimme, että te fallowed se ja silti oli asioita - sai meidät sekaisin ja kääntämään, etsivät asiaa jota ei todellisuudessa ole olemassa;) Jatkossa ota kesannolla asennus / päivitys ohjeita ja se tehdään heti:)

Suuri, että voit nauttia vBET nyt! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations