PDA

View Full Version: Twijfels bij het maken van database beckup

kratos
11-03-16, 20:44
Hallo vrienden, ik ben nodig om te doen een beckup van mijn database vanuit een Vbulletin Forum, behalve ik krijg niet helemaal helemaal de beckup, omdat elke keer als ik probeer te doen na een tijdje gewoon downloaden van de DB onvolledig "/ Minha vraag is: wanneer doen de beckup ik nodig om te schakelen van het Forum? Annuleerteken iemand vleugelman mij? Omdat mijn forum is geïnstalleerd in een hosting en ik moet dringend geest doen de volledige DB beckup zonder fouten. Sinds al heel erg bedankt!

Marcin Kalak
12-03-16, 09:26
Houdt u er rekening mee dat ons product is vBET - niet vBulletin. vBET is plugin voor vBulletin die het mogelijk maakt te vertalen forum tot 52 talen en ondersteunt meertalige gemeenschap.

Als u vragen hebt over vBulletin ga naar vBulletin pagina en vraag vBulletin team

jackthomas087
25-10-16, 10:05
om de back-typ het volgende in de command line :
mysqldump -h localhost -r root -p databasenaam > my_backup.sql

om het bestand te herstellen typt u het volgende in de command line :
bron my_backup.sql
66 Views

skameykin22
28-05-17, 08:51
Iets niet werkt op deze manier.

Marcin Kalak
29-05-17, 15:57
Maak een nieuw onderwerp en beschrijf uw probleem nauwkeuriger. De bovenstaande instructie voert een back-up van de vBulletin database en is niet gerelateerd aan onze producten.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1