PDA

View Full Version: Tvivl når du foretager databasen beckup

kratos
11-03-16, 20:44
Hej venner, jeg har brug at gøre en beckup af min database fra en Vbulletin Forum, bortset fra at jeg ikke får overhovedet gøre beckup helt, fordi hver gang jeg forsøger at gøre efter et stykke tid bare downloade den ufuldstændige DB "/ Minha spørgsmål er: Hvornår har beckup jeg nødt til at deaktivere forumet? Kan nogen guide mig? Fordi mit forum er installeret i en hosting og jeg savn manende sindet gør det komplet DB beckup uden fejl. Siden allerede tak!

Marcin Kalak
12-03-16, 09:26
Bemærk venligst, at vores produkt er vBET - ikke vBulletin. vBET er plugin til vBulletin, som gør det muligt at oversætte forum til 52 sprog og understøtter flersprogede samfund.

Hvis du har spørgsmål om vBulletin, bedes du gå til vBulletin side og bede vBulletin team

jackthomas087
25-10-16, 10:05
for at tage backup at skrive følgende på kommandolinjen :
mysqldump -h localhost -r root -p databasenavn > my_backup.sql

for at gendanne filen, skal du skrive følgende på kommandolinjen :
kilde my_backup.sql
66 Visninger

skameykin22
28-05-17, 08:51
Noget, der ikke arbejder på denne måde.

Marcin Kalak
29-05-17, 15:57
Vær venlig at oprette et nyt emne og beskrive dit problem mere præcist. Ovenstående instruktion udfører en sikkerhedskopiering af vBulletin database og er ikke relateret til vores produkt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1