PDA

View Full Version: Opgelost Google eenvoudige API toegang

DirtRider
26-03-12, 05:27
Ik moet toegeven dat ik niet echt lijken te kunnen begrijpen hoe het belangrijke verhaal van Google API werkt. Het lijkt erop dat het een betaalde dienst en ik mijn factuurgegevens activeren. Maar nu zie ik een gebied in mijn Google API pagina welk says eenvoudige API-toegang en het ziet er iets als dit.

Sleutel voor browser apps (met referers)
API-sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Referers: Elke referer toegestaan
Geactiveerd op: Mar 25, 2012 6: 56 AM
Geactiveerd door: xxxxxx ******** com-u
Verouderde sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Status: Actief tot 26 Mar, 2012 6: 56 AM (dit ik echt niet begrijp zoals deze datum verandert de hele tijd)

Dus is dit de API-sleutel ik moet gebruiken met facturering of vind ik een andere één of andere plaats anders: verward:

r.dziadusz
27-03-12, 23:17
Hi
Uit de informatie van uw PM ik neem aan dat u hebben:) oplossen van uw probleem Ja is het deze API-sleutel

DirtRider
28-03-12, 04:14
Nou dan doet het ook niet werkzaamheden voor mij zoals het zelfde met de anderen is. 90% van de tijd die het ziet u de vertaling niet beschikbaar. Na 3 dagen zonder enige vorm van steun heb ik nu verwijderd deze mod van mijn forum:(

r.dziadusz
28-03-12, 18:19
Heb je probeert te gebruiken minder vertalingen talen? Of gewoon lees dit bericht over prestaties (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html)

DirtRider
28-03-12, 18:30
Ik heb geprobeerd om alleen het selecteren van de talen dat mijn leden primaire alleen de Europese talen gebruiken. Maar elke keer als ik zou kijken het toonde dat geen vertaaldiensten beschikbaar waren. Ik zou dan moeten handmatig uitvoeren een geplande taak voor scannen weer voor hen en het zou halen een of misschien twee hooguit. Ik zou een paar minuten later dan zien dat nogmaals het had geen vertaaldiensten beschikbaar nogmaals. Dus als ik betaald voor de installatieservice als kon ik niet krijgen dit het werken niet uit wat ik deed. Echter ik zat nog steeds met dezelfde problemen en na 3 tot 4 dagen worstelen op mijn eigen met geen hulp of antwoord vanhier mij wegnemen op.

Dus zoals ik al zei dat het werkt niet voor mij kan dus ik gelieve te hebben een restitutie

DirtRider
28-03-12, 18:30
Dubbele post: verward:

r.dziadusz
11-04-12, 17:47
Restitutie onderwerp werd besproken op PM

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1