PDA

View Full Version: Zal vertalingen van vBulletin taal-manager nog steeds worden gebruikt?

Lundgren
19-04-11, 11:17
Niet zeker waar deze post, maar ...

Mijn vraag is hoe gaat vBET (mijn voornaamste interesse hier is de volledige versie) behandelen als ik een hand vervaardigde vertalingen geladen in langauge vBulletin de manager?

Zal vBET ontdekken dat er een vertaling in de taal / zin manager en sla het verzenden van dat deel aan Google voor de vertaling (dwz alleen het versturen van de werkelijke posten voor de vertalingen), of zal de google vertaling voorrang op de beschikbare vertaling?

vBET
20-04-11, 20:15
Hi:)

We hebben als kenmerk verzoek integratie met vBulletin taal manager systeem. Op dit moment vBET vertaalt alles. Dus als je sommige zinnen vertaald voor GUI zal het niet worden gebruikt door vBET op dit moment.

Over integratie - hebben we in plannen om:
1. Controleer de mogelijkheden van integratie met zinnen systeem en te integreren of het zal wel goed (een aantal zaken al ontdekt)
2. Ondersteuning in de toekomst mogelijkheid om uw eigen vertalingen die worden opgeslagen in vBET database cache (maar zal niet worden gewist als Google vertaling na 15 dagen) te schrijven.

Zoals ik schreef we al enkele problemen met de integratie met zinnen systeem te zien - het belangrijkste is dat alle zinnen moeten ondoorzichtig zijn niet te vertalen in blok naar 2e vertaling door vBET te vermijden.

Maar wanneer we al zullen de mogelijkheid om je eigen vertaling te geven voor vBET ondersteuning dan waarschijnlijk integratie zal niet nodig zijn.

Als u nog vragen heeft kunt u de toekomst gewoon schrijven - wij zullen u graag helpen:)

Lundgren
22-04-11, 22:47
Integratie met de taal-manager in staat zou stellen om vertalingen anderen hebben gedaan importeren. Omdat de import / export-bestand is een XML-bestand, zou het waarschijnlijk vrij eenvoudig om een applicatie die elke zin wrap in een "vBET_SNTA" tag (elk CDATA [sommige tekst] deel) te maken.

Dus als er mogelijk zou zijn om elk vBET taal te koppelen aan een vBulletin taal en vBET de huidige vB taal schakelaar voor de sessie te maken, het klinkt alsof het zou een werkbare oplossing.

Maar zoals ik noch de innerlijke workin van vBET of taal selectie in een vBulletin weten, ik heb geen flauw idee als dat moeilijk zou zijn of niet. Zou heel goed zijn dat dit loopt in de moeilijkheden die je genoemd.

vBET
25-04-11, 20:58
Ja, het lijkt vrij eenvoudig en ik al begon dit idee meerdere malen (hoop dat het beter zal uitzien wanneer opnieuw te beginnen). Ik weet nu niet denken aan alle dingen die ik gevonden (moet geschreven worden in een aantal van onze noten), maar als ik goed sommige van die onthouden:
1. er was geen goede hook plek in kaart vBET taal op vBulletin taal
2. niet zeker, maar nu vBulletin gooit het in statische waarde
3. eenvoudige ondoorzichtige zin in niet vertaald gebied kan genoeg zijn niet in het geval van zinnen met parameters - het was echt nog niet getest, maar we al gestreden over

We definitief zullen doen meer experimenten op dit gebied (waarschijnlijk op enkele vestiging in SVN om de normale code veilig te houden), op dit moment denken we dat het mogelijk maakt om zet je eigen vertaling geeft meer voordelen, omdat de zinnen kan alleen worden gebruikt voor de GUI teksten, niet voor de inhoud geschreven door gebruikers. Eigen vertalingen zal toestaan om alles te vertalen:)

Lundgren
29-04-11, 16:27
Als rollen je eigen versie, in plaats van te sluiten op de bestaande versie, dan een soort van import-systeem van een vBulletin taal xml zou zeer waarschijnlijk nodig zijn. Er is veel van de zinnen in vBulletin, en niet in staat om te importeren zou het minder nuttig.

Maar zolang er enige vorm van import / export voor vBet, dan is het slechts een kwestie van hoe je een converter later te maken van de vBulletin xml naar welk formaat dan ook vBet wil. Die oplossing zou goed genoeg voor mij:)

vBET
03-05-11, 21:17
Als rollen je eigen versie, in plaats van te sluiten op de bestaande versie, dan een soort van import-systeem van een vBulletin taal xml zou zeer waarschijnlijk nodig zijn. Er is veel van de zinnen in vBulletin, en niet in staat om te importeren zou het minder nuttig.

Maar zolang er enige vorm van import / export voor vBet, dan is het slechts een kwestie van hoe je een converter later te maken van de vBulletin xml naar welk formaat dan ook vBet wil. Die oplossing zou goed genoeg voor mij:)

Gelieve alleen nieuwe thread te openen in functies aanvragen met een link naar deze - daar zijn we in staat om aanvragen te beheren:) En we hebben je nodig als auteur van draad in het geval van de toekomst vragen.

Lundgren
04-05-11, 09:36
Gelieve alleen nieuwe thread te openen in functies aanvragen met een link naar deze - daar zijn we in staat om aanvragen te beheren:) En we hebben je nodig als auteur van draad in het geval van de toekomst vragen.

Heb je een beetje meeslepen, terwijl "denken hard." Nieuwe thread gestart:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1