Ver Versión Completa: vBET 4,22 e vBSEO 3.5.1 non soporta?
Ola
Desde vBSEO 3.5.1 actualizado para eles introduciron cambios no tratamento de blogs apoiando plenamente URLs canónica e outros cambios.
Isto significa que algúns arquivos cambiaron eo arquivo de edicións non funcionan como se comenta no ficheiro README.
Cando haberá unha actualización para vBET beeing totalmente compatible con vBSEO 3.5.1 para que eu poida instala-lo?
Por favor, consellos
Starbug
Grazas pola nota. Iremos comprobar e actualizar as instrucións de integración:) Non sabemos aínda cantos cambios vBSEO realizados nos ámbitos mencionados, polo que é difícil dar data solución. Imos traballar niso tras fin de semana:)
kamilkurczak
29-06-10, 11:41
Ola,
Temos unha chea de traballo co vBET nova versión. Mañá vou tentar rematar proba-lo.
Grazas pola súa paciencia:)
kamilkurczak
30-06-10, 20:36
vBET soporta vBSEO 3.5.1. Eu proba nun foro de proba.
Pode entón actualiza as instrucións de actualización / integración para que poidamos instalar vBSEO 3.5.1
Os cambios investigación e substitución de ficheiros do manual non son para vBSEO 3.5.1
Hmm
Lembro dunha vez cando o soporte aquí foi máis rápido.
Sentímolo - fin de semana para as cousas que non son urxentes poden esperar, ás veces, pouco máis.
Sei que comezou hai máis thread que unha semana, pero como eu vexo Kamil confirmou-lo funcionar. Se perder algo, polo que debes punto exactamente que parte do readme.html non é correcto para vBSEO 3.5.1 - vai axudarnos a axudar máis rápido:)
Ok eu perda que actualizou as instrucións durante esta solicitude.
Unha nota sobre iso aquí xa sería agradable aínda que;)
kamilkurczak
05-07-10, 17:33
Eu verifiquei-lo de novo.
Todas as instrucións relativas á integración do vBSEO-351 están en día.
Debe editar dous arquivos: functions_vbseo_createurl.php e functions_vbseo_url.php.
Todas as funcións que precisa para editar estes arquivos están en.
vBSEO-351 ten as mesmas opcións como aqueles que son descritos en readme.html
:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):