Veure la Versió Completa: VBET 4.22 i vBSEO 3.5.1 no és compatible?
Hola
Des vBSEO actualitzat a 3.5.1 es van introduir canvis en el maneig dels blocs el seu ple suport a les URL canònica i altres canvis.
Això vol dir que alguns arxius han canviat i l'arxiu d'edicions no funcionen com s'esmenta en l'arxiu readme.
Quan hi haurà una actualització de VBET beeing totalment compatible amb vBSEO 3.5.1 perquè pugui instal?
Si us plau, consells
Starbug
Gràcies per la nota. Anem a revisar i actualitzar les instruccions de la integració:) No sabem encara quants canvis Matías va fer en els àmbits esmentats, pel que és difícil donar solució actualitzada. Anem a treballar-hi després de cap de setmana:)
kamilkurczak
29-06-10, 11:41
hola,
Tenim un munt de treball amb el VBET nova versió. Demà vaig a tractar d'acabar de provar-ho.
Gràcies per la seva paciència:)
kamilkurczak
30-06-10, 20:36
VBET és compatible amb vBSEO 3.5.1. Ho he comprovat en un fòrum de prova.
Pot vostè, si us plau, actualitzeu les instruccions d'actualització / integració, de manera que podem instal lar vBSEO 3.5.1
Els canvis d'arxius de cerca i reemplaçament en el manual no són per vBSEO 3.5.1
Hmm
Recordo un moment en què el suport aquí era més ràpid.
Ho sentim - les coses de cap de setmana que no són urgents poden esperar de vegades poc més.
Sé que es va iniciar fa més fil conductor que fa una setmana, però com jo ho veig Kamil va confirmar que funcioni. Si falta alguna cosa, si us plau, punt exactament quina part de readme.html no és correcte per vBSEO 3.5.1 - que ens ajudarà a ajudar a vostè més ràpid:)
Ok em vaig perdre que actualitza les instruccions en aquesta sol.licitud.
Una nota sobre que aquí hi hagués estat valent si;)
kamilkurczak
05-07-10, 17:33
Ho he comprovat una vegada més.
Totes les instruccions relatives a la integració de la vBSEO-351 estan al dia.
Editeu dos arxius: functions_vbseo_createurl.php i functions_vbseo_url.php.
Totes les funcions que vostè necessita per editar en aquests arxius.
Matías-351 té les mateixes opcions com les que es descriuen en readme.html
:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):