PDA

View Full Version: vBET 4,22 og vBSEO 3.5.1 ikke kompatible?

StarBuG
25-06-10, 11:05
Hi

Siden vBSEO opdateret til 3.5.1 de indførte ændringer i håndteringen af blogs fuldt ud støtte kanoniske URL-adresser og andre ændringer.

Dette betyder, at nogle filer er blevet ændret, og filen redigeringer fungerer ikke som nævnt i readme-filen.

Hvornår vil der være en opdatering til vBET beeing fuldt kompatibel med vBSEO 3.5.1, så jeg kan installere det?

Venligst rådgivning

StarBuG

vBET
26-06-10, 23:49
Tak for note. Vi vil kontrollere det og opdatere integration instruktioner:) Vi ved endnu ikke, hvor mange ændringer vBSEO foretaget i nævnte område, så det er svært at give løsning dato. Vi vil arbejde på det efter weekenden:)

StarBuG
29-06-10, 09:05
Hvordan er fremskridt?

kamilkurczak
29-06-10, 11:41
hej,

Vi har en masse arbejde med den nye version vBET. I morgen vil jeg forsøge at færdig med at teste det.

Tak for din tålmodighed:)

kamilkurczak
30-06-10, 20:36
vBET er kompatibel med vBSEO 3.5.1. Jeg testede det på en test forum.

StarBuG
03-07-10, 10:28
Kan du derefter skal du opdatere opgraderingen / integration instruktioner, så vi kan installere vBSEO 3.5.1

Den søg og erstat fil ændringer i manualen er ikke for vBSEO 3.5.1

StarBuG
04-07-10, 10:43
Hmm

Jeg kan huske en tid, hvor støtte her var hurtigere.

vBET
04-07-10, 23:05
Beklager - i weekenden ting, som ikke haster kan vente nogle gange lidt mere.

Jeg ved, at du startede tråden mere end én uge siden, men som jeg ser Kamil bekræftede det til at virke. Hvis han glip af noget, så vær venlig punkt præcis, hvilken del af readme.html er ikke korrekt for vBSEO 3.5.1 - det vil hjælpe os til at hjælpe dig hurtigere:)

StarBuG
05-07-10, 09:57
Ok jeg savnet, at han har opdateret vejledningen i løbet af denne anmodning.

En bemærkning om, at her ville have været rart selv;)

kamilkurczak
05-07-10, 17:33
Jeg tjekkede det igen.
Alle instruktioner om integration af vBSEO-351 er op til dato.

Du skal redigere to filer: functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php.

Alle de funktioner, du skal bruge til at redigere i disse filer.

vBSEO-351 har de samme muligheder som dem, der er beskrevet i readme.html

:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1