PDA

Ver Versión Completa: Prohibido por violación de licenza - enlace de crédito!

Snake2
06-04-10, 21:52
Cal é o problema, como saben eu dixen-lle o seu MOD é lento e me causando problemas no servidor, polo que está a usar MOD outros vBulletin ata soltar nova versión, é por iso que non hai conexión de crédito!

Por favor, restablecer a miña conta de correo-e me sobre este correo-e para corrixir este problema canto antes. Eu son un cliente pagante e non aprecian ser expulsado inxustamente.

Cobra é o meu nome de usuario.

vBET
07-04-10, 11:13
Olá

Por favor, tome as nosas desculpas por todos os inconvenientes. Nós estaba tentando contacto-lo en moitas formas, pero as nosas mensaxes foi ignorado. Por favor, ten en conta que o problema comezou meses e agora conta é bloqueada só porque deixou de responder cando era sospeitoso de violación de licenza. A súa conta será dado de volta cando a situación será clara. Se non violou a nosa licenza non ten nada para se preocupar - só temos que confirmar iso.

Como escribir antes nós encontramos a súa explicación sobre desconectado vBET e descubrimos que vBET aínda se usa. Contra a súa alegación de que está a usar un mod outros cren que é vBET que se usa no seu foro. E cremos que xa que o código de saída que xera o vBET é marcado e vemos a nosa marca no seu HTML de saída (que fixo a copia de seguridade en caso de futuras investigacións). Porque a súa afirmación está en contra do que vemos no seu foro, aínda temos dereito a sospeita violación da licenza. Para comprobar-lo temos que ver o que realmente está a suceder formiga é por iso que quero preguntarlle sobre os detalles acceso ao seu Admin CP. Podes crear conta temporal para este ou cambiar o contrasinal para algúns tempo, se está consciente sobre cuestións de seguridade. Quizais imos ter tamén de acceso FTP, pero agora Admin CP é suficiente.

Unha vez moi triste por conta de correo e grazas que comezou a cooperar nesta cuestión. Tamén queremos resolver a cuestión canto antes, sobre todo que xa moito tempo. Por favor, envíe datos solicitados para que sexamos capaces de confirmar a súa versión, porque como vostede xa sabe a súa saída HTML di outra cousa.

Snake2
07-04-10, 14:15
Non, mis comprendido, no momento en que non estaban a usar o seu mod, que estaban probando, agora estamos pero por algún motivo a ligazón de crédito non funciona, non podemos redownload como prohibiu nós, non podemos mercar a marca libres como proscrito nos. Entón, como podemos corrixir.

Como si, fixo enviar un correo, pero tes esta configuración do foro para o correo-e enviar doesnt cando chegamos AM ou responder a mensaxe, a pesar de nós permítelle no noso panel de control. Polo tanto, non foron notificados de resposta, a non ser que está no

Quere restablecer para que poidamos mercar a marca libre ou descargar o noso produto novo ou me proporcionar o código para que eu poida engadir a ligazón manualmente.

Grazas.

Snake2
07-04-10, 22:49
A ligazón está de volta, non hai necesidade de transformar isto nun drama. Foi un erro, a súa volta, podemos dar ben agora.

vBET
07-04-10, 22:57
Comprendemos a súa explicación. Aínda había sospeita realmente serio sobre a violación de licenza que, como o uso de ningún programa ademais da súa homologación, licenza tamén é delito de piratería de software. Non dicimos que foi cometido, só que hai sospeita, as súas declaracións anteriores eran diferentes que o que observamos no seu foro e temos que comprobar o que realmente acontece.
Somos capaces de descubrir o que é a razón da non conexión de crédito visible no seu foro. É por iso que pedimos para o seu acceso Admin CP, para que poidamos determinar como violación ou non. Espero que poidamos resolver-lo entre vostede eo equipo vBET. Se está consciente sobre cuestións de seguridade por favor cree unha contrasinal temporal ou conta temporal.

Teña en conta que nós, onde en contacto con vostede tamén pola súa propia forma de contacto foro. Nós realmente usado algún tipo de contacto que atopamos antes de bloquear a túa conta. Tan rápido como será determinado que o importante non é violación de licenza, terá a súa conta de volta con tempo adicional para obter actualizacións gratuítas - moito maior que o tempo de bloqueo, para volver a compensa-lo inconvenientes real.

Tamén cremos que non é unha cuestión pública. Entón, por favor contacte connosco nesta cuestión por correo electrónico ou PM só. Claro que pode pensar outra forma - neste caso síntase libre para discutir o tema en público. Pero escribir en varios lugares ao mesmo tempo, facela máis difícil de manter, polo que furar a unha forma de comunicación. Thanks:)

Snake2
07-04-10, 23:09
Non hai ningunha maneira que eu estou dando un acceso de administrador estraño, en todo. O meu servidor é o meu e é a miña detalles particulares.

Se non vai restablecer a miña conta, xa que ligan agora está aí, entón eu vou ter para reivindicar os recursos de volta no meu tarxeta de crédito.

Non é da súa empresa porque a ligazón non estaba mostrando que non é fixo.

Todo o que precisa saber é a ligazón está funcionando agora, finais de. Eu tiven un problema con simliar vBSEO no pasado e que simplemente pediu para ser fixo, que non tiña necesidade de me espiar.

Deixe-me saber como quere tratar con isto, estou feliz por reembolso se non vai restablecer a miña conta.

Eu gusto do seu produto e queren comprar o meu 5 outros foros, cando por este traballo o 100%, polo que vai perder cliente bo só porque busca para acceder meu servidor, que non é Michael xusto.

vBET
08-04-10, 00:51
Non hai ningunha maneira que eu estou dando un acceso de administrador estraño, en todo. O meu servidor é o meu e é a miña detalles particulares.

Se non vai restablecer a miña conta, xa que ligan agora está aí, entón eu vou ter para reivindicar os recursos de volta no meu tarxeta de crédito.

Non é da súa empresa porque a ligazón non estaba mostrando que non é fixo.

Todo o que precisa saber é a ligazón está funcionando agora, finais de. Eu tiven un problema con simliar vBSEO no pasado e que simplemente pediu para ser fixo, que non tiña necesidade de me espiar.

Deixe-me saber como quere tratar con isto, estou feliz por reembolso se non vai restablecer a miña conta.

Eu gusto do seu produto e queren comprar o meu 5 outros foros, cando por este traballo o 100%, polo que vai perder cliente bo só porque busca para acceder meu servidor, que non é Michael xusto.

Teña en conta que non se trata de espionaxe, pero sobre a verificación fai acordo legal que se fixo entre os dous lados foi honrado ou non. Tamén vale lembrar que en caso de violación de licenza ninguén está cualificado para o reembolso - alguén que violou licenza acordou perder a súa licenza e, adicionalmente, pagados para iso. Cada cliente concordou cos termos de licenza sabendo que está pagando.

É exactamente igual que cando alguén pedir prestado o coche - el sabe que paga para telo en algúns termos. Non pode alegar que pagou para incorporarse prestado, así pensa que é o seu momento e que pode facer con el o que quere. Se non vai devolve-lo, este será un crime, aínda que pagou para toma-lo prestado. E cando será cortado, non pode reclamar, que ninguén debe estar interesado por que decidiu levar o coche para ti e para retorno de caixa a demanda, xa que están levando o coche de volta. Si, claro - que pode reclamar o que quere e pode esixir o que quere, pero cabina das súas demandas e as súas demandas non teñen terra. E o feito de que o coche foi devolto pola policía só porque el foi cortado doesnt significa que nada acontece. "OK ten o coche agora para o que está dicindo sobre Imos esquecer todo e ser feliz que ve coche de novo - vostede non podería velo de novo -. Ten sorte ata se sente con sorte"

Agora ve que atopamos a nosa que o noso coche está falta ... Pero tivemos contacto coa persoa que está montando, para que chamar e preguntar: Aloha - como é o paseo? Nós pensamos que pode ter problemas co seu motor non oín-lo adecuadamente por teléfono, por favor, deixe-nos saber o que está pasando. E nós temos a resposta: "É porque agora estou andando en coche diferente". Checa nosa navegación por satélite e descubrir (no mapa de Google;)) que está montando o noso coche para algo está mal. Pero aínda asumiu que quizais haxa combustible mal, ou algo así. Entón, chamamos de novo, pero ningún corpo respondeu. Si só enviar SMS, MMS enviamos, descubrimos que o coche ten instalado fax e enviar fax, pero ningunha das nosas mensaxes foi contestada. E a nosa navegación por satélite mostran aínda que o cliente realmente está montando o noso coche. Así sendo tan lonxe o único que poderíamos facer era desactivar remotamente sistema GPS no seu coche e sen mensaxe: "o uso real do coche non é seguro para ti e, probabelmente, violar os nosos intereses Entendemos que pode ter algúns problemas co coche. motor e aínda teñen medo de que a nosa propiedade foi roto por ti. Polo tanto, non podemos facelo máis doado de avanzar neste circunstancias. Queremos axudar a resolver o problema co motor, pero sen obter resposta. Por favor, diga-nos onde quere parar e enviaremos por aí mecánico que vai ver so a máscara e comproba o que está mal ". E entón imos esperar a que vai ter usar GPS novo e responder ás nosas mensaxes a pensar: "Imos esperar que o bloqueo da policía non será necesario aquí".
Agora poñer o noso coche na súa garaxe, tranque-o e dicindo-nos que dereito podemos escoitar o motor da porta, pero non temos dereito a mirar baixo a máscara do noso coche, porque está na súa garaxe e non é xusto que mesmo de preguntar sobre o acceso á súa garaxe. Aínda que pode simplemente cambiar a pechadura despois diso. Aínda que acordou, que temos de dereito de inspeccionar o noso coche se usa apropiadamente (ver contrato de licenza). Nós só debe sentir-se afortunado que escoitamos un son máis ou menos apropiados agora e non interese que pasa co motor antes de interese e non por que o son non é nin sequera está do motor. "Non me espía - non é o seu interese que eu estou facendo o seu coche e se non me vai dar acceso GPS atrás eu vou explotar todo fóra e colleu os cartos que eu pago.".

Teña en conta que nós non pedimos a todos os que está montando os nosos coches para o acceso á garaxe. Non dicimos que era a súa intención, pero nós sentimos que provocou a tomar esas accións. E non creo que threating nós pode axudar nesta cuestión. Se incluso por calquera erro que o diñeiro vai voltar a vostede (para o que non ten ningún dereito), que vai máis dar efecto como: "Agora que rompe a nosa caixa forte (ou traizoou a nosa secretaria) e roubaron noso diñeiro - nós didn ' t quere, pero agora temos que ir a Policía con este caso, foron roubados ". Por favor, considere o seu contrato, intencións, declaracións, accións e posibles consecuencias.

Temos o dereito legal dado polo acordo de licenza para comprobar que de licenza non foi violada. Claro que podemos decidir non facelo, pero iso non vai acontecer baixo chantaxe pública. Existe un grupo de persoas que actúa deste xeito - facer ameaza pública, pedindo para decidir vai ser o seu camiño máis fácil, ou a súa forma máis difícil. Moitos países, aprender hai moito tempo que non pode deixar los intimidar, ou ameazas non vai acabar.
Ten en conta que esta estratexia lle vai dar resultados opostos que necesitas. Estamos abertos a debate, aínda que foi ignorado antes (que é o que pasa aquí). Estamos pechados para todas as ameazas e adecuadamente modificar a nosa estratexia en tales casos. Se queres aínda discutir este asunto - por favor, repudiar todas as ameazas. Como unha ameaza que consideramos declaración sobre a toma de calquera acción que non é legal segundo o noso acordo de licenza, a lei polaca, a lei no seu país, ou que requiran fraude / false declaracións no sistema de pago.

Apreciamos que considerar a compra de vBET tamén para o seu 5 outros foros. Ten en conta que as licenzas non están comprometidos entre si. Cada un é tratado, por separado, en calquera aspecto (instalación, soporte, violación, actualice ...). Agora a súa conta foi bloqueada primarios de chea, porque ten só unha licenza, que era máis fácil que incorporarse á base de datos e todo o tempo que consideran só unha solución temporal para comezar a discusión de novo e resolver o problema - o que é o noso principal obxectivo de todos os tempo.

Ten en conta que case todos os programas que xa usou e non vai empregar é / será nalgún licenza. Nalgúns países a lei nin sequera permite o uso de software sen licenza para el, o que significa que o software debe ter licenza (aínda que é libre) para o uso nese país.

Snake2
08-04-10, 00:55
Eu aprecio a súa resposta, pero eu non entendo, eu corrixido o problema ligazón, non hai nada para investigar, eu non estou batendo o acordo de licenza que haxa unha ligazón.

Non hai ningunha violación. Este é bizare, non vai mesmo deixar-me comprar máis licenzas, é unha tolemia. Por que calquera empresario impide os clientes de gastar máis diñeiro. Estraño.

vBET
08-04-10, 00:59
A ligazón está de volta, non hai necesidade de transformar isto nun drama. Foi un erro, a súa volta, podemos dar ben agora.

Sentímolo, pero non vin esa mensaxe antes (que estaba respondendo a unha anterior). Neste momento wee precisa coñecer a súa declaración oficial sobre o pago aos fixo ningún paso adiante.

Snake2
08-04-10, 01:01
O que quere dicir Michael?

Non hai ningún problema de pago, estamos felices se simplemente desbloquear a conta para que poidamos actualizar nova versión para o lanzamento hoxe, a continuación, obter boas novas licenzas para outros foros.

Estamos felices, ningunha cuestión de pagamento de conta só quero traballar de novo.

Grazas!

vBET
08-04-10, 01:18
Eu aprecio a súa resposta, pero eu non entendo, eu corrixido o problema ligazón, non hai nada para investigar, eu non estou batendo o acordo de licenza que haxa unha ligazón.

Non hai ningunha violación. Este é bizare, non vai mesmo deixar-me mercar a marca libres, é unha tolemia. Por que calquera empresario impide os clientes de gastar máis diñeiro. Estraño.

Por favor, confíe en nós, que tamén me sinto moi incómoda na situación real. E como vostede sabe moi ben conta foi bloqueada para non bloquear a súa posibilidade de facer compras adicional, pero para ser capaz de comunicarse con vostede de novo, porque as nosas mensaxes foi ignorado.

A nosa resposta anterior foi non para convencido-lo sobre calquera cousa, pero para amosar-lle a imaxe da situación na esperanza de que vai entender as nosas accións - non aprobalo lo.

Comprendemos e verifiquei que poñer enlace de crédito (o que é obvio non feito por motor vBET). Aínda non resolve o problema fai licenza foi violada (e temos fortes razóns para pensar así), caso en que temos algúns dereitos dada polo noso acordo legal. Dereitos que non temos que pedir. Violación que non temos que investigar. Pero como xa que sabe que nunca vai decidir deixar ir baixo ameaza. Entón, por favor deixa-nos a súa declaración oficial sobre vostede o pago de licenza vBET e despois seguiremos a nosa conversa.

vBET
08-04-10, 01:21
O que quere dicir Michael?

Non hai ningún problema de pago, estamos felices se simplemente desbloquear a conta para que poidamos actualizar nova versión para o lanzamento hoxe, a continuación, obter boas novas licenzas para outros foros.

Estamos felices, ningunha cuestión de pagamento de conta só quero traballar de novo.

Grazas!

Poida que eu simple mal entendido - en tal situación triste por erro. Eu penso que a súa intención foi inverter o pagamento. Eu teño 2 á noite no meu tempo e non unha cuestión de luz;)

Entón, só para ser claro - o pagamento é a inversión está baixo consideración ou non?

Snake2
08-04-10, 01:23
Declaración oficial sobre o pagamento? Non entendo o que quere dicir. Eu xa pagado. Estou pensando que moi desgustado. Eu non teño moito diñeiro e agora deixar de me utilizar este software e eu fixen nada malo. Podes ver que engade con resolver o problema. E eu pago lle meses.

Snake2
08-04-10, 01:24
Por que eu ía reverter o pagamento se eu tivera permiso de traballo ... ningunha razón, quero actualizacións para que non desfacer o pagamento se eu estou feliz e licenza non é prohibido. :)

Tamén eu non comezar as súas mensaxes como eu non entrar por unhas semanas, e este foro doesnt enviar mensaxes ao meu correo electrónico caixa de entrada, por algún motivo.

Snake2
08-04-10, 01:33
Creo que a razón ligazón normal non funciona é que temos un modelo modificado que fai que todos os dereitos de autor nunha liña e, en fermosa caixa de xeito que pode causar problemas.

exemplo;

meu modelo;

copyright 1 - 2 de dereitos de autor - copyright tres

normall modelo de VB;

copyright 1
copyright 2
copyright tres

de calquera forma ten bo enlace co texto referencia grande. así todo é bo para vbet.

vBET
08-04-10, 01:56
Teña en conta que ninguén para vostede está a usar vBET neste momento. Está a utilizar agora e se usa o tempo cando problema existía e non estaba respondendo.

Como escribir toda a intención o tempo de bloquear a súa conta no foro (non bloquear o uso vBET - aínda está usando agora) foi para explicar a situación. E que isto ocorre só porque deixou de responder, coa súa última resposta no nivel "get lost" (non escribiu isto literalmente - que só foi a nosa impresión).

Si, sabemos que pagou polo produto. Nós preguntamos sobre a súa ameaza de que ha eliminar pagamento. Para o que de acordo co noso acordo de licenza non ten dereito cando a licenza é revogada por violación. Entón, se tal reversión podería posiblemente pasar sería unha fraude feita en sistema de pago e que levaría moitas consecuencias desagradables para ti.
É por iso que pedimos sobre iso - só para estar seguro está disposto a fraude feitas ou non.

Eu entendo que non ten esa intención:) E aínda que foi escrito antes de que fose declaración feita sen lembrar acordo de licenza.

Aceptar isto - neste caso, por favor, basta manter a atención en contratos de licenza e por favor nos aviso se cre que algo está mal no lado vBET. Se che moito tempo neste negocio (eu creo que fai), entón vostede sabe que a nosa licenza é realmente doado de acordo coas posibilidades de licenza para algúns produtos, así que non facemos nada inusual. É como mercado de software parece formiga que se fixo deste xeito por lei e combater a piratería de software. A súa conta será desbanido mañá (Sentímolo, pero teño que rematar algunhas cousas agora e é case tres pola noite no meu tempo). Lembre-me se eu esquezo a (non enviar lembrar agora - Eu supoño que na nosa conta de correo-e está correo moito de ti sobre o tema así que vou só eliminar-lo).

Unha vez moi triste para todos os seus problemas e espera que, mesmo se non aproba o noso camiño, non entender por que nós fixemos estes pasos e quizais mesmo no fondo entender que só fixo prohibición temporal non conta con licenza de revogar as medidas posibles. ..
Isto foi só para me fixen sentirse mellor;)

En caso de calquera problema coa vBET, por favor, síntase libre para enviar mensaxes en solución de problemas ou seccións do informe erro:)

Editado:
Acaba de atopar o seu post anterior - grazas por nota. Por favor, introduza o resto no nivel de AM ou en sección de solución a versión vBET novo terá o mesmo problema.

Snake2
08-04-10, 01:58
Grazas. :)

vBET
08-04-10, 15:34
Feito - divertirse:) Espero que a nova versión debería atender as expectativas do seu desempeño.

Snake
08-04-10, 15:43
¿Como deixar URLs sendo traducido nesta versión como eu pregunta antes de aquí> http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/436-how-disable-translated-urls.html

Este realmente debe ser opción no AdminCP.

vBET
08-04-10, 15:46
Por favor, abra un novo comentario para iso na solicitude de funcións - a nosa resposta pode ser útil tamén para outros usuarios.

Snake
08-04-10, 15:47
Xa teño unha liña aberta, que é o enlace para el!

vBET
08-04-10, 15:49
Sentímolo - eu vou alí;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1