Ver Versión Completa: como configurar o meu sitio
ola,
como configurar no meu sitio, por favor?
Eu non entender a pregunta. Está pregunta como configuración moi será necesario para facer vBET 3.0.0 para traballar no seu sitio web? :)
Eu non entender a pregunta. Está pregunta como configuración moi será necesario para facer vBET 3.0.0 para traballar no seu sitio web? :)
Eu creo que quere dicir o que instala-lo no seu foro.
Polo que teño visto deste software realmente me gusta.
Yahoraenespanol
27-10-09, 23:30
Estou interesado en prezo e funcionalidade. Está fantástico!
Estou interesado en prezo e funcionalidade. Está fantástico!
Descrición funcionalidade completa vai atopar aquí:
E aquí vai atopar máis próxima plans: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/5-planned-vbet-next-releases.html
O prezo aínda non está definido, pero estamos a planear facer oferta especial - 50% de desconto no primeiro mes de venda:) (ou semana - non definida ata o momento)
Scalemotorcars
05-11-09, 17:11
Que información precisa instalar no meu sitio?
Base de Datos IE, log-in, ID de usuario, Admin ID e así por diante.
Pode ser instalado con acceso Moderador?
Pode instalar pavillóns no lugar especial no meu estilo personalizado substituíndo os existentes?
Vou ter que miñas traducións instalado VB, ou podo abandonar aqueles xa que este está instalado?
Será que a instalación inclúe todos os cambios vBSEO?
Grazas pola liberación Im moi interesado, pero quere elimina-los primeiro. : D
Para a instalación é necesario o acceso a Admin CP e FTP. Por favor, move esa conversa para mensaxe privada enviar os datos.
Instalación de vBET 3.x esixe tamén cambios na configuración vBSEO se alguén está a usar. Polo tanto, neste caso o acceso ao panel de vBSEO tamén é necesaria.
Grazas pola bo produto
É produto destino se só para Foros? Ou tamén é válido para sitios diferentes?
Grazas ao produto fermoso produto destino se só para o Foro? Ou tamén axeitado para a sitios distintos?
Eu teño 2 sitios distintos traducido por Google. Este mod non pode ser usado como está para traducir algo sen vBulletin (tecnicamente non é posible). Pero somos capaces de facer cambios especiais para traducir outros sitios:) Se vostede está interesado por favor me mande mensaxe privada:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):