Ver Versión Completa: Resolto Eu reinstalei vBET
wowglider.de
09-04-12, 11:14
Ola, eu só puramente vBET preinstalado e teño unha pregunta ... eu non vexo ningún elemento en / s / e / fr / in vBET caché de invitado ... no de hai máis de 1GB. Cando é que vBET caché? WoW Foro | WoW FAIRPLAY ofrecido Forum (http://wow.glider-forum.de/en/)
r.dziadusz
10-04-12, 22:47
Vbet Hóspede cache é utilizado cando hóspede sitios visitados en encargo ningún para crear tradución adicional. Probabelmente ningún unregister o usuario visitou o voso sitio traducido a en/en/fr...
Te Pode easly volta cache fóra
wowglider.de
11-04-12, 21:28
Ah, okay el doesnt conseguir creado cando é visita como usuario rexistrado? ...
Editar: é aínda non traballando. Eu chmoed o dir con 777 (todo dirs após vbet_guestcache). Mais el doesnt crear algún .html Ficheiros en /en/ ou /fr/
Habilitei en hóspede cache "Utiliza Ficheiro Cheo Cache Para Hóspedes" -> si "Hóspedes Cache Tempo para Vivir" -> 21600
Hóspedes Cache Hóspedes & de detalles Cache detalles - parte próxima
german, english e french
Calquera opción i forgott?
r.dziadusz
12-04-12, 17:21
Te didnt Perder calquera cousa mais, tentas para utilizar outro navegador - se utilizaches navegador no cal eras anteriormente rexistrado a vb, é posíbel que as galletas son almacenadas.
Podo comprobalo en sitio se te PM ftp e admincp detalles de acceso
wowglider.de
14-04-12, 11:22
Eu dont pensar que ningún crawler desde sobre 5 días trys a crawl o novo urls.
Edit:
Agradecementos, agora traballando, despois de que: http://www.vbenterprisetranslator.com/xeneral/de foro-discusións/2929-microsoft-tradución-api-s.html#Correo12138
r.dziadusz
14-04-12, 16:42
Tan traballa ben, marcarei este fío cando solucionado se aínda ten calquera cuestións compracen caeu libre de preguntar
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):