Ver Versión Completa: Resolto cachecleaner
VB 3,8 utilizando as recentes vbet para VB3
Lin que as mensaxes aquí e nada corrixir isto, por favor me axude. ¿Que podo facer para solucionar isto?
Warning: require_once ([camiño] / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d código da liña 61
Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / z / public_html / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html xxadmin / / misc.php (1932): eval ()' d código da liña 61
Erro fatal: Call to undefined function can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html zadmin / / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18
kamilkurczak
09-01-11, 11:29
Ola,
Por favor, describa aquí o que debo facer para reproducir-lo no meu foro de proba .. porque eu non podo reproducir-lo agora.
Grazas
Baixo FERRAMENTAS vBet no AdminCP cando premer en Cache Cleaner dá esta mensaxe.
Warning: require_once ([camiño] / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d código da liña 61
Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / xxxxxxx / public_html / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / xxxxxxx / public_html xxadmin / / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61
Non sei como pode reproducir este?
O meu directorio admin é renomeado correctamente e parece vbet non pode entender o AdminCP é xxadmin NON AdminCP
kamilkurczak
14-01-11, 10:09
Ok podo entender iso agora. Vou probalo e volver coa solución para vostede, por favor, me dea un tempo.
Grazas
kamilkurczak
14-01-11, 11:27
ok entón se renomeou o nome do cartafol AdminCP ten que poñer esta imaxe:
vbenterprisetranslator_cachecleaner.php e vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
na súa carpeta AdminCP novo porque non hai ningún outro (vBET) arquivos.
así:
1. aberto subida / cartafol AdminCP PROM vBET paquete
2. copiar este dous arquivos na súa carpeta AdminCP novo.
:)
Que xa está onde os arquivos están localizados (na miña carpeta XXADMIN RENAMED ********** se non a outras funcións de administración vbet non ía funcionar ******!
Todo funciona ... mesmo todos os recursos cron traballo ... vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php tamén funciona ben ....
... é só vbenterprisetranslator_cachecleaner.php de xxadmin / que non funciona.
kamilkurczak
17-01-11, 16:36
así que eu debería cambiar o url para AdminCP no arquivo vBET. Vou comprobar iso e escribir aquí un raposo rápida para ti.
kamilkurczak
18-01-11, 15:08
Eu aínda estou traballando niso. Quere proba-lo. Grazas pola súa paciencia.
kamilkurczak
19-01-11, 11:04
Ola,
Eu teño unha solución para vostede.
1. ir a AdminCP-> Extensións e Products-> Administrar Productos->
2. no produto vBET atopar plugins admin_maintenance
3. en atopar este plugin:
require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. e substituír por:
require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. gardar Extensión
6. proba-lo.
Resolto, será incluído na próxima relase.
Grazas por esta información:)
Moitas grazas si que funcionou moi ben:) corrixido problema
kamilkurczak
10-04-11, 21:40
grazas pola súa confirmación.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):