PDA

View Full Version: Løst cachecleaner

chick
08-01-11, 17:44
vb 3,8 anvendelse af de nyeste vbet for vb3

Jeg læste om indlæg her og intet har faste dette, kan du hjælpe. Hvad kan jeg gøre for at løse dette?

Warning: require_once ([sti] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Fatal error: Call to undefined funktion can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php på linje 18

kamilkurczak
09-01-11, 11:29
hej,
Beskriv her, hvad jeg skal gøre for at gengive det på min test-forum .. fordi jeg ikke kan gengive det nu.

Thanks

chick
13-01-11, 20:39
Under vBet værktøjer i adminCP når jeg klikker på Cache Cleaner det giver denne meddelelse.

Warning: require_once ([sti] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Jeg ved ikke, hvordan du kan genskabe dette?

Min admin mappe er omdøbt korrekt, og det ser ud til vbet kan ikke forstå admincp er xxadmin IKKE admincp

kamilkurczak
14-01-11, 10:09
Ok jeg forstår det nu. Jeg vil teste det og komme tilbage med løsningen til dig, bedes du give mig et stykke tid.
Thanks

kamilkurczak
14-01-11, 11:27
ok så hvis du har omdøbt navnet på den admincp mappe, du skal sætte denne fil:
vbenterprisetranslator_cachecleaner.php og vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
i din nye admincp mappe, fordi der er nogen af vores (vBET) filer.
således:
1. åbne upload / admincp mappe prom vBET pack
2. Kopier denne to filer ind i din nye admincp mappe.

:)

chick
17-01-11, 13:02
Det er allerede, hvor disse filer befinder sig (i min omdøbt XXADMIN mappe ********** ellers de andre vbet admin features ville ikke arbejde ******!

Alt virker ... endog alle cron funktioner arbejde ... også vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php virker fint ....

... det er kun vbenterprisetranslator_cachecleaner.php fra xxadmin / der ikke virker.

kamilkurczak
17-01-11, 16:36
så jeg skal skifte url til admincp i vBET fil. Jeg vil tjekke det og skrive her en hurtig ræv for dig.

kamilkurczak
18-01-11, 15:08
Jeg arbejder stadig på det. Jeg vil gerne teste det. Tak for din tålmodighed.

kamilkurczak
19-01-11, 11:04
hej,
Jeg har en løsning til dig.

1. Gå til admincp-> Plugins & Products-> Administrer Produkter->
2. i vBET produkt Find admin_maintenance plugin
3. i dette plugin kan finde:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. og erstat med:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. spare plugin
6. teste det.

Løst, vil blive medtaget i den næste Slip.
Tak for denne info:)

chick
10-04-11, 14:06
Takket så meget, ja, der fungerede godt:) udsteder fast

kamilkurczak
10-04-11, 21:40
Tak for din bekræftelse.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1