PDA

View Full Version: Jo tehty Manuaalisesti kääntää tiettyjä lauseita asettaminen

StarBuG
11-04-10, 09:55
Hi

Huomaan minun Forumin että Google ei käännä tärkeä foorumi vaihtoehtoja tai foorumin nimet oikein.

Esimerkiksi "kirjaudu ulos" tulee "Cancle", joka on erittäin sekava

Myös minun "Johdanto" Foorumi tulee "esityksiä"

Haluaisin todella nähdä vaihtoehdon manuaalisesti kääntää vBulletin lauseita tai foorumin nimiä.

Ehkä käsitellä siten kuin vBSEO käsittelee foorumi etanoita

Luo määritystiedosto kullekin kielelle että käyttäjä haluaa manuaalisesti määritellä tietyt lausekkeet ja sitten käyttäjä voi lisätä

vbet_eng.php
$ Lause [logout] => 'Kirjaudu ulos'
forumid => 'esittelyt "

Se olisi täysin auttaa minua.

Tiedän, että on mahdotonta ylläpitäjät kanssa kuten 52 kielellä aktivoitu.
Siksi en usko admincp vaihtoehto olisi hyvä.
mutta sen käsittely on config tiedoston perustaso olisi todella auttaa minua

StarBuG

vBET
11-04-10, 14:51
Hi:)
Meillä on jo suunnitelmiin integroida vBET kanssa vBulletin lauseita järjestelmää siten, että lausekkeet sopiva kieli otetaan. Näin se hoitaisi automaattisesti VB - jos lauseita sopivissa kielellä olemassa sitten ne otetaan jos ei sitten alkuperäistä. Tämä edellyttää, että kaikki lausekkeet eri kieltä, on oltava sisältä ei kääntää alue (aiomme lisätä yksinkertainen työkalu, joka läpinäkymätön niitä lauseita niin et tee sitä manuaalisesti). Mikä on tärkeää ja erittäin hyvä tässä ratkaisu on, että voit löytää valmiita lauseita asettaa eri kielille VB.
Tällä hetkellä näemme muutamia mahdollisia kysymyksiä tähän ratkaisuun, mutta menemme sen pian ja voita asioita jos ne tulevat:)

Onko tällainen ratkaisu tyydyttää sinua?

Marcin Kalak
27-02-13, 12:51
Anteeksi myöhäinen vastaus. Vuonna release 4.5.0 olemme lisänneet manuaalinen käännös sivun tekstin.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1