PDA

View Full Version: Ratkaistu Tyhjä käännökset.

Taurus
01-10-11, 01:00
Jostain syystä, eilisestä lähtien olen tällaisen pistokokeen virkoihin, jotka ovat vain tyhjiä sisällä käännetty koodeista. Katso täältä:

http://creativx.NET/Forums/Windows-7-themes-Light-Creator/70209-RT-Blue-Theme-WIN-7-Creator-3.HTML#post410301

Jos muokkaat postitse alkuperäinen kieli on siellä kuitenkin.

Thanks.

samm1129
01-10-11, 02:42
näköinen kaikille sama ongelma: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2407-translations-stopped-working.html

r.dziadusz
01-10-11, 09:54
Tourus api millaisia käytät, muiden post olen nähnyt, hieno, jotta se voisi olla muu ongelma coused mutta ensimmäinen testi työn google lukea huolellisesti säikeen: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html, ja pohtia Ota käyttöön MS käännös API, jos et ole tehnyt vielä

Taurus
05-10-11, 01:50
Käytän edelleen ilmainen google API. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tällaiselta ennen.

r.dziadusz
05-10-11, 11:44
Kyllä, mutta nyt kun ilmainen google api on on pidettävä suljettuina, uusi, entistä tiukat raja-arvot vahvistetaan Lue tämä postitse noin päästäisiin raja-http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html#post10412, voisi Suorita test(http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html#post1728) jälleen kerran esitetty tulokset täällä

Myös juuri ennen ongelman, muuta määritystä, asennat uuden mod tai päivität ohjelmistoa?

Taurus
16-10-11, 04:08
I 'm times haetaan viestiä Google:

Alkaen käännöskoe
Testitulos: {"responseData": null-arvoinen, "responseDetails": "palvelun väärinkäytön Suspected ehdot. Katso http://code.google.com/apis/errors
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 598.891845703

Kuultuaan niitä on ne soveltavat nyt vapaa API rajoitusten vuoksi. Joten pääsen soveltamaan maksettujen version? Ja mitä muuta saada se toimimaan pitäisi tehdä?

Taurus
16-10-11, 04:44
Määritettyään Microsoft-API näyttöön, niitä voidaan käyttää vain 5 minuutin kuluttua!

Alkaen käännöskoe MS
Testitulos:  "TranslateApiException: AppId on kiintiöön: ID=3643.V2_Json.Translate.20FA7E63"
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 7.14526367188

r.dziadusz
17-10-11, 07:30
Ensimmäisen:
Meidän uusin http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/2478-vbet-4-4-3-released.html#post10529 olemme ottanut automatical käännös muuta!
Jos sinun on päästäisiin voit rajat niin nopea, varmista, että välimuisti käytössä:

adminCP - > vBET Cache - > tietokannan välimuisti - > Käytä tietokannan välimuisti: ON

Taurus
17-10-11, 08:12
Välimuistin aina ollut käytössä. Tämä on nyt minun foorumi, suurkatastrofi. Koska google ja Microsoft toteuttaa rajoja, minun foorumi on täysin käyttökelvoton tiettyinä aikoina. Jos te ei keksinyt ratkaisun tähän, vBET on vanhentunut.

r.dziadusz
17-10-11, 09:17
Olemme jo kuvioitu ratkaisu, Tutustu meidän uusin julkaistu.
Uusi vBET muuttuu käännökset automaattisesti, ja vaikka tulet rajojasi, se ei näy tyhjiä sivuja - juuri transloitumaton.
Muista myös emme voi muuttaa käännös raja-arvoja, jotka on määritetty käännöskieliversioita. Päivittäin olemme etsit uutta vapaa käännöksiä API

Taurus
17-10-11, 12:16
Kyllä, olen odottanut uusimman version. Kuten Michal mukaan meillä on odottaa. NIIN todella toivon on saatavilla hyvin pian, kuten minä olen menettää yhä enemmän jäseniä päivittäin.

vBET
17-10-11, 12:47
Huomaa myös, että Google käännös API v2 voit määrittää rajojasi itse. Aivan, kuten Radek kirjoitti - uusin vBET versio on ratkaisu tarjoajan estettyjen API - voimme vaihtaa toiseen ja jos kaikki rajat saavutetaan nuken kääntäjä näkyy alkuperäinen teksti. Olemme oletetaan vapauttaa eilen uuden version mutta internet ongelmien vuoksi sen oli ajoiteta uudelleen (on vähäpätöinen, mutta se oli viikonloppuna, matka-ja muovitaskut internet onnistunut, koska sen oletetaan). Tällä viikolla meillä vapauttaa toinen versio, joka korjaa ongelman merkintä ei käytettävissä tarjoajien liian usein. Viimeisin versio merkitsee ei ole käytettävissä, kun mikä tahansa virhe tulee käännös tarjoajalta. Tämä ei ole tarpeen - Microsoft on havainnut, että Microsoft käännös API lähettää eri kommunikoi ongelmien "Palvelin varattu", kuten "aikakatkaisu". Tällaiset virheet meidän ei ole harkitsemaan, että rajat saavutetaan. Siten seuraava versio korjaa se ja harkita käännös tarjoajan käytettävissä ainoastaan erityiset viestit joka sanoo selvästi raja on saavutettu.

Vastaamalla voit kysymyksen maksettujen Google käännös API v2. Ota vain siirry Admin CP - > vBET - > käännöskieliversioita ja voit löytää siellä kuvaus käynnistämisestä Google käännös API-v2 (on linkki ja selitys API avaimen hankkiminen). Muista, että v2 maksetaan, joten kannattaa tarkistaa rajat, ehkä poistaa joitakin kieliä ja ohittaa jotkin sivut tehdä halvempaa. Googlen valvonnassa hinnat, joten emme voi muuttaa.

Tarvitsetko lisää apua täällä? :)

Taurus
19-10-11, 00:56
Toivon vain, että voi käyttää uuden version ilmaiseksi API-Liittymän kanssa! Ei ole vikaa menossa maksettujen mutta google tarvitsee luottokorttia, elää ja työskennellä Kiinassa ja ne eivät hyväksy kaikki Kiinan luottokortin maksamisesta. Niin olen ruuvattu. Olen yrittänyt löytää tietoja microsoft maksettu API, mutta siinä sovelletaan, ei löytynyt.

vBET
19-10-11, 21:15
Seuraava levittämisen edelleen tukee Google käännös API v1 (niin kauan kuin se on olemassa) ja vapaa Microsoft käännös API (niin kauan kuin se on olemassa).
Jos sinulla on kysyttävää Microsoft käännös API maksut Pyydä täällä: mtcont@microsoft.com

Tietojen, jotka saimme Microsoftin 30 maaliskuuta vuoden 2012 jälkeen kuka tahansa ovat pakotettuja käyttämään maksettujen version Microsoft käännös API JOPA, jos käytät vain 2 millions merkkiä/kuukausi. Tämä tarkoittaa sitä, että Microsoft on vielä vapaana tästä kiintiölle. Edelleen on tarpeen käyttää Microsoft Azure Marketplace:

Kun kirjaudut 2 miljoonaa suurin käyttö raja on ilmainen palvelu
merkkiä/kuukausi Windows Azure Marketplace-, se jatkaa kuukausittain,
ennen kuin muutat-palveluun että maksat, jotka antavat korkeamman
aseman/kuukausi.

On joitakin muutoksia, kun siirrät kaupallista asemasta Windows
Sinivihreä Marketplace. Sinun on siirtää Windows Azure Marketplace: n
viimeistään 30. maaliskuuta 2012 vaikka käytät 2 miljoonaa maksuton palvelu
merkkiä/kuukausi. Olet seuraavassa joitakin lisäksi resurssien kääntäjä-API
ja Windows Azure Marketplace omaa käyttöäsi varten.

* Usein kysyttyjä kysymyksiä Microsoft kääntäjä API kaupallista ilmoitus - usein kysyttyjä kysymyksiä (http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/microsofttranslator/thread/c71aeddd-cc90-4228-93cc-51fb969fde09)

* MSDN asiakirjat linkkiä: Microsoft kääntäjä (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd576287.aspx)

* OData API-linkki: käyttö DataSet-esiintymiä Your Application (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh310379.aspx)

* Virallisessa tiimin blogi: Microsoft kääntäjä (ja Bing Translator) virallinen tiimin blogi - sivuston Kotisivu - MSDN Blogit (http://blogs.msdn.com/b/translation/)

* Tukee foorumit: konekääntäminen ja kielen työkalut luokka (http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/category/translation)

Taurus
20-10-11, 00:07
Kiitos info Michal. Niin ihmisiä ilman luottokorttia ei voi käyttää google tai Microsoft. Näin ollen vBET on minulle ei ole käyttöä. Tämä on todella koskaan pahin uutisia!

vBET
20-10-11, 13:38
En ole varma Microsoft maksutapojen nyt. Tietenkään meillä ole aavistustakaan Google tulee Lisää uusi maksutavat - tämä on meidän vaikutusvaltaa. Pyydä lisätietoja maksutavat Google.

Myös yksi käyttäjistämme nämä tiedot mukaansa: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/2431-please-make-vbet-work-paid-ms-api.html
Microsoft on (ei kuten Google, joka perii lennossa) - tilauksen siten olisi oltava käytettävissä maksaa useita menetelmiä. Ymmärrän, että Google saa veloittaa automaattisesti. Mutta Microsoft on juuri tilauksen, joten se olisi annettava mahdollisuus maksaa menetelmällä (ennakkona). Tarkista vain se. Me menemme siellä vBET 4.x seuraavan luovutuksen jälkeen. Tällä hetkellä emme tiedä tiedot vielä.

Taurus
21-10-11, 00:45
Olen juuri päivittänyt 4.4.4 ja 2 minuuttia minulla ei ole käytettävissä käännöskieliversioita. Google ja Microsoft enimmäismäärä saavutettu. Botti näistä vaativat luottokortin mennä maksettujen API, onko voit siirtyä tilauksessa tai ei. (Microsoft) Nyt vBET on minulle mitään hyötyä, ja olen varma, että on monia foorumi omistajia ilman luottokorttia tai joka ei ole varaa maksettujen käännökset. Tämä on painajainen!!

vBET
21-10-11, 03:02
Jos rajat saavutettu juuri sinun tulee odottaa, kunnes se on käytettävissä uudelleen. Huomaa, että Microsoft on kuukausittain ja tunneittain enimmäispituus, joten jos olet päässyt kuukausittaista rajoitusta vielä, sitten uusi käännökset pian (vBET tarkastusten does tarjoaja on käytettävissä uudelleen 10 minuutin välein).
Google ei varma toisen raja varten (emme tiedä mitä muuta).

Huomaa, että jopa maaliskuuta vuoden 2012 jälkeen Microsoft tarjoaa API ilmainen kuukausittaisista 2 millions merkkiä (nyt on 4). Emme ole aavistustakaan se on leikattu tai ei. Tällä hetkellä se on tiedossa, että on saatavilla ilmaisia limiitti.

Tietoja hintojen ja maksujen menetelmät - jälleen Ota yhteyttä kanssa käännöskieliversioita - mitä odotat voimme tehdä asialle?...: /
Lisäämme tukeminen enemmän API silloin, kun se on mahdollista. Silti meidän ei ole vaikutusta kolmannen osapuolen käännöskieliversioita ehdot. Välittömät ongelmat suoraan paikoissa, joissa niitä voidaan ratkaista.

Taurus
21-10-11, 04:21
Tietoja hintojen ja maksujen menetelmät - jälleen Ota yhteyttä kanssa käännöskieliversioita - mitä odotat voimme tehdä asialle?...: /
Lisäämme tukeminen enemmän API silloin, kun se on mahdollista. Silti meidän ei ole vaikutusta kolmannen osapuolen käännöskieliversioita ehdot. Välittömät ongelmat suoraan paikoissa, joissa niitä voidaan ratkaista.

Minä olen ei syyttämisestä voit tämän Michal varten, tiedän, ei ole yhteyttä vika. Tosiasiat ovat vain, että voi käyttää vBET vapaa API-Liittymän kanssa! Oma foorumi on liian suuri ja rajat saavutetaan 30 sekunnin kuluessa. Joten mitä hyvä joka tekee minulle? Ja olen jo ottanut yhteyttä käännös-palveluntarjoajat. Ei ole muuta tapaa maksamaan. NIIN uudelleen, ei vika, mutta se tekee vBET vanhentuneita suuri foorumeilla.(Jos sinulla ei ole luottokorttia) Ja että se!

vBET
21-10-11, 14:06
Niin kauan kuin Ota pysyä vBET - etsimme muiden käännöskieliversioita, markkinoiden muuttuu koko ajan...
-Jos et enää käytä Google v1 Ota poistaa käytöstä myös välimuisti puhdistus. Anna täytetään välimuistin. Tiedän, että sinulla on suuri foorumi mutta oletetaan, että sinulla on se välimuistiin ehkä vapaa rajat on katettava uudet viestit. Voit myös määrittää vBET ohittaa joitakin sivuja, jotka eivät ole tärkeitä käännös katsovat. Esimerkiksi - RSS-kanavaksi muuttuvat jatkuvasti. Ehkä voit antaa käännöksiä Arkisto... Ehkä muita paikkoja...

Pian - Kehotamme sinua harkitsemaan silti käyttää vBET kolmannen osapuolen käännöskieliversioita esittämiin uudet rajoitukset (tämä artikkeli saattaa olla englanninkielinen). Ja uudelleen - haluamme tukea enemmän.

Tarvitsetko lisäohjeita täällä? Tai voimme määrittää ongelma ratkaista?

Taurus
23-10-11, 03:03
Minulla oli käytöstä vBET nyt. Minun koko foorumi joutui jatkuvasti juuri viiveiden vuoksi käännökset, joka ei voi tehdä. Niin nyt vain odotettava ja toivoa, voit löytää hyvä ratkaisu. Miyembro akó ng partidong ystäväni, ja minä tiedän, löydät siten elämän.

vBET
23-10-11, 05:55
Tällä hetkellä testaamme uusi käännös API (katso ilmoitukset). Joka tapauksessa - Jos käännöksiä ei voi tehdä tarvinnut mahdolliset aikakatkaisut... Jotain ei ole täältä. Kun käännös ei ole mahdollista, sitten vBET tulisi merkitä palveluntarjoajaan ei käytettävissä ja tarkista 10 minuutin välein ei se on käytettävissä uudelleen. Sillä välin kun toimittajia ei ole käytettävissä sitten vain välimuistissa olevat tulokset näytetään. Siten kaikki aikakatkaisu ei pitäisi tapahtua. Avaa uusi säie ongelmaasi aikakatkaisuja ja PM Accessin tiedot - Me tarkistaa, missä mennään. Ehkä joissakin eri virhe Huomautus saat palveluntarjoajalta ja se on ei poistettu sekä vBET - että näyttäisi selittävän sen, miksi vBET edelleen yrittää käyttää palveluntarjoajan mukaan. Meidän tarkistaa se vain tuotantopaikalla.

Todellisen ratkaisun ratkaisee jo saavutettu rajoitusten kanssa ongelma. Jos sinulla on joitakin ongelma voi aiheuttamien Jotkut bug. Meillä on tarkistaa se tarkistaa-Avaa uusi säie ja PM Accessin tiedot.

Taurus
30-01-12, 06:37
Minulla on käytössä VBET uusimman tänään ensimmäisen kerran uudelleen. Siksi voi pyydän kaverit Ota opas minulle, mistä voit poistaa käytöstä välimuisti puhdistus (Michal: n ehdotusta post edellä) kohti myös mitä sivuja voi I arvo ei käännä ja miten se tehdään?
Tässä vaiheessa käytän vain vapaa API Microsoftilta ja Apertium-, mutta ne ovat käytettäessä kuten 2 minuuttia. Niin nyt olen on löydettävä tapa kääntää vain uudet viestit. Olen myös yrittänyt toimimaan tapa käyttää Googlen maksettujen API, joten toivottavasti, kun minulla on, että paikassa voin käyttää VBET sen täydelliset uudelleen. Kiitos.

r.dziadusz
30-01-12, 23:56
Hi
Foru Vieras välimuistin poistaminen käytöstä Voit määrittää molemmat asetukset:

AdminCP - > vBET välimuisti - > välimuistin aika elinajan (TTL) - > välimuistin aika elinajan (TTL): 0
-Voit tietojen kestää ikuisesti:) välimuisti

AdminCP - > vBET välimuisti - > välimuistin aika elinajan (TTL) - > välimuistin tyhjentäminen strategia: ei käytössä

Voit "ei transtaling" joitakin sivuja täyttämällä vaihtoehto):
AdminCP - > vBET Main - > Ohita URL-osoitteet:

Voit käyttää myös: and Tunnisteet. Asetat vain sen sisällä sisällön, että et halua käännettävän ja Hups - se ei ole:) - easly Accessin mallit AdminCP - jotka voivat > tyylit ja mallit

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations