PDA

View Full Version: Løst Problemet med serveren VPS

jaryx
31-08-10, 10:34
Hej Hvordan kan jeg svare på en mail jeg modtog fra administratoren af min VPS?

Velkommen
serwer xxxxxxxxx obciaza nam caly serwer dedykowany
glownie chodzi o dysk twardy

z Tego co widzialem idle CPU Jes 0% i uzycie dysku na poziomie 100%

zapytania gøre bazy

************************************************-- - +
| 5555656 | admin_new | localhost | admin_new | Forespørgsel | 0 | Opdater | INSERT IGNORE I vb_vbenterprisetranslator_cache_short_da (Originaltext, oversat, serie) VALUES ('Kolejka: 24 til 1 liga PES 2010 X360 sezon 5', 'K: 24 til 1 PES? 2010 **** 360 Liga s? søn 5 ', 1.2832394403E +13), (' Middlebrook (Cygan 86) 00:03 Espanyol (Bubble_Gum) ',' Middlebrook (Cygan 86) Espanyol 00:03 (Bubble_Gum) ', 1.2832394403E +13), ('2 0,5377 ', '2, 5377', 1.2832394403E +13) |
| 5555667 | da_admin | localhost | NULL | Forespørgsel | 0 | NULL | Vis fuld processlist |
| 5555669 | admin_new | localhost | admin_new | Forespørgsel | 0 | Statistik | Marker cache.originaltext som Originaltext, cache.translated som oversat fra vb_vbenterprisetranslator_cache_short_ko hjælp, vb_vbenterprisetranslator_cache_short_ko cache WHERE help.originaltext = 'super! " OG cache.serie = help.serie |
| 5555670 | admin_new | localhost | admin_new | Forespørgsel | 2 | lukke borde | INSERT IGNORE I vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_uk SET oversat = '1 ????: Groningen (Hubert) - Panatinaikos (tadzislaw) 02:02 ????: Nordstrand x2 - x1 ????? ???? x1 2 ?????: Panatinaikos (tadzislaw) - ????????? (????', Serie = 1.28323947861E 13 |

po zablokowaniu bazy danych obciazenie serwera spadlo sporo jeg dysk Sie odciol
prosze o wyjasnienia, proponuje przesiadke na serwer dedykowany
Baza narazie zostala wylaczona
--
Pozdrawiam

kamilkurczak
31-08-10, 10:56
Hej,

Jeg var på dit websted og allerede du bruger en 22 sprog.
Som du ved - Nu har du 22 gange mere indhold på dit forum (på forskellige sprog), og 22 gange mere trafik på serveren. Du forum vokser stadig (nye stillinger, medlemmer osv.)

De forsøger at antyde, at serveren har for lidt kapacitet til din side.
De tilbyder en større server for dig.

Jeg var på dit websted og oversættelse arbejder i normal tid. (Ikke langsom).

jaryx
03-09-10, 19:44
Desværre, ingen oversætter cache fungerer bedst. Reduceret antallet af sprog til 10 og 2 dage var ok, og igen en total fiasko i forbindelse med oversætteren, hvad serveren er et almindeligt delt let gik i 48 sprog og vb3.x 4000/dzień på en VPS kommer ikke til 10 sprog og 500 gæster ? Det konkluderes, at dette ikke er fejl på serveren, især da efter undtagen vbtranslatora belastningen falder til ubetydelige værdier. Selv de logs der er modtaget fra den server, som jeg ville gerne blive delt, hvis nogen ville hjælpe med at løse problemet med den oversætter.

vBET
04-09-10, 16:25
Hvis alt var korrekt til 48 sprog på den tidligere server, og efter ændringen af serveren er et problem selv med 10 sprog, hvor den konklusion, at dette ikke er en vin server: forvirret: personligt, jeg netop lagde skylden på den tidligere server-alt ønskede på 48 sprog. På en af de servere, som vi tidligere har brugt hosting udbyder første poczęstował os siger en lignende indhold. Og som allerede har alt på en anden server, denne dostaliśmy en meddelelse med en undskyldning og siger, at de havde skopany driver til disken og dermed de 's alle siadało.Støtten er, naturligvis, det ville være villig til at hjælpe. Angiv venligst yderligere oplysninger. For nu, jeg ved, det er 10 sprog er "totalt nederlag" – uanset hvad det er. Hvad er symptomerne? Hvad sker der? Kan aktivere/deaktivere gæst Cache ændrer situationen? Hvorvidt oversættelsen arbejde? Hvad specifikt sker?

vBET
12-09-10, 13:30
Er problemet stadig opstår? Vi har ikke modtaget et svar ...

vBET
17-09-10, 10:54
Intet svar. Jeg går ud fra det problem løst. Hvis ikke, kan du skrive her og besvare de foregående spørgsmål:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations