PDA

View Full Version: Løst Intet arbejder.

Taurus
03-02-12, 04:17
Gutter jeg virkelig har brug for nogle hjælpe her. Jeg har nu fået en Google vs2 betalt API nøgle, men igen, efter ligesom 1 minut ingen af oversætter tjenesterne er tilgængelige. Kører google testen giver mig dette:

Start oversættelse test for Google API v2
Afproevningsresultat: {"fejl": {"fejl": [{"domæne": "usageLimits", "grund": "dailyLimitExceeded", "message": "Daglige grænseværdierne overskrides"}], "kode": 403, "meddelelse": "Daglige grænseværdierne overskrides"}}
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 118.327148438

Med andre ord, selv med den betalte Google API vbet ikke noget for mig længere. Hvordan får dette til at fungere igen?

Thanks.

Simon Lloyd
03-02-12, 08:43
Taurus hvilke grænser har du angivet i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Taurus
03-02-12, 09:52
Taurus hvilke grænser har du angivet i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Jeg ikke er sikker på, vil jeg så kontrollere, hvad du foreslår jeg sætte der? Tak for hjælpen!

Taurus
03-02-12, 10:40
Godt det blev sat på 2 000 000 tegn en dag, jeg nu rejst spørgsmålet til 4 000 000 om dagen. Dette er min google test nu:

Start oversættelse test for Google API v2
Afproevningsresultat: {"data": {"oversættelser": [{"translatedText": "hello", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 75.1730957031

Endnu på vbet's kontrol forbliver panelet Googles tilgængelighed blot nr.

Simon Lloyd
03-02-12, 10:59
Har du prøvet manuelt kører cron (planlagt opgave) til at opdatere,?, min erfaring bruges ca. 1 M tegn i en time!

Taurus
03-02-12, 11:03
Har du prøvet manuelt kører cron (planlagt opgave) til at opdatere,?, min erfaring bruges ca. 1 M tegn i en time!

Sorry mate, du mistede mig, hvilke cron for hvad?

Simon Lloyd
03-02-12, 12:44
i Admincp > planlagte opgaver theres et cron job (planlagt opgave) til at teste udbydere, din test, du har angivet viste at google var tilgængelig efter upping grænsen, men det ikke afspejle lige væk i admincp fordi CRON jobbet ikke havde kørt til at opdatere det:)

r.dziadusz
03-02-12, 17:36
Hi
For mig er der ingen fejl. vBET kontrollerer automatisk din tilgængelighed i hvert 10 minut. Hvis du vil, kan du køre den manuelt ved
admincp - > planlagte opgaver - > vB Enterprise Translator (udbydere tilgængelighed) - > Kør nu

Men også når du kontrollerer grænser kan allerede være nået. Google API v2 test viser ikke eventuelle fejl.

Taurus
03-02-12, 17:47
Yeah, jeg får der, men hvorfor det viser at Google ikke er tilgængelig hvis det faktisk er tilgængelig?

Taurus
04-02-12, 06:35
Dette er virkelig at få frustrerede. Selv når grænsen ikke har nået, vil google's tilgængelighed holder og slukkes. Og til tider er ikke oversætter. Jeg kan venligst få nogle støtte her!

r.dziadusz
04-02-12, 14:06
Hi
Det fungerer som dette. vBET er chcecking, hvis udbyderen er tilgængelig og sæt er tændt eller slukket. Også kan det opføre sig som dvs.:
Du indstiller kvoter til 2 M tegn pr. dag
Du har brugt 1 999 995 tegn. Og 5 tegn er enaught at gøre testen så vBET vil aktivere udbyder, men er ikke enaught til at oversætte punktum således vBET vil markere udbyder dissable igen.

Taurus
04-02-12, 15:36
Nej. Kan ikke være der. Jeg kan se, hvad min grænse er og hvor meget bruges på min Google API side. Der var kun 26% anvendes, men alligevel på betjeningspanelet vbet, Googles tilgængelighed er angivet til ingen.

Taurus
04-02-12, 16:41
Jeg mig at få yderst frustrerede med dette nu. Venligst behøver jeg nogle ordentlig støtte her. Hvor er Michal?

r.dziadusz
04-02-12, 23:40
Jeg kan checke logfiler Hvis du PM adgang detaljer til din forum ftp og derefter jeg vil finde ud af, hvorfor vBET deaktivering af Google API v2

Taurus
05-02-12, 04:38
Jeg kan checke logfiler Hvis du PM adgang detaljer til din forum ftp og derefter jeg vil finde ud af, hvorfor vBET deaktivering af Google API v2

Tak, PM sendt med brugerinformationer.

r.dziadusz
05-02-12, 19:58
PM modtaget, men Læs PM - nogle tilladelse problem, jeg beskrevet det i PM

Taurus
06-02-12, 11:52
Jeg besvarede din PM.

Men jeg må sige, det er fuldstændig latterligt! Vbet kører i 7 dage med API'ET betalt fra google, og min bill er allerede mere end $400! Virkelig skal du fyre nogle andre måder her, fordi ingen vil bruge vbet med priser som denne. (Og jeg ved, det er ikke vbet's skyld for disse priser, men det vil gøre dette produkt forældede!) Eller du skal fortælle mig, hvordan jeg kan få denne pris fuldstændig, uden at miste de funktioner, vbet Antag for at opfylde. Jeg har 2 vbet licenser. Men jeg vil ophøre med at bruge det i morgen, hvis jeg ikke får ordentlig støtte her nu. Tak.

r.dziadusz
06-02-12, 21:43
Lige nu vi gennemfører en løsning. Oversat tekst ville være redigeret manualy, bu bruger(e) - også vi søger for nye gratis oversættelse API'S.

Om geting prisen ned, Læs venligst denne post (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post10411)

EDIT
Stadig ikke kan logge ind

r.dziadusz
21-02-12, 23:24
Intet svar, vil jeg markere det løst, hvis du stadig har spørgsmål venligst skrive, jeg vil markere det åbne igen

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1